Gå til innhold

Jeg tror romkameraten tisser i dusjen...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Les deg litt opp om emnet. Det er faktisk viktig at menn sitter og tisser, i det minste iblant. Det er for å tømme blæra skikkelig, noe som ikke skjer når en står oppreist. Min sitter også, og det er så deilig å slippe all urinen som havnet overalt utenfor skåla.

Anonymkode: a8357...1c5

man pisser jo også når man sitter og driter , så da har man ikke behov for å sitte for å pisse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er dere ikke begge jenter da? Da dusjer dere vel sammen? Burde være en smal sak å finne ut om hun tisser eller ikke. 

Hvis det er vanskelig å se, så hold hånden under mellom bena hennes så kjenner du en eventuell stråle. Du merker forskjell på urinstråle og dusjvannet vil jeg tro.

Anonymkode: d442c...333

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.3.2017 den 13.01, brownbrown skrev:

jo det er det, bare folk som ikke tørr å innrømme det :)

For noe tull. Det er jo do i samme rom som jeg bruker før jeg dusjer hvis jeg må på do. Virker heller som de som tisser i dusjen har en merkelig fetisj de må rasjonalisere ved å overbevise seg om at alle gjør det.

Anonymkode: abde1...598

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Les deg litt opp om emnet. Det er faktisk viktig at menn sitter og tisser, i det minste iblant. Det er for å tømme blæra skikkelig, noe som ikke skjer når en står oppreist.

Skjønner at kvinner gjerne vil tro det, men jeg tviler på at det stemmer for jeg må ofte tisse litt mer etter at jeg har reist meg. Sikkert individuelle forskjeller også.

Anonymkode: abde1...598

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er dere ikke begge jenter da? Da dusjer dere vel sammen? Burde være en smal sak å finne ut om hun tisser eller ikke. 

Hvis det er vanskelig å se, så hold hånden under mellom bena hennes så kjenner du en eventuell stråle. Du merker forskjell på urinstråle og dusjvannet vil jeg tro.

Anonymkode: d442c...333

Godt poeng! Alle jenter dusjer sammen. Alltid. Selv fremmede jenter. Jeg mangler forresten en dusjvenninne i morgen, kjenner du noen? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27. mars 2017 den 12.36, AnonymBruker skrev:

For det første, urin er helt sterilt. For det andre, alle som sier at de ikke pisser i dusjen iblant lyver.

Jeg har aldri opplevd at det har blitt noe pisslukt i dusjen. Men hvis noen mannfolk har skvetta litt rundt uten å tørke opp etter seg rundt doen, kan det begynne å lukte piss. Er derfor overlykkelig for at mannen min sitter og tisser :) da trenger jeg bare bekymre meg for dette når vi har feks fest.

Anonymkode: 708db...a0e

Feil. Urin er nær sterilt når det kommer ut, men i løpet av kort tid etter kontakt med luft vil det begynne å vokse masse bakterier der. Så det å tisse i dusjen fører til flere bakterier i dusjen. Og nei, alle som sier de ikke tisser i dusjen lyver ikke. Jeg tisser aldri i dusjen.

Anonymkode: c9cd4...4f3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest supernova_87
På 27.3.2017 den 12.36, AnonymBruker skrev:

For det første, urin er helt sterilt. For det andre, alle som sier at de ikke pisser i dusjen iblant lyver.

Anonymkode: 708db...a0e

Nei, det gjør vi ikke. 

På samme måte som det aldri faller meg inn å tisse i bassenget jeg går i for å trene, eller det faller meg inn å tisse i vasken på kjøkkenet (dét må være upraktisk det!), så faller det rett og slett meg ikke inn å urinere i dusjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tamsi

Jeg har tisset i dusjen i hele mitt liv og det har aldri blitt noe problemer med lukt på badet. Og det begynner å bli noen bad.

Sikkert at det ikke kan være noe annet? Har vært ute for skittentøykurver som trekker til seg lukt etter en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.3.2017 den 20.40, AnonymBruker skrev:

Elsker å tisse i dusjen. Å late vannet sammen med varmt vann er best 😀 Derfor er eddik og bakepulver sammen med glohett vann noe som brukes ofte i sluket her i huset.

Anonymkode: 150b9...fcf

Jeg lar være å tisse i dusjen og vasker aldri badgulvet. Må si jeg foretrekker det

Anonymkode: 54663...53d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan faktisk lukte når man tisser i dusjen, men som mange andre sier, så kommer det an på hvordan avløpet er laget til. Tror de aller fleste tisser i dusjen, men få snakker høyt om det. I min gamle leilighet, hatet jeg hvis venner lånte dusjen, for der var det veldig dårlig avrenning og det ble liggende igjen vann på gulvet som ikke rant ned, så da var det ikke vanskelig å lukte om folk hadde tatt seg den "friheten" hos meg... Det var alltid litt ekkelt. Der jeg bor nå, har jeg aldri merket noe tisselukt (og jeg er veldig var på slikt) og jeg har nok syndet noen ganger selv der. Vi har bad og toalett i to forskjellige rom, og jeg vet at romkameraten min alltid tisser i dusjen... så... jeg tror det kommer an på badet. Jeg ville ikke gjort det hvis det var der jeg bodde før, men nå er det null problem (og man sparer vann!)

Anonymkode: c021d...980

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27. mars 2017 den 12.36, AnonymBruker skrev:

For det første, urin er helt sterilt. For det andre, alle som sier at de ikke pisser i dusjen iblant lyver.

Jeg har aldri opplevd at det har blitt noe pisslukt i dusjen. Men hvis noen mannfolk har skvetta litt rundt uten å tørke opp etter seg rundt doen, kan det begynne å lukte piss. Er derfor overlykkelig for at mannen min sitter og tisser :) da trenger jeg bare bekymre meg for dette når vi har feks fest.

Anonymkode: 708db...a0e

Hvorfor sier folk dette hele tiden? Det stemmer ikke. Jeg gjør det aldri.

Anonymkode: ae8c7...e16

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er egentlig mer nysgjerrig på om det er vanlig å tusje i dissen

Anonymkode: 54663...53d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, det kan umulig være noe annet. Lukten oser rett fra sluken i dusjen! Og det er garantert lukt av urin - det er så tydelig... 

Er det virkelig så normalt å tisse i dusjen? Jeg har aldri gjort det selv.. vel, fordi doen er rett ved siden av. Ser ikke helt poenget. Men greit nok dersom man bor alene, hvis man absolutt skal tisse i dusjen. Når man bor med andre derimot... fysj.

Tror jeg skal nevne lukten, så skjønner hun nok at det ikke er så lurt å tisse der.

Ts

Anonymkode: 56073...7b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...