Gå til innhold

Merkelig kommunikasjon....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal innrømme at jeg er litt keen på en mann jeg bare er på hils med. Treffer på han noen ganger i uka i forbindelse med en hobby.

Jeg har sendt han noen lange blikk og smilt når jeg ser han. Han smiler alltid og hilser tilbake,men det gjør han i grunnen til alle så det er ingenting å tolke der. Jeg snakker aldri med han. Veksler kun noen korte høflighetsfraser med han en sjelden gang. I en hel uke hverken så han på meg eller hilste på meg når jeg forsøkte å hilse på han selv om han så meg.Uka etter hilste han og smilte som normalt igjen. Dette er en mann på 24 år. 

Kom med deres frie tolkninger av dette.

 

Anonymkode: 0b067...a88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vanskelig å tolke en situasjon basert på at en mann du smiler til iblant smiler tilbake, og iblandt ikke smiler tilbake.

Anonymkode: dc2f6...2f5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke hvorfor du skal tolke? :klo:

Om du er interessert: få ut fingeren og si noe til han. Altså, start en samtale, gjerne hobbyrelatert. Få han på snakk. Finn ut om han er gift med 7 barn, eller psykopat eller homofil eller andre ting som gjør at det bare er å skrinlegge. Så ber du han med på date. Enten sier han ja eller så sier han nei - uansett har ikke du noe å tape.

Anonymkode: 6459c...dbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FULLSTENDIG uaktuelt å be han ut på date. Han har ikke giftering og har ikke sett han sammen med noen så lenge jeg har drevet med denne hobbyen. Jeg har tenkt til å fortsette med denne hobbyen som jeg har holdt på med lenge og vil ikke ha noen skade på ego og selvfølelse som jeg vet jeg vil få hvis jeg prøver meg og blir avvist. Jeg sender han laange blikk og smiler til han hver gang jeg ser han. Det får holde. Mitt mantra er at det er mannen som skal ta intiativ. Jeg forsøkte å innlede en samtale med han en gang om helt joviale ting angående denne hobbyen, men han gikk ganske fort. Min konklusjon blir: 

1. Han er ikke interresert

2.Han driver med noe The game/pua opplegg (smiler og hilser i lang tid for så å bli avvisende)

3.Han har samboer eller kjæreste (han har ikke giftering som sagt, så regner med at han ikke er gift)

Noen som fortsatt vil hjelpe meg å tolke dette?

Anonymkode: 0b067...a88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestemt meg og kommet til en konklusjon: Han er ikke interrresert. Da hadde han tatt mere intiativ. Kommer bare til å hilse tilbake på en helt vanlig måte når jeg ser han igjen. Jeg tok intiativ til samtale en gang, men han forsvant fort. Dette er en mann som  har både selvtillit og utseendet i orden så tviler på at det er sjenanse inne i bildet. Mannen er også godt over tjue år så tror egentlig ikke at han kjører noe The game/pua greier. Virker usannsynelig. Jeg gidder ikke å bruke mere tankevirksomhet på han.

Anonymkode: 0b067...a88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...