Gå til innhold

Pause midt i Nutrilett-diett


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har startet på en tre ukers Nutrilett diett. Noen mener det er kjempedumt. Det er ikke det jeg er ute etter nå. 

Kom på at jeg reise til Athen mens jeg holder på med dietten. Hva kan jeg gjøre? Hadde vært fint å kunne spise litt mat  mens jeg var der. Er det krise om man tar en pause midt i dietten? Eller stanser det hele forsøket på å gå ned i vekt? ☺️ 

Anonymkode: b53ad...19f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det går helt fint. Står jo ingen steder at kuren MÅ vare tre uker. Du kan jo kjøre "en kur" på feks 1 1/2 uke, ta en pause og en ny "kur på 1 1/2 uke" Pakkningene er vel for 3-4 dager, så det er jo de minste kurene, tenker jeg. 

Anonymkode: c917b...fe5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser man mere enn man forbruker, går man opp uansett hvilket land man befinner seg i. Kos deg normalt med stedets menyer og fortsett kuren når du kommer hjem.  

Anonymkode: 8b6c7...0c8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eller stanser det hele forsøket på å gå ned i vekt? ☺️ 

Dersom du spiser mer enn du forbrenner vil vekten øke igjen. Dersom du spiser mindre enn du forbrenner vil vekten fortsette å synke selv om du er i Athen. Spiser du like mye som du forbrenner vil vekten holde seg konstant. Er det snakk om en ukes ferie spiller det ingen rolle i det store bildet. Varig vektnedgang handler om nye vaner. 

Anonymkode: 0b7cb...318

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...