Gå til innhold

Din/dine favoritt vegan oppskrift/er


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har akuratt blitt veganer og kan ikke så veldig mye vegansk matlaging enda. Setter pris på om noen vil dele noen gode oppskrifter😀

Anonymkode: 6b844...273

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et tips er å kjøpe deg kokebøker,les blogger som veganmisjon og vegetarbloggen,og meld den i veganske facebook grupper. Men kan du lage mate som ikke er vegansk klarer du å lage mat som er vegansk. Prinsippene er jp akkurat det samme.Det er bare råvarene som er ulike. Og gratulerer som veganer. Velkommen over til den riktige siden :smilyblomst:

Anonymkode: 369fe...629

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne linsesuppen er kjempegod, og blir vel vegansk om du bytter ut honning med annet passende søtningsmiddel og dropper smør. :) (Rett på meg om jeg tar feil - jeg er ikke veganer selv, og det kan finnes detaljer ved et vegansk kosthold jeg ikke kjenner til.)

Anonymkode: d143a...3c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Denne linsesuppen er kjempegod, og blir vel vegansk om du bytter ut honning med annet passende søtningsmiddel og dropper smør. :) (Rett på meg om jeg tar feil - jeg er ikke veganer selv, og det kan finnes detaljer ved et vegansk kosthold jeg ikke kjenner til.)

Anonymkode: d143a...3c7

Den er helt innafor :) Men dagens lille fakta kunnskap. Selve kostholdet heter  per def 100% vegetarisk eller plantebasert,og livsstilen er veganisme/å leve vegansk :)

Anonymkode: 369fe...629

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...