Gå til innhold

Er det rart å dra på sydenferie med FF?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For et par uker siden bestilte jeg og FF en sydentur i påsken. Vi lå og koste etter sex og pratet om påsken og at ingen av oss hadde noen planer. Vi har møttes jevnlig i over et halvt år, så vi kjenner hverandre ganske godt, dog mest seksuelt. Det er ingen følelser inne i bildet, men vi trives i hverandres selskap.

Mine venninner synes dette er rart. Er det det? Har dere reist på ferie med en FF før? Jeg mener det kan bli en veldig fin ferie, men blir jo litt betenkt når venninnene mine er såpass negative.

Anonymkode: 26d49...949

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Overhodet ikke. Dra på ferie, og kos dere masse. God tur😃😃

Anonymkode: 527d7...1c3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er rart. Men hvis dere klarer å være "bestevenner", og ha sex uten følelser, så hvorfor ikke. Det er bare liten sjanse for at det vil holde seg slik.

Anonymkode: e7ea6...537

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så teit. Selvfølgelig føler du. Når man er naken og intim med noen så føler man. Du føler jo lyst på han. Idiotisk utsagn. Bli sammen for helvete og oppfør dere. Hvis han da i morgen puler ei annen så er det heeeelt greit?! Kyss meg bak. Du hadde klikket. Jenter må seriøst skjerpe seg og ikke bli mannens sexslave. Dere ligger sammen, ergo føling og kjærester. God tur kjærestepar!

Anonymkode: 6d518...197

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bare å dra. Så finner dere ut i løpet av påsken om dere fortsatt bare er FF, eller om dere er i ferd med å bli kjærester. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke gjort det, fordi jeg syns sydenferier er forbeholdt venner og kjærester for min del, men det er bare MIN mening. Så klart kan du tenke annerledes, og dra til syden med FF hvis du vil det. Så lenge dere er voksne mennesker begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud så teit. Selvfølgelig føler du. Når man er naken og intim med noen så føler man. Du føler jo lyst på han. Idiotisk utsagn. Bli sammen for helvete og oppfør dere. Hvis han da i morgen puler ei annen så er det heeeelt greit?! Kyss meg bak. Du hadde klikket. Jenter må seriøst skjerpe seg og ikke bli mannens sexslave. Dere ligger sammen, ergo føling og kjærester. God tur kjærestepar!

Anonymkode: 6d518...197

Kan ikke du bare grave deg ned i et hull da. Hvorfor er det alltid noen her inne som skal få jenta i et slikt forhold til å framstå som et svakt offer, eller sexslave som du sier? Jeg tenker at det faktisk finnes jenter som også liker sex, og som ikke trenger et forhold akkurat der og da, og da er en fast partner mye bedre enn masse ONS.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For et par uker siden bestilte jeg og FF en sydentur i påsken. Vi lå og koste etter sex og pratet om påsken og at ingen av oss hadde noen planer. Vi har møttes jevnlig i over et halvt år, så vi kjenner hverandre ganske godt, dog mest seksuelt. Det er ingen følelser inne i bildet, men vi trives i hverandres selskap.

Mine venninner synes dette er rart. Er det det? Har dere reist på ferie med en FF før? Jeg mener det kan bli en veldig fin ferie, men blir jo litt betenkt når venninnene mine er såpass negative.

Anonymkode: 26d49...949

 hehe du går i mannefella du. bare vent noen mnd , så får du følelser for ham og han kommer sikkert ikke til å gjengelde det. han kommer til å behandle deg som en FF, dritt alså og ikke ha respekt for deg. 

tror jeg har sagt dette i hver eneste FF tråd, noen uker etter kommer de tilbake og sier de er så sinnsykt såret fordi mannen ikke har følelser for henne og behandler henne som boss. du lærer sikkert du også. kan garantere deg at det vil skje konflikter senere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor mener dere at jeg må få følelser for han bare fordi jeg er jente? Jeg har ingen følelser, og ikke han heller. Tror følelsene eventuelt ville dukket opp etter 8 måneders bekjentskap. Men vi har begge behov for sex og nærhet, så vi får tilfredstilt det behovet. Vi er ganske ulike, men vi har kommet frem til et kompromiss så vi begge (forhåpentligvis) får en fin tur. Sol, bading og sex, høres vel ikke så ille ut? :D 

Er dette virkelig så uvanlig?

Anonymkode: 26d49...949

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke gjort det. Men så har jeg hatt noen FF forhold. Og i starten, hvor vi bare møtes noen timer, for å pule, og det er alt. Så går det jo veldig fint, men så blir man bedre kjent, så blir det middag, film, overnatting, frokost, så begynner man å gå ut sammen, og bare tilbringe mer og mer tid sammen. Og da kommer følelsene.

Og stort sett føler ikke den andre det, eller det er andre grunner til at man ikke burde bli sammen. Sånn som da jeg forelsket meg i min FF, på 20 år, som bodde hjemme hos mamma og pappa. Jeg var 31 år, og hadde 2 barn. Så det ville uansett ikke gått.

Anonymkode: 51af1...f14

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor bryr du deg om hva andre mener? Om du har lyst og tror det blir en fin tur, så hvorfor ikke? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg burde jo ikke bry meg, men når hele venninnegjengen (og dere på forumet) er så skeptiske, så blir jeg også det.. 

jeg og FF var jo enige før vi bestilte at det ikke var rart😆 Og at vi kom til å kose oss. Så det blir sikkert en koselig tur :) 

Anonymkode: 26d49...949

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min erfaring er at slike forhold ender dårlig, i mitt tilfelle fikk jeg nok litt varme følelser for ham, ikke slik at jeg ville bli sammen med ham eller ekte kjærester, det var bare mer og mer skrekkelig at han ikke fikk det for meg. Det ga selvtilliten min en stor knekk. Når vi hadde det så bra sammen, og jeg var så ..flott og grei og god sex osv, hvorfor ble ikke han dypt forelska? Så det endte i en dyp kjærlighetssorg over en fyr jeg ikke ville ha. Sorgen var den at han ikke ville ha meg heller. Burde vært enkelt, men slike ting er ikke det. For hvis ikke han vil være kjæreste med meg en gang, hvem vil det da, liksom? Hvorfor?
Sånn i ettertid er det jo innlysende, jeg ville jo ikke ha ham, jeg investerte jo ingen ting, hvorfor skulle han? Men det gikk på selvfølelsen løs, uansett. Men en fin påskeferie kan dere ha, det blir sikkert bra.

Anonymkode: 0dfec...3f1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er rart, men jeg synes hele uttrykket "FF" er utrolig barnslig og tåpelig. 

Folk har tilbragt tid sammen og hatt sex sammen uten å være i forhold i alle tider. Å kalle det en "fuckfriend" er noe tenåringer driver med. Det er jo nesten alltid mer enn som så, det er sjelden man bare vil ha sex med noen og ingenting mer. Jeg ville ikke 'redusert' menn jeg har datet ikke-eksklusivt til en "knullevenn". 

Anonymkode: 2d743...8ed

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fuckfriend liksom.. Slutt på den tiden man brukte det norske ordet "elsker"? Om det er rart at du drar på en ferietur med noen? eh..sist jeg sjekket var det ikke noe rart å dra på ferietur men en venn. Uansett om man hopper til sengs eller ei. Hvorfor gjøre det så komplisert?

Anonymkode: 84195...d9d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva om ff puler noen andre på ferieturen? Er det innafor eller blir det bare drama?

Anonymkode: e6d63...8f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket

Påskeferie er bra

Sex er bra

Sol er bra

Hvis forholdet passer dere, hvem bryr seg om dere knuller i Spania eller på Ski? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes ikke det er rart, men jeg synes hele uttrykket "FF" er utrolig barnslig og tåpelig. 

Folk har tilbragt tid sammen og hatt sex sammen uten å være i forhold i alle tider. Å kalle det en "fuckfriend" er noe tenåringer driver med. Det er jo nesten alltid mer enn som så, det er sjelden man bare vil ha sex med noen og ingenting mer. Jeg ville ikke 'redusert' menn jeg har datet ikke-eksklusivt til en "knullevenn". 

Anonymkode: 2d743...8ed

Jeg er helt enig med dette...Har ei som jeg treffer ukentlig, men hvis noen spør så sier jeg at vi i er i et "åpent forhold" . Fuckfriend/pulevenn føles helt feil...jeg føler at det får det vi har sammen til å høres "billig" ut. Vi koser oss sammen, har nærhet,lange samtaler,ler sammen, lager mat sammen, sover sammen etc..noen ganger har vi ikke sex engang(som regel ikke mitt valg da..).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor det skal være rart. Om dere har sex her i Norge eller et sted i syden er vel akkurat det samme? I tillegg får dere jo en ferie og en opplevelse sammen uansett om dere dater eller kun er FF. Ferie er ikke kun forbeholdt kjærestepar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...