Gå til innhold

Jeg tror romkameraten tisser i dusjen...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Og han har holdt fast mange store bamser som "skulle knøvle tynne spjelingen". Jeg er da fullstendig klar over hva 30kg mer muskler er, men av erfaring så er det faktisk noe som heter kvalitet foran kvantitet, og jeg har enda til overs å se noen som faktisk klarer å ta ned gubben min. Jeg må forøvrig presisere at han på ingen måte er en sånnen som informerer alle rundt seg om hvor "svart belte" han har :P Dang, dette utviklet seg raskt til en sånn "døøøh ska dæng dæ sjøh"-greie. 

Og en liten PS; Selv om man kan, så betyr ikke det at man må

Anonymkode: 708db...a0e

forskjell på store tjukke bamser og de som har hele kroppen full av muskler. men nok om det . tudelu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

33 minutter siden, brownbrown skrev:

80 kg er langt unna meg :fnise: når jeg nevte 104 kg med lav fettprosent så kan du jo tenke hvor stort det er med normal fettprosent. da er jeg 110 kg :) men så er ikke dette relevant til noe av tråden :P

Lav fettprosent og lav IQ isåfall. Hvis du må stå for å føle deg mandig, så gjør du det. 

Mannen min sitter også og tisser. Det er vel ingen hemmelighet at det er best for prostata å tisse sittende. Dessuten får man tømt mer av blæra ved å sitte. Ute pleier han som regel å stå, det er et valg jeg også gjerne kunne tenkt meg å tatt, da av hygieniske årsaker. Jeg er glad for at jeg har en mann som ikke trenger å skvette rundt seg for å føle seg mandig. 😊👍

Anonymkode: 6f1b3...c04

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det gjør jeg ja, må jeg toiise mens jeg er i dusjen går jeg ikke ut i gangen for å tisse nei. Mange som ikke har do på badet.

Anonymkode: b4031...1de

Kan man ikke planlegge det litt bedre da? Hva hvis folk må bæsje?? Jeg går ihvertfall på do før jeg dusjer. Det tar cirka 30 sekunder.

Skjønner jo at det ikke er farlig, men det er jo litt....... :kvalm:  Ihvertfall hvis det begynner å lukte etterpå.

(Synes heller ikke om de som skal tisse i basseng og boblebad etc.)

Beklager, men i dette tilfellet burde bevisbyrden burde ligge på de som insisterer på at dette er ok, og ikke de som synes det er ekkelt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er IKKE vanlig å tisse i dusjen. Greit nok at det renner ned i sluken etterhvert, men det er fortsatt ekkelt og det kan faktisk begynne å lukte om man gjør det ofte nok. Jeg har opplevd hos flere småbarnsfamilier at det lukter urin i dusjen på grunn av at barna tisser der. Og dette vet jeg fordi jeg selv har sittet barnevakt.

Anonymkode: 101b1...f1f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lav fettprosent og lav IQ isåfall. Hvis du må stå for å føle deg mandig, så gjør du det. 

Mannen min sitter også og tisser. Det er vel ingen hemmelighet at det er best for prostata å tisse sittende. Dessuten får man tømt mer av blæra ved å sitte. Ute pleier han som regel å stå, det er et valg jeg også gjerne kunne tenkt meg å tatt, da av hygieniske årsaker. Jeg er glad for at jeg har en mann som ikke trenger å skvette rundt seg for å føle seg mandig. 😊👍

Anonymkode: 6f1b3...c04

klarte du ikke å se at det var tull eller . mancard spøken min gikk fra en joke til at du ble seriøs . du trenger vell litt IQ for å skjønne at forskjellen på spøk og alvor. ta deg en bolle bitch:nori::briller:

Endret av brownbrown
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, brownbrown skrev:

sitter og tisser ? håper for all del det er av hans egen vilje og ikke du som har bedt ham om det. tror jeg må konfiskere hans man card :nori:

Om hun har bedt han om det, skal han være meget glad, det betyr at hun vil ha han i livet sitt lenge, siden det forebygger prostata-kreft.

