Gå til innhold

Hvilke artister eller band, mener du er oppskrytt ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

10 timer siden, Mari Y skrev:

Guns'n'Roses. 

Den pipe-stemmen til Axl Rose er helt forferdelig 

Glemte å skrive ned Guns N Roses selv, men helt enig!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De to klovnene om nesten vant The Stream og ble skikkelig bittre etterpå :fnise:

Freddy fuckings Kalas

Erik & Cris

Alle andre som driver med pop rap

Oasis

Maroon 5

 

 

Anonymkode: ba277...190

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.4.2017 den 18.05, GratefulOctopus skrev:

Beatles? Oppskrytt? Beatles, som i The Beatles er oppskrytt? :(:(:(  Nå må jeg visst legge meg under senga og gråte litt... :( 

Ja, er det verste jeg har hørt. Og AC/DC...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Hemmingroad skrev:

Hvem er Kizz?

Veit ikke om det var en spøk, men her er Kizz 

 

Anonymkode: ba277...190

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde dette var en tråd får musikkjennere, men åpenbart ikke. Når musikalske begravelser som Beatles, Michael Jackson og Beyonce nevnes, og band dom U2, REM og AC/DC mfl med hits som blir stående og stående, skjønner man at tråden preges av wannabe-musikkkjennere som delvis baserer seg på sladderpresse og at kommers må være dårlig, uten egentlig å ta stilling til musikken.

Hadde trodd tråden skulle vært dominert av navn som Brittany, Madonna, Phil Collins, Kygo og Kanye West. Eller vår egen Postgirobygget, Astrid S og muligens Tone Damli (dog får jo ikke sistnevnte så mye skryt da, stort sett slakt og lave salgstall etter det jeg har fått med meg). 

Anonymkode: c23b8...f48

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Veit ikke om det var en spøk, men her er Kizz 

 

Anonymkode: ba277...190

De heter ikke Kizz.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trodde dette var en tråd får musikkjennere, men åpenbart ikke. Når musikalske begravelser som Beatles, Michael Jackson og Beyonce nevnes, og band dom U2, REM og AC/DC mfl med hits som blir stående og stående, skjønner man at tråden preges av wannabe-musikkkjennere som delvis baserer seg på sladderpresse og at kommers må være dårlig, uten egentlig å ta stilling til musikken.

Hadde trodd tråden skulle vært dominert av navn som Brittany, Madonna, Phil Collins, Kygo og Kanye West. Eller vår egen Postgirobygget, Astrid S og muligens Tone Damli (dog får jo ikke sistnevnte så mye skryt da, stort sett slakt og lave salgstall etter det jeg har fått med meg). 

Anonymkode: c23b8...f48

Du er også en wannabee ser jeg...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.4.2017 den 18.05, GratefulOctopus skrev:

Beatles? Oppskrytt? Beatles, som i The Beatles er oppskrytt? :(:(:(  Nå må jeg visst legge meg under senga og gråte litt... :( 

Man kan ikke ta denne tråden alvorlig. De aller fleste band/artister som er nevnt her hadde ikke solgt millionnvis av plater hvis de var oppskrytt. Det blir heller mer riktig hvis overskriften i tråden i stedet hadde vært noe sånt som :Hvilke artister /band liker du ikke. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, OPIgirl skrev:

Man kan ikke ta denne tråden alvorlig. De aller fleste band/artister som er nevnt her hadde ikke solgt millionnvis av plater hvis de var oppskrytt. Det blir heller mer riktig hvis overskriften i tråden i stedet hadde vært noe sånt som :Hvilke artister /band liker du ikke. 

Det er sikkert hva hver enkelt mener er oppskrytt. Jeg kjenner tom en som spiller i band og mener at Kizz er oppskrytt. Beatles eller Phil Collins har jeg ikke hørt nok på til å si for mye. Rolling Stones og AC/ DC er knallbra, men så kommer det sikkert ann på hva man er vant med. Det er kanskje her vanskelig å skille personlige preferanser og vektlegging på personens musikalske talent. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

34 minutter siden, Mari Y skrev:

Det er sikkert hva hver enkelt mener er oppskrytt. Jeg kjenner tom en som spiller i band og mener at Kizz er oppskrytt. Beatles eller Phil Collins har jeg ikke hørt nok på til å si for mye. Rolling Stones og AC/ DC er knallbra, men så kommer det sikkert ann på hva man er vant med. Det er kanskje her vanskelig å skille personlige preferanser og vektlegging på personens musikalske talent. 

Har gitt deg noen hint nå, men du skjønner det simpelthen ikke. De heter ikke Kizz, alle i hele verden vet det unntatt du. 

Kiss_Logo.svg.png

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, OPIgirl skrev:

Man kan ikke ta denne tråden alvorlig. De aller fleste band/artister som er nevnt her hadde ikke solgt millionnvis av plater hvis de var oppskrytt. Det blir heller mer riktig hvis overskriften i tråden i stedet hadde vært noe sånt som :Hvilke artister /band liker du ikke. 

Ja, helt enig. Det virker som de fleste bare nevner store, kjente og betydningsfulle band/artister som de ikke liker selv. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2 Apr 2017 den 18.31, AnonymSjiraff skrev:

Det er vel fordi enkelte fremstiller han som et musikalsk geni. Klart han lagde mye som er ekstremt bra, men når flere av albumene var middels/dårlige så gjør han seg kanskje ikke fortjent til å bli fremstilt som et musikalsk geni. Og når man er selverklært "King of Pop" og krever at de som spiller musikken hans skal kalle han det så er vel ikke veien så lang til å havne på lista over oppskytte artister. 

Igjen han lagde mye som er ekstremt bra.

Nå var det riktignok Liz Taylor som kalte han King of Pop, ikke han selv. Og hvor har du det fra at han krevde at folk skulle kalle han det?

Anonymkode: cec2e...5d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Rap musikk generelt. Spesielt på norsk, jeg blir skikkelig flau på de sine vegne når de skal ha "battle" med hverandre. ÆSJ!

Karpe Diem f.eks.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Callisto83 skrev:

Rap musikk generelt. Spesielt på norsk, jeg blir skikkelig flau på de sine vegne når de skal ha "battle" med hverandre. ÆSJ!

Karpe Diem f.eks.

Nå får det være nok! Karpe Diem er et hedersband! Seize the day!

Anonymkode: d8178...b28

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ed Sheeran, Grateful Dead, Snow Patrol, Mumford & Sons, Twenty One Pilots, Lil Wayne, Janis Joplin, Eagles, Steely Dan, Pearl Jam og Foo Fighters.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kurt Nilsen. Har du en låt med han, så har du hørt alle! Men virker som en hyggelig kar, da.

 

Anonymkode: dcf86...277

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...