Gå til innhold

Er det greit å spørre om høyden på man skriver med før date?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det greit å spørre om høyden på man skriver med før date? kan man også spørre om vekt?

Anonymkode: e89ee...5a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan man jo, men jeg hadde blitt meget skeptisk til en som hadde spurt om det. Ikke fordi jeg har noe å sjule, men synes det høres i overkant utseendefokuset ut... 

Hadde nok ikke droppet daten på grunn av det, men hadde definitivt vært mindre positiv. 

Anonymkode: 87303...083

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spør glatt om høyde. Av nysgjerrighet, ikke fordi det er viktig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg ville prøvd å passe det naturlig inn i samtalen. Ikke bare plutselig rive av meg; sååå hvor høy/lav er du? På samme måte som om man lurer på hvordan vedkommende ser ut (vektmessig). Å spørre om nøyaktig vekt er veldig sært.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyde synes jeg er innafor. Er nok litt mer ukomfortabelt for en del å få spørsmål om vekt.. du ser vel uansett om vedkommende er tynn, gjennomsnittlig eller stor vil jeg tro?

Endret av toothfairy
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Herr Heftig skrev:

Ja, men vær forberett på å få spørsmål om vekt i retur.

Ved spørsmål om vekt eller ved høyde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Herr Heftig skrev:

Begge deler.

Så dersom jeg spør om høyden din, spør du om vekten min? Hvor er logikken?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig
Akkurat nå, Silfen skrev:

Så dersom jeg spør om høyden din, spør du om vekten min? Hvor er logikken?

At menn bryr seg veldig lite om høyde. Og siden hun fikk stille et overfladisk spørsmål kan vi også gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Silfen skrev:

Ved spørsmål om vekt eller ved høyde?

mest sannsynelig vekt, da dere kvinner ikke vil ha en lav mann vil vi heller ikke ha en tjukk dame. same goes

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig man kan alltids spørre. Kan hende daten synes det er overfladisk og dropper deg. Jeg droppet en fyr som sa "husk å ikke ta på deg høye sko da, så du ikke blir over 173" han fikk tilbake "tror egentlig vi bare skal droppe det da det er vanskelig for ei på 175 og bli under 173." Ikke fordi høyde bryr meg, men fordi jeg ikke vil være sammen med en som føler seg som mindre mann fordi jeg er høyere. 

Nå er jeg sammen med en på 169, og jeg får lov til å gå i hvilke sko jeg vil (høye heler er veldig sjelden da jeg har ødelagt føttene mine). 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør om kroppstype. Da får jeg vite om de er lange og slanke, liten og nett, rund og stutt osv. Synes det er bedre enn å spørre om vekt.

Anonymkode: a72e7...475

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Herr Heftig skrev:

At menn bryr seg veldig lite om høyde. Og siden hun fikk stille et overfladisk spørsmål kan vi også gjøre det.

Menn bryr seg lite om høyde? pisspreik.  70 % av tinderprofilene hos menn inneholder høyde. De er sykelig opptatt av å fortelle hvor høy de er.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, brownbrown skrev:

mest sannsynelig vekt, da dere kvinner ikke vil ha en lav mann vil vi heller ikke ha en tjukk dame. same goes

Hva vet du om hva jeg vil ha?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, brownbrown skrev:

mest sannsynelig vekt, da dere kvinner ikke vil ha en lav mann vil vi heller ikke ha en tjukk dame. same goes

Ikke for å være frekk, men du burde få generalisering-prisen her inne på forumet. 5,2 millioner nordmenn og du tror alle tenker det samme.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, NewInTown skrev:

Ikke for å være frekk, men du burde få generalisering-prisen her inne på forumet. 5,2 millioner nordmenn og du tror alle tenker det samme.

du er ikke frekk, du har lov til å si din mening :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig
44 minutter siden, Silfen skrev:

Menn bryr seg lite om høyde? pisspreik.  70 % av tinderprofilene hos menn inneholder høyde. De er sykelig opptatt av å fortelle hvor høy de er.

Ekstremt lite om kvinnens høyde.

Endret av Herr Heftig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan vel alltid spørre om akkurat det man vil spørre om? Er ikke sikkert det faller i god jord hos den du spør, men da betyr det jo ofte at du har truffet på noen som ikke har den høyden/vekten de skulle ønske. En person som er fornøyd med egen høyde/vekt vil vel ikke bli kjempefornermet om du spør, så om de blir det kan det vel bety at de ikke er helt fornøyd med tallene selv. 

Dersom du føler at du har tid til å gå på en date selvom det kanskje viser seg å ikke være drømmepartneren så er det vel kanskje greit å vente med å spørre til du ser det irl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Herr Heftig skrev:

Ja, men vær forberett på å få spørsmål om vekt i retur.

Dette er helt innafor. Ingen forskjell på de to overfladiske spørsmålene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...