Endret av Vera79
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Vera79 skrev:

Om hun har bedt han om det, skal han være meget glad, det betyr at hun vil ha han i l

hæ ? hvordan ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, brownbrown skrev:

hæ ? hvordan ?

Haha, jeg aner ikke hva jeg trykket på, men innlegget ble publisert før jeg var klar 😜 Det er ordnet nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde det var vanlig folkeskikk å ikke tisse i dusjen dersom man bor i kollektiv, dusjer hos andre, eller er i garderoben? :klo: Hvorfor tenker ikke folk på andre lenger? 

Anonymkode: e1486...820

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Vera79 skrev:

Om hun har bedt han om det, skal han være meget glad, det betyr at hun vil ha han i livet sitt lenge, siden det forebygger prostata-kreft.

forebygger prostata kreft ? du har vell lest det på nettet tenker jeg. jeg kan da stå i 80 år og pisse og ikke få prostatakreft, prostatakreft får de som er genetisk disponert til det eller overvektige menn over 40 års alderen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Alle" menn får til slutt prostatakreft...

Anonymkode: 9ca88...e65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, brownbrown skrev:

nja. det skjer i 1 av 4 tilfeller at jeg bommer tror jeg. tenker ikke så mye over det . har en fin vaske kone :nori:

Ja men da sier det seg i alle fall at det beste er å sitte og tisse :) Stakkars stakkars vaskekone.

Anonymkode: 22da0...f05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Og du kan jo prøve å konfiskere hans man card, men det tror jeg du kommer til å få problemer med, jeg har sett han tatt ned en del store bøse mannfolk før for å si det sånn :fnise:

Anonymkode: 708db...a0e

Litt sånn "mannen min er sterkere enn din....?"  :ler:

Anonymkode: 5e60f...52d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja men da sier det seg i alle fall at det beste er å sitte og tisse :) Stakkars stakkars vaskekone.

Anonymkode: 22da0...f05

neh , hun har det bra hun. trust me

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, brownbrown skrev:

forebygger prostata kreft ? du har vell lest det på nettet tenker jeg. jeg kan da stå i 80 år og pisse og ikke få prostatakreft, prostatakreft får de som er genetisk disponert til det eller overvektige menn over 40 års alderen. 

Da tror jeg du må lese litt til..jeg tror til og med det kan googles, fordi det er allmennkunnskap.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, brownbrown skrev:

neh , hun har det bra hun. trust me

Huff.

Anonymkode: 22da0...f05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, Callisto83 skrev:

Kan man ikke planlegge det litt bedre da? Hva hvis folk må bæsje?? Jeg går ihvertfall på do før jeg dusjer. Det tar cirka 30 sekunder.

Skjønner jo at det ikke er farlig, men det er jo litt....... :kvalm:  Ihvertfall hvis det begynner å lukte etterpå.

(Synes heller ikke om de som skal tisse i basseng og boblebad etc.)

Beklager, men i dette tilfellet burde bevisbyrden burde ligge på de som insisterer på at dette er ok, og ikke de som synes det er ekkelt.

Forskjell på basseng og dusj. 

Anonymkode: b4031...1de

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, brownbrown skrev:

sitter og tisser ? håper for all del det er av hans egen vilje og ikke du som har bedt ham om det. tror jeg må konfiskere hans man card :nori:

Les deg litt opp om emnet. Det er faktisk viktig at menn sitter og tisser, i det minste iblant. Det er for å tømme blæra skikkelig, noe som ikke skjer når en står oppreist. Min sitter også, og det er så deilig å slippe all urinen som havnet overalt utenfor skåla.

Anonymkode: a8357...1c5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt spesielt å tisse i dusjen når toalettet er like i nærheten, og ikke minst ekkelt...Når man deler bad med andre, bør man være hygienisk. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker å tisse i dusjen. Å late vannet sammen med varmt vann er best 😀 Derfor er eddik og bakepulver sammen med glohett vann noe som brukes ofte i sluket her i huset.

Anonymkode: 150b9...fcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...