Gå til innhold

Er det greit å spørre om høyden på man skriver med før date?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 timer siden, Herr Heftig skrev:

At menn bryr seg veldig lite om høyde. Og siden hun fikk stille et overfladisk spørsmål kan vi også gjøre det.

Er det noe du bare sier eller spør du faktisk om vekt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Herr Heftig
1 minutt siden, AnonymSjiraff skrev:

Er det noe du bare sier eller spør du faktisk om vekt?

Nei, jeg spør ikke om hva hun veier, men hvis hun spør om høyde kan vel vi få spørre om noe vi lurer på tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymSjiraff skrev:

Er det noe du bare sier eller spør du faktisk om vekt?

TS her. Har hittill ikke spurt om det. Høyde kunne vært greit å vite så slipper man å møte på damer som har høydekrav som er høyere enn det jeg kan oppfylle. Å spørre om vekt er vel noe en del damer ser ut til å ta seg nær av, selv om de er noe en kan endre. 

Anonymkode: e89ee...5a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Herr Heftig skrev:

Nei, jeg spør ikke om hva hun veier, men hvis hun spør om høyde kan vel vi få spørre om noe vi lurer på tilbake.

Man kan jo spørre om hva som helst, men man det kan jo ende med at man mister dama om man spør om vekt, osv.  Vekten sier jo også mye mindre enn et bilde av kroppen.

Endret av AnonymSjiraff
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

TS her. Har hittill ikke spurt om det. Høyde kunne vært greit å vite så slipper man å møte på damer som har høydekrav som er høyere enn det jeg kan oppfylle. Å spørre om vekt er vel noe en del damer ser ut til å ta seg nær av, selv om de er noe en kan endre. 

Anonymkode: e89ee...5a9

Helt enig i at det er greit at damer får vite høyden. Lurer på det samme selv. Jeg er selv ganske lav og da er det greit å vite om dama er 185.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste gang noen spør meg om høyde så skal jeg spørre om jeg kan fiste han i ræven på første date. Tross alt kan vi jo spørre om hva som helst vi lurer på tilbake ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei det er det ikke, mest sannsynlig hadde du fått ett frekt spørsmål om vekt i retur. Hilsen mann 188cm.

Anonymkode: 2be01...7bf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis høyde er en potensiell deal breaker for ham så vil jeg gjerne at han spør på forhånd.  Så slipper jeg å troppe opp forgjeves med mine 183 cm og gjerne høyhælte sko i tillegg.  For ordens skyld:  Det er helt greit for meg at en mann er lavere enn meg, så lenge det er greit for ham at jeg er høyere enn ham.

Endret av Zouk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, toothfairy skrev:

Høyde synes jeg er innafor. Er nok litt mer ukomfortabelt for en del å få spørsmål om vekt.. du ser vel uansett om vedkommende er tynn, gjennomsnittlig eller stor vil jeg tro?

Fordi høyde spiller mest rolle på en mann, og vekt på en jente. Så da er det klart jenter oppfatter vekt spørsmålet som mest ukomfortabelt

Nei man ser ikke alltid så lett på bilder, jenter er veeldig god på å ta bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det bedre å gå på en date også finne ut at personen er like høy som deg eller lavere/høyere?

Anonymkode: e89ee...5a9

Har det virkelig så mye å si? SKulle jeg beskrevet drømmepreferanser på en dame hadde jeg beskrevet noen litt lavere enn meg, men høyere er ikke akkurat noen dealbreaker om hun ellers er bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Sykkelkopp skrev:

Har det virkelig så mye å si? SKulle jeg beskrevet drømmepreferanser på en dame hadde jeg beskrevet noen litt lavere enn meg, men høyere er ikke akkurat noen dealbreaker om hun ellers er bra

Selv om det ikke har så mye å si for meg, så betyr det ikke at det ikke betyr noe for damene. 

Anonymkode: e89ee...5a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...