Gå til innhold

Flere her som tenner på SMÅ damer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjenner jeg har en spesiell dragning mot damer som er små av vekst. Jo mindre jo bedre. Snakker da ikke om alder, men kroppsstørrelse. Pulte ei frøken på 155 cm og 45 kg her forleden. Det gir en helt spesiell følelse som store damer ikke kan gi å håndtere damer på denne størrelsen. Man kan liksom uanstrengt løfte og kaste dem rundt etter eget forgodtbefinnede.  Det vekker en blanding av beskytterinstinkt, makt og rovdyrinstinkt i meg å harve løs på en stram liten kropp. Er selv 100 kg+ (muskler, ikke fett).

Er dette normalt? Har andre menn det på samme måte, eller er dette en sær kinky fetisj?

Anonymkode: 03810...759

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må det enten være normalt, eller en sær fetish ? 

kan det ikke bare være din preferanse ? 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Regn skrev:

Kaste? :(

Ikke tolk alt i verste mening da!! Og heller ikke så bokstavlig..

Anonymkode: 509f3...9fc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ikke tolk alt i verste mening da!! Og heller ikke så bokstavlig..

Anonymkode: 509f3...9fc

 

Jeg prøvde bare å skjønne hva ts mente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner jeg har en spesiell dragning mot damer som er små av vekst. Jo mindre jo bedre. Snakker da ikke om alder, men kroppsstørrelse. Pulte ei frøken på 155 cm og 45 kg her forleden. Det gir en helt spesiell følelse som store damer ikke kan gi å håndtere damer på denne størrelsen. Man kan liksom uanstrengt løfte og kaste dem rundt etter eget forgodtbefinnede.  Det vekker en blanding av beskytterinstinkt, makt og rovdyrinstinkt i meg å harve løs på en stram liten kropp. Er selv 100 kg+ (muskler, ikke fett).

Er dette normalt? Har andre menn det på samme måte, eller er dette en sær kinky fetisj?

Anonymkode: 03810...759

Stakkars dame.

Anonymkode: e59e5...c71

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er ikke jeg mann, men denne tråden gjorde meg faktisk utrolig glad. :) Jeg har alltid hatt komplekser for høyden min: Er 147 cm og 40 kg, og det er godt å høre at noen menn finner "slike som meg" attraktive.

Anonymkode: e261a...dbe

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Regn skrev:

 

Jeg prøvde bare å skjønne hva ts mente.

Ikke "kaste" da. Men liksom fysisk dominere og styre akten og ta henne i de stillingene man måtte ønske. Vanligvis så kreves det litt kommunikasjon og samarbeid å skifte stillinger. Noe som ofte fører til litt uskyldige misforståelser og kløning underveis i akten. Med små damer kan man styre dette mye enklere uten å spørsmål eller samhandling. Er dominant i senga, så det forutsetter forsåvidt at den petite frøkna er litt sub og liker å bli styrt og kontrollert ;)

Anonymkode: 03810...759

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stakkars dame.

Anonymkode: e59e5...c71

Hun klagde ikke. Snarere tvert imot ;) 

ts

Anonymkode: 03810...759

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ikke "kaste" da. Men liksom fysisk dominere og styre akten og ta henne i de stillingene man måtte ønske. Vanligvis så kreves det litt kommunikasjon og samarbeid å skifte stillinger. Noe som ofte fører til litt uskyldige misforståelser og kløning underveis i akten. Med små damer kan man styre dette mye enklere uten å spørsmål eller samhandling. Er dominant i senga, så det forutsetter forsåvidt at den petite frøkna er litt sub og liker å bli styrt og kontrollert ;)

Anonymkode: 03810...759

 

Ok, godt du ikke kaster henne fysisk. Takk. Jeg liker samhandlinga jeg da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er ikke jeg mann, men denne tråden gjorde meg faktisk utrolig glad. :) Jeg har alltid hatt komplekser for høyden min: Er 147 cm og 40 kg, og det er godt å høre at noen menn finner "slike som meg" attraktive.

Anonymkode: e261a...dbe

Er du singel? ;)

TS

Anonymkode: 03810...759

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke "kaste" da. Men liksom fysisk dominere og styre akten og ta henne i de stillingene man måtte ønske. Vanligvis så kreves det litt kommunikasjon og samarbeid å skifte stillinger. Noe som ofte fører til litt uskyldige misforståelser og kløning underveis i akten. Med små damer kan man styre dette mye enklere uten å spørsmål eller samhandling. Er dominant i senga, så det forutsetter forsåvidt at den petite frøkna er litt sub og liker å bli styrt og kontrollert ;)

Anonymkode: 03810...759

Jeg er 150 og noen-og-50 kilo. Jeg er sub, men heller mer mot dominanse. Det du beskriver høres ikke ut som noe jeg ville ha likt dessverre.

Anonymkode: 5d6c8...bd5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke "kaste" da. Men liksom fysisk dominere og styre akten og ta henne i de stillingene man måtte ønske. Vanligvis så kreves det litt kommunikasjon og samarbeid å skifte stillinger. Noe som ofte fører til litt uskyldige misforståelser og kløning underveis i akten. Med små damer kan man styre dette mye enklere uten å spørsmål eller samhandling. Er dominant i senga, så det forutsetter forsåvidt at den petite frøkna er litt sub og liker å bli styrt og kontrollert ;)

Anonymkode: 03810...759

jeg er 173, og Kjære klarer fint å styre meg hvor en han vil i senga, uten masse spørsmål og samhandling.. veldig morsomt. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, kattepusen skrev:

jeg er 173, og Kjære klarer fint å styre meg hvor en han vil i senga, uten masse spørsmål og samhandling.. veldig morsomt. 

Sikkert annerledes når man er i fast forhold og kjenner hverandre godt. Jeg foretrekker å være singel og knulle det som byr seg, uten dårlig samvittighet :) 

Anonymkode: 03810...759

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sikkert annerledes når man er i fast forhold og kjenner hverandre godt. Jeg foretrekker å være singel og knulle det som byr seg, uten dårlig samvittighet :) 

Anonymkode: 03810...759

Da bør du være virkelig forsiktig med BDSM elementer :o 

Endret av kattepusen
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sikkert annerledes når man er i fast forhold og kjenner hverandre godt. Jeg foretrekker å være singel og knulle det som byr seg, uten dårlig samvittighet :) 

Anonymkode: 03810...759

Dog er det en forskjell på 173 og f.eks 155. Jeg syns og små damer er sexy og digg, så lenge de er velproposjonerte og ser ut som kvinner, og ikke som småjenter.

Anonymkode: 57264...b14

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå er ikke jeg mann, men denne tråden gjorde meg faktisk utrolig glad. :) Jeg har alltid hatt komplekser for høyden min: Er 147 cm og 40 kg, og det er godt å høre at noen menn finner "slike som meg" attraktive.

Anonymkode: e261a...dbe

Jeg tenner ikke spesifikt på høy eller lav, men jeg var forelsket i ei på 149. :) Er selv bortimot 190.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, damer på 160 er dødsdigg, min kjæreste er det og hun er så lav og lett jeg kