Gå til innhold

Så er det håp for oss med små rumper?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eller er vi diskvalifisert fra markedet etter den store rumpetrenden som kom for 2-3 år siden? Sjeldent jeg ser noen omtale en liten rumpe som noe annet enn noe man ikke klarer å tenne på. Er så merkelig, for er ikke mange år siden ganske få brydde seg om størrelsen på rumpa. Men nå er det helt innafor å si at man ikke vil ha en partner med liten rumpe. 

Anonymkode: e209b...d13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

neida bare tuller. spiller ingen rolle om rumpen er stor eller liten, men en bra rumpe er veldig attraktivt for menn. så det er jo et pluss. akkurat som større kuk er et pluss for dere damer, dere er allikavell i forhold med menn som har mindre 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har liten, flat rumpe... Kjæresten min digger den. Men så valgte han meg uansett ikke på grunn av rumpa heller da. Hvis en mann velger meg bort på grunn av EN kroppsdel, så tenker jeg "good riddance". Jada, fysisk tiltrekning har absolutt en betydning, men det får være en helhetsvurdering. Enten er han tiltrukket, eller ikke. Å sitte å plukke folk fra hverandre og bedømme kroppsdel for kroppsdel, og gjøre en kroppsdel til en dealbreaker... Det synes jeg er usympatisk.

Anonymkode: 82d10...36c

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes forresten selv, som kvinne, at liten rumpe er fint. Skjønner at mange menn er veldig opptatt av dette, og at stor er trendy, men jeg er veldig fornøyd med min lille rumpe jeg 😊 Den passer til kroppen min. 

Anonymkode: 82d10...36c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Synes forresten selv, som kvinne, at liten rumpe er fint. Skjønner at mange menn er veldig opptatt av dette, og at stor er trendy, men jeg er veldig fornøyd med min lille rumpe jeg 😊 Den passer til kroppen min. 

Anonymkode: 82d10...36c

Min passer også til kroppen min, har en slank og elegant kropp. Men skammer meg litt likevel når jeg har på trange bukser, for har hørt så alt for mye om hvor stygt, ukvinnelig og avtennende det er. Savner å gi f sånn som jeg gjorde før, definitivt fått dårligere selvtillit de siste årene  :frkk:

 

Anonymkode: e209b...d13

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest canacas

Det er synd at man skal redusere seg selv til kroppsdeler. For min del er det langt verre å bli diskvalifisert for personligheten, enn for utseendet. Nå skal jeg ikke kjempe noe sak hverken for små eller store rumper, men tenk litt på at bein (inklusive rumpa) er halve kroppen og inneholder store muskelgrupper. Det er lurt å holde musklene i gang for en sunn og frisk aldring av kroppen. Det handler ikke kun om hva som er tiltrekkende. 

Og tenk mer på hva dere trives med selv, fremfor å legge ansvaret på egen kropp over på andre. Det er tiltrekkende med mennesker som er fornøyde og trygge i seg selv. Da spiller det liten rolle hvor stor eller liten rumpe man har. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Min passer også til kroppen min, har en slank og elegant kropp. Men skammer meg litt likevel når jeg har på trange bukser, for har hørt så alt for mye om hvor stygt, ukvinnelig og avtennende det er. Savner å gi f sånn som jeg gjorde før, definitivt fått dårligere selvtillit de siste årene  :frkk:

 

Anonymkode: e209b...d13

Hvor har du hørt dette? Har aldri hørt noen si noe slikt, og muligens sett det en og annen gang på nett. Er det mulig du overdriver litt nå? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, canacas skrev:

Hvor har du hørt dette? Har aldri hørt noen si noe slikt, og muligens sett det en og annen gang på nett. Er det mulig du overdriver litt nå? 

Serr? Ikke alt det negative på en gang, men det er veldig vanlig å høre eller lese at menn sier det er turn off. Og lite kvinnelig. 

Anonymkode: e209b...d13

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Serr? Ikke alt det negative på en gang, men det er veldig vanlig å høre eller lese at menn sier det er turn off. Og lite kvinnelig. 

Anonymkode: e209b...d13

Ikke så vanlig i min verden, jeg har sett det noen ganger her inne, men ute i virkeligheten har jeg aldri hørt noe slikt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, canacas skrev:

Ikke så vanlig i min verden, jeg har sett det noen ganger her inne, men ute i virkeligheten har jeg aldri hørt noe slikt. 

Det har jeg, men så er jeg i en annen aldersgruppe enn deg, så det spiller nok inn. 

Anonymkode: e209b...d13

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det har jeg, men så er jeg i en annen aldersgruppe enn deg, så det spiller nok inn. 

Anonymkode: e209b...d13

Jeg er 22 og har aldri hørt at liten rumpe er antennene eller turnoff... 

Anonymkode: 08171...81d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 22 og har aldri hørt at liten rumpe er antennene eller turnoff... 

Anonymkode: 08171...81d

Jeg er 19 og hørt det syykt ofte når folk nevner andres rumper.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke overvektig, men jeg kan ikke skryte over å være petite (spinkel), ha store bryster eller ha en stor flott sprett rumpe..så da er jeg visst ikke en type dame menn liker særlig godt....men det gjør ingen ting for meg for jeg kommer aldri til å ha sex likevel.

Anonymkode: dcf4c...3f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, canacas skrev:

Det er synd at man skal redusere seg selv til kroppsdeler. For min del er det langt verre å bli diskvalifisert for personligheten, enn for utseendet. Nå skal jeg ikke kjempe noe sak hverken for små eller store rumper, men tenk litt på at bein (inklusive rumpa) er halve kroppen og inneholder store muskelgrupper. Det er lurt å holde musklene i gang for en sunn og frisk aldring av kroppen. Det handler ikke kun om hva som er tiltrekkende. 

Og tenk mer på hva dere trives med selv, fremfor å legge ansvaret på egen kropp over på andre. Det er tiltrekkende med mennesker som er fornøyde og trygge i seg selv. Da spiller det liten rolle hvor stor eller liten rumpe man har. 

Selvfølgelig spiller det en rolle hvor stor rumpe man har.

Anonymkode: 35fc0...876

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90% av befolkningen er ikke akkurat modell-materiale, så tror du kan slappe helt av som helt normal. 

Anonymkode: be4cb...efd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke overvektig, men jeg kan ikke skryte over å være petite (spinkel), ha store bryster eller ha en stor flott sprett rumpe..så da er jeg visst ikke en type dame menn liker særlig godt....men det gjør ingen ting for meg for jeg kommer aldri til å ha sex likevel.

Anonymkode: dcf4c...3f8

Jeg kommer aldri til å ha sex med menn ! skulle det stå. 

Anonymkode: dcf4c...3f8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min passer også til kroppen min, har en slank og elegant kropp. Men skammer meg litt likevel når jeg har på trange bukser, for har hørt så alt for mye om hvor stygt, ukvinnelig og avtennende det er. Savner å gi f sånn som jeg gjorde før, definitivt fått dårligere selvtillit de siste årene  :frkk:

 

Anonymkode: e209b...d13

Trykk på den mentale stoppknappen hver gang slike tanker opp. Du er bra nok!

Anonymkode: d9c03...15c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...