Gå til innhold

Er dette en morsom vits? Er det innafor eller skal jeg si fra?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er vel heller mer skeptisk til at hun kommanderer han til å rydde kjøkkenet faktisk ;) Hehe
Det er bare en vits, ikke kjempebra, men småmorsom. Bytt om rollene og tenk hvordan reaksjonene hadde blitt da. Da hadde nok fokuset vært på at han hadde kommandert dama til å rydde kjøkkenet, og dette hadde ikke lenger vært en vits. Og jeg tror fortsatt ikke så veldig mange menn hadde orket å ta seg nær av dette.

Anonymkode: e7bb1...a27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 27.3.2017 den 15.37, AnonymBruker skrev:

Facebookvenn (mann) skriver følgende vits på Facebook. 'Dama dro på løpetur,sa at kjøkkenet skulle være rent og rydda når hu kom hjem. Skjønner ikke åssen hu skal få til det..'Jeg synes egentlig ikke dette var helt greit? Er ikke denne vitsen litt sånn mansjovenistisk kvinner hører hjemme på kjøkkenet vits? 

Vedkommende har tidligere utrykket at han er veldig for feminisme og kvinne frigjøring når det gjelder muslimer.. Anti hijaben- osv. Og det er fint hvis han bryr seg om jenter fæmed innvandrerbakgrunn som blir tvangsgiftet og omskåret men han ser ut til å mene at dette gjelder alle eller hvertfall nesten  muslimskejenter og jeg føler at han kun bruker dette som et argument mot muslimer og innvandring. Sa han er ekstremt innvandrerkritisk.. Virker jo ikke som han er så opptatt av feminisme og likestilling når det gjelder jenter som Ikke har muslimskbakgrunn/ innvandrerbakgrunn  Er det lov å si fra her???  

Anonymkode: ab0b1...ac2

Jo, den er litt sånn men je je... 

Anonymkode: 2fa74...55e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har venner på fb som legger ut grovere vitser enn det. Jeg bryr meg ikke. Syns ikke vitsen i HI var morsom. Det verste er når folk forventer at du skal le av de dårlige vitsene deres, og når du ikke gjør det anklager de deg for å være feminist eller ikke ha selvironi.

Og ja, selvsagt sier den type vitser noe om holdningen til den som legger den ut. Men man skal være litt forsiktig med å anta hva holdningen er, er ikke alltid rett frem.

Anonymkode: 3a2c3...e9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du kan si ifra om er jo at DU ikke likte vitsen, at du syns den ikke er morsom. Men det er det jo ingen vits i? Det er ingen lov mot å ha dårlig humor, eller fortelle dårlige vitser.

Anonymkode: 01777...3d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det du kan si ifra om er jo at DU ikke likte vitsen, at du syns den ikke er morsom. Men det er det jo ingen vits i? Det er ingen lov mot å ha dårlig humor, eller fortelle dårlige vitser.

Anonymkode: 01777...3d1

høhø

Anonymkode: 3a2c3...e9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...