Gå til innhold

Er det rart å dra på sydenferie med FF?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 timer siden, Overrasket skrev:

Påskeferie er bra

Sex er bra

Sol er bra

Hvis forholdet passer dere, hvem bryr seg om dere knuller i Spania eller på Ski? 

Ja, nemlig !   Jeg har ei som jeg møter av og til, om det er FF/Elskerinne eller Veninne/Kjæreste spiller vel ingen rolle.               Nå er hun riktignok en del år eldre enn meg, å jeg skal være så ærlig å si at jeg av og til har kjent et lite snev av skamfølelse/flauhet når vi gjør "kjæresteting" ute blandt folk. Derfor reiser vi mye bort.                                                                                                 Det er en syk sterk erotisk tiltrekningskraft som holder oss sammen, ikke så mye annet. 

Sist tok vi Kiel-ferja hjem, å det var en nytelse å føle kjerringenes misunnelige og litt lettere nedlatende blikk når vi hånd i hånd beveget oss mot lugar-området.

Anonymkode: ee16d...6e4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også det der høres ideelt ut, så bare kos dere! Når det har gått såpass lang tid uten at dere har følelser for hverandre bør det der gå fint. Ser ingen grunn til at følelsene plutselig skulle dukke opp bare fordi dere drar på ferietur sammen. Som noen lenger oppe i tråden sa, det er bedre å ha en fast partner istedenfor masse ons selvom man ikke ønsker å binde seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fuckfriend liksom.. Slutt på den tiden man brukte det norske ordet "elsker"? Om det er rart at du drar på en ferietur med noen? eh..sist jeg sjekket var det ikke noe rart å dra på ferietur men en venn. Uansett om man hopper til sengs eller ei. Hvorfor gjøre det så komplisert?

Anonymkode: 84195...d9d

Det norske ordet "elsker" er bra, men jeg føler ikke at det har helt det samme innholdet som fuckfriend. Elskere har følelser for hverandre, men er ikke i et forhold fordi den ene eller begge er  i et annet forhold. Mens fuckfriends er single som ønsker sex og ingenting annet med hverandre. 

Jeg får legge til at dette er det jeg forbinder med ordene, jeg påberoper meg ikke fasit. 

Endret av Hulderen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du ikke hadde følelser for ham hadde du ikke lurt på dette. Da hadde du bare reist, og gitt en lang faen i hva venninnene dine mente om det. Grunnen til at det bryr deg hva de mener er at det er en mer behagelig problemstilling for deg ("syns venninene mine det er rart?") enn den du faktisk lurer på: "Er det lurt av meg å reise på ferie med en jeg har følelser for, og som kun vil ha meg for sex?"

Anonymkode: 7622a...eaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og PS:

Nei, det er ikke så lurt.

Anonymkode: 7622a...eaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for alle synspunkter :)

Hvorfor er det så vanskelig å se for seg at man kan ha sex over tid uten å ha følelser for personen? Jeg kjenner ikke et snev av kribling når jeg er sammen med han. Men jeg liker nærheten, sex, bli holdt rundt. Ikke HAN, men alt det andre. Vi har ikke sex med andre (såvidt jeg vet), men vi dater andre, og prater om datene. Dersom det utvikler seg med noen andre, avslutter vi.

Brukte ordet fuckfriend, for de fleste skjønner hva det innebærer. Jeg føler ikke at elsker eller åpent forhold er riktig i vår situasjon. Men vi gjør jo andre ting enn å knulle. Sover hos hverandre, ser tv/film, spiser middag. Men det er jo i tilknytning til sex da. Det er ikke sånn at jeg drar til han for å se film og drar hjem igjen. Men vi har foreløpig ikke gjort noe utenfor huset sammen, så det blir jo litt interessant.

Anonymkode: 26d49...949

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas

Generelt sett; ja. Veldig rart. Men jeg kjenner flere som er i tilsvarende forhold som gjør mye slikt sammen. Jeg sliter med FF-begrepet egentlig, som flere andre her nevner. 

Reis og ha det hyggelig :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HanenIFlokken

Så lenge dere VET at det ikke blir følelser utav dette så må det jo være en vinn vinn situasjon, dere trives jo i hverandres selskap :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...