Gå til innhold

Jeg tror romkameraten tisser i dusjen...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg bor i hybel og deler kjøkken & bad med en annen. I det siste har det begynt å lukte gammel urin på badet og det er en veldig intens lukt... Det virker som det kommer fra dusjområdet, fra sluken. Mistenker at hun tisser i dusjen - ellers skjønner jeg ikke hva den intense urinlukten kommer av...

Hva skal man gjøre? Det er veldig ubehagelig å være på badet når det lukter...

Anonymkode: 56073...7b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommuniser. For eksempel kan du spørre: "Har du lagt merke til at det lukter skikkelig tiss på badet? Lurer på hvor det kommer fra." Så ser du an reaksjonen.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha det var leit. jeg tisser i dusjen hver dag, men her går det rett ned i sluk. er det kabinett du dusjer i ?

kabinett har avløp under som går ned til sluk og slug har vannlås så lukt ikke skal komme opp igjen, men noen ganger så er det ikke noe rør ned til sluken under kabinettet, så da vil vann og eventuelt piss havne på baderomsgulvet først, underkabinettet og ned i sluken. er ikke sikkert alt har klart å komme ned i sluken så da vil lukten selvfølgelig bli liggende igjen og stinke

det du må gjøre er å legge avløp fra kabinettet og ned til sluken, da kan dere pisse så mye dere vil i dusjen

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hel klor i sluket og problemet er løst. 

Anonymkode: 53d57...f36

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

neppe det det kommer av, med mindre hun/han tisser i dusjen uten å ha på vannet, det ville jo vært spesielt...

Anonymkode: 32796...bc3

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

urin er uten bakterier. ingen farer der.

Anonymkode: 6f5ba...216

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en sønn som tissa i dusjen i blant (dusjhjørne) og ja, det luktet! Selv om vannet står på og det meste forsvinner. Har man varmekabler i gulvet særlig så fordamper vannet fort og rester av urin blir liggende igjen og lukte. Tissing i dusjen er æsj

Anonymkode: cd5c1...3eb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, brownbrown skrev:

haha det var leit. jeg tisser i dusjen hver dag, men her går det rett ned i sluk. er det kabinett du dusjer i ?

kabinett har avløp under som går ned til sluk og slug har vannlås så lukt ikke skal komme opp igjen, men noen ganger så er det ikke noe rør ned til sluken under kabinettet, så da vil vann og eventuelt piss havne på baderomsgulvet først, underkabinettet og ned i sluken. er ikke sikkert alt har klart å komme ned i sluken så da vil lukten selvfølgelig bli liggende igjen og stinke

det du må gjøre er å legge avløp fra kabinettet og ned til sluken, da kan dere pisse så mye dere vil i dusjen

Ja det tror du vel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første, urin er helt sterilt. For det andre, alle som sier at de ikke pisser i dusjen iblant lyver.

Jeg har aldri opplevd at det har blitt noe pisslukt i dusjen. Men hvis noen mannfolk har skvetta litt rundt uten å tørke opp etter seg rundt doen, kan det begynne å lukte piss. Er derfor overlykkelig for at mannen min sitter og tisser :) da trenger jeg bare bekymre meg for dette når vi har feks fest.

Anonymkode: 708db...a0e

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, NewInTown skrev:

Ja det tror du vel.

altså når jeg har laget badet mitt selv og har 120 dusj med glassdører og sluk så går pisset direkte ned i sluk med vannlås, så ingen lukt :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

For det første, urin er helt sterilt. For det andre, alle som sier at de ikke pisser i dusjen iblant lyver.

Jeg har aldri opplevd at det har blitt noe pisslukt i dusjen. Men hvis noen mannfolk har skvetta litt rundt uten å tørke opp etter seg rundt doen, kan det begynne å lukte piss. Er derfor overlykkelig for at mannen min sitter og tisser :) da trenger jeg bare bekymre meg for dette når vi har feks fest.

Anonymkode: 708db...a0e

sitter og tisser ? håper for all del det er av hans egen vilje og ikke du som har bedt ham om det. tror jeg må konfiskere hans man card :nori:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du åpnet og renset sluket? Kan lukte surt hvis det er mye hår og ekle greier nedi der 

Anonymkode: b87db...5fc

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, brownbrown skrev:

sitter og tisser ? håper for all del det er av hans egen vilje og ikke du som har bedt ham om det. tror jeg må konfiskere hans man card :nori:

Jeg har på ingen måte tvingt han til å gjøre det nei. Det gjør han av egen fri vilje :) når jeg spurte han om det så svarte han bare at det var så mye fordeler med det at han bare gidder ikke stå når han pisser med mindre han "må", feks når vi er ute på byen. 

Anonymkode: 708db...a0e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om noen tisser i do og trekker ned, så lukter det ikke urin av doen. Det samme gjelder om noen tisser i suken i dusjen og dusjer med litervis av med vann etterpå. 

Sur urinlignende lukt kan derimot komme fra lekkasje eller utettheter i bad eller andre rom. 

Yenker man lenge nok på noe, så kan man faktisk begynne å tro at man kjenner lukten av det man tenker på. 

Anonymkode: 2c91c...d19

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har på ingen måte tvingt han til å gjøre det nei. Det gjør han av egen fri vilje :) når jeg spurte han om det så svarte han bare at det var så mye fordeler med det at han bare gidder ikke stå når han pisser med mindre han "må", feks når vi er ute på byen. 

Anonymkode: 708db...a0e

sikkert greit, da slipper man uhell som å bomme på toalette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monter et lite spy-cam I livhøyde og analyser.

Anonymkode: 54b1e...393

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, brownbrown skrev:

sitter og tisser ? håper for all del det er av hans egen vilje og ikke du som har bedt ham om det. tror jeg må konfiskere hans man card :nori:

Og du kan jo prøve å konfiskere hans man card, men det tror jeg du kommer til å få problemer med, jeg har sett han tatt ned en del store bøse mannfolk før for å si det sånn :fnise:

Anonymkode: 708db...a0e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er garantert urin, og det oser fra dusjen... Renser der nede regelmessig og er ikke noe særlig med hårdotter og sånt der.

Men det med varmekabler kan gi mening. Dersom hun faktisk tisser i dusjen da.. Skal sjekke om det kan være lekkasje. Men har ikke sett det tidligere. 

Ts

Anonymkode: 56073...7b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og du kan jo prøve å konfiskere hans man card, men det tror jeg du kommer til å få problemer med, jeg har sett han tatt ned en del store bøse mannfolk før for å si det sånn :fnise:

Anonymkode: 708db...a0e

jeg er stor selv, så jeg tar den utfordingen 104 kg her med lav fettprosent, send han min vei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, brownbrown skrev:

sikkert greit, da slipper man uhell som å bomme på toalette

Ja, akkurat :) Tydeligvis er det vanskelig å treffe hvis man er a) halvstiv b) full c) trøtt eller alle ovennevnte. 

Anonymkode: 708db...a0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...