Gå til innhold

Jeg tror romkameraten tisser i dusjen...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, brownbrown skrev:

jeg er stor selv, så jeg tar den utfordingen 104 kg her med lav fettprosent, send han min vei

ooooh! Jeg må bare handle litt popcorn først :D. Han er ikke så stor da, senesterk 80 kg med svartbelte :) Kan jo bli underholdende :) ser nesten litt for meg duoen fra My name is nobody :D 

Anonymkode: 708db...a0e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

ooooh! Jeg må bare handle litt popcorn først :D. Han er ikke så stor da, senesterk 80 kg med svartbelte :) Kan jo bli underholdende :) ser nesten litt for meg duoen fra My name is nobody :D 

Anonymkode: 708db...a0e

80 kg er langt unna meg :fnise: når jeg nevte 104 kg med lav fettprosent så kan du jo tenke hvor stort det er med normal fettprosent. da er jeg 110 kg :) men så er ikke dette relevant til noe av tråden :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, brownbrown skrev:

haha det var leit. jeg tisser i dusjen hver dag, men her går det rett ned i sluk. er det kabinett du dusjer i ?

kabinett har avløp under som går ned til sluk og slug har vannlås så lukt ikke skal komme opp igjen, men noen ganger så er det ikke noe rør ned til sluken under kabinettet, så da vil vann og eventuelt piss havne på baderomsgulvet først, underkabinettet og ned i sluken. er ikke sikkert alt har klart å komme ned i sluken så da vil lukten selvfølgelig bli liggende igjen og stinke

det du må gjøre er å legge avløp fra kabinettet og ned til sluken, da kan dere pisse så mye dere vil i dusjen

Hvorfor forundrer ikke dette meg......

Ts, jeg tror du må konfrontere henne jeg! Si at det er totalt uakseptabelt.

Anonymkode: 22da0...f05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvorfor forundrer ikke dette meg......

Ts, jeg tror du må konfrontere henne jeg! Si at det er totalt uakseptabelt.

Anonymkode: 22da0...f05

de fleste tisser vell i dusjen

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, brownbrown skrev:

de fleste tisser vell i dusjen

Nei, ikke når man er voksen og i alle fall ikke når man deler dusj med en villt fremmed.

Anonymkode: 22da0...f05

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei, ikke når man er voksen og i alle fall ikke når man deler dusj med en villt fremmed.

Anonymkode: 22da0...f05

jo det er det, bare folk som ikke tørr å innrømme det :)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, brownbrown skrev:

jo det er det, bare folk som ikke tørr å innrømme det :)

Det er innmari ekkelt og de som tisser i dusjen i voksen alder burde slutte med det. Toalettet er 30 cm fra dusjen, SÅ vanskelig er det ikke å tisse rett før, eller rett etter å ha dusjet....

Anonymkode: 22da0...f05

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er innmari ekkelt og de som tisser i dusjen i voksen alder burde slutte med det. Toalettet er 30 cm fra dusjen, SÅ vanskelig er det ikke å tisse rett før, eller rett etter å ha dusjet....

Anonymkode: 22da0...f05

nei det skal ikke være vanskelig å tisse i toalettet. men du har jo ikke kuk så du vet vell ikke. noen ganger kan kuken krølle seg noe jevelig og spruten går et helt annet sted enn der du siktet. ja det er vell litt ekkelt å tisse i dusjen, men hjemme gjør jeg det nesten hver dag . det går jo uansett rett ned i avløpet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, brownbrown skrev:

nei det skal ikke være vanskelig å tisse i toalettet. men du har jo ikke kuk så du vet vell ikke. noen ganger kan kuken krølle seg noe jevelig og spruten går et helt annet sted enn der du siktet. ja det er vell litt ekkelt å tisse i dusjen, men hjemme gjør jeg det nesten hver dag . det går jo uansett rett ned i avløpet

Det er faktisk enklere for de med kuk å tisse i toalettet, enn for jenter. Om kuken krøller seg jævlig er det vel bare å sette seg ned og tisse da? Så slipper du det. Og spruter det et annet sted enn der du siktet er det i alle fall ekkelt å tisse i dusjen. Det går ned i avløpet, men det stinker urin etterhvert også!

Anonymkode: 22da0...f05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er innmari ekkelt og de som tisser i dusjen i voksen alder burde slutte med det. Toalettet er 30 cm fra dusjen, SÅ vanskelig er det ikke å tisse rett før, eller rett etter å ha dusjet....

Anonymkode: 22da0...f05

Du vet at det er en naturlig reaksjon når man er i vann ja? man tisser jo uansett ut litt i dusjen uten at man kjenner det. Så nå må du roe deg ned ca 50 hakk, for du tisser jo i dusjen du og :fnise:

Anonymkode: 708db...a0e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du vet at det er en naturlig reaksjon når man er i vann ja? man tisser jo uansett ut litt i dusjen uten at man kjenner det. Så nå må du roe deg ned ca 50 hakk, for du tisser jo i dusjen du og :fnise:

Anonymkode: 708db...a0e

Jeg gjorde det dessverre da jeg var ungdom. Nå vet jeg bedre ;)

Anonymkode: 22da0...f05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, brownbrown skrev:

80 kg er langt unna meg :fnise: når jeg nevte 104 kg med lav fettprosent så kan du jo tenke hvor stort det er med normal fettprosent. da er jeg 110 kg :) men så er ikke dette relevant til noe av tråden :P

Joda, du kan dra traktorer, men han kan slå deg i bakken og åle seg ut av grepet ditt, derfor jeg sa at det ville blitt litt som i My Name is Nobody :duskedame:

Vi kan vel være enige om at man kan være skikkelig mann OG sitte og tisse? :) 

Anonymkode: 708db...a0e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tisse i dusjen? :kvalm:

Er ikke toalettet som regel bare noen få meter unna?!? Æsj!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud, så snerpete er det ikke lov å være :P det lukter da ikke urin av å tisse i dusjen, tisser i dusjen hver dag jeg, og gjør det med en gang jeg har kommet inn i dusjen, slik at vannet har god tid på å renne av. Det er ingenting farlig med det :) Sjekk heller hvor godt du vasker oppunder toalettskåla du, mange damer som ikke vet at vår urin skvettes opp der. 

Anonymkode: 9e30d...aa0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Joda, du kan dra traktorer, men han kan slå deg i bakken og åle seg ut av grepet ditt, derfor jeg sa at det ville blitt litt som i My Name is Nobody :duskedame:

Vi kan vel være enige om at man kan være skikkelig mann OG sitte og tisse? :) 

Anonymkode: 708db...a0e

hadde du vært mann så tror jeg du hadde forstått hvor mye 30 kg mer muskler er. 80 kg har jeg ikke veid siden ungdomsskolen. har vell gitt juling til flere slike som hadde " svart belte" og var "proff bokser"...de veier jo så lite kan løfte de opp over skuldrene

jeg har ikke sett den filmen, den er alt for gammel for at jeg skal ha fått med meg den og skjønne joken din :P

jada mulig det. men er bare så sinnsykt uvant å se en mann sitte når han kunn skal tisse:alice:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er faktisk enklere for de med kuk å tisse i toalettet, enn for jenter. Om kuken krøller seg jævlig er det vel bare å sette seg ned og tisse da? Så slipper du det. Og spruter det et annet sted enn der du siktet er det i alle fall ekkelt å tisse i dusjen. Det går ned i avløpet, men det stinker urin etterhvert også!

Anonymkode: 22da0...f05

man kan ikke alltid vite at det er krøll på den fordi hullet er plutselig på en helt annen plass en senter av åpningen . litt vanskelig å forklare . men når du sikter veldig godt så kan du forsatt bomme totallt når du drar den frem og ikke vet om det er krøll på pølsen fo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, brownbrown skrev:

man kan ikke alltid vite at det er krøll på den fordi hullet er plutselig på en helt annen plass en senter av åpningen . litt vanskelig å forklare . men når du sikter veldig godt så kan du forsatt bomme totallt når du drar den frem og ikke vet om det er krøll på pølsen fo

Da sier det seg selv at det beste er å sitte og tisse :)

Anonymkode: 22da0...f05

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Da sier det seg selv at det beste er å sitte og tisse :)

Anonymkode: 22da0...f05

nja. det skjer i 1 av 4 tilfeller at jeg bommer tror jeg. tenker ikke så mye over det . har en fin vaske kone :nori:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, brownbrown skrev:

hadde du vært mann så tror jeg du hadde forstått hvor mye 30 kg mer muskler er. 80 kg har jeg ikke veid siden ungdomsskolen. har vell gitt juling til flere slike som hadde " svart belte" og var "proff bokser"...de veier jo så lite kan løfte de opp over skuldrene

jeg har ikke sett den filmen, den er alt for gammel for at jeg skal ha fått med meg den og skjønne joken din :P

jada mulig det. men er bare så sinnsykt uvant å se en mann sitte når han kunn skal tisse:alice:

Og han har holdt fast mange store bamser som "skulle knøvle tynne spjelingen". Jeg er da fullstendig klar over hva 30kg mer muskler er, men av erfaring så er det faktisk noe som heter kvalitet foran kvantitet, og jeg har enda til overs å se noen som faktisk klarer å ta ned gubben min. Jeg må forøvrig presisere at han på ingen måte er en sånnen som informerer alle rundt seg om hvor "svart belte" han har :P Dang, dette utviklet seg raskt til en sånn "døøøh ska dæng dæ sjøh"-greie. 

Og en liten PS; Selv om man kan, så betyr ikke det at man må

Anonymkode: 708db...a0e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Callisto83 skrev:

Tisse i dusjen? :kvalm:

Er ikke toalettet som regel bare noen få meter unna?!? Æsj!

Det gjør jeg ja, må jeg toiise mens jeg er i dusjen går jeg ikke ut i gangen for å tisse nei. Mange som ikke har do på badet.

Anonymkode: b4031...1de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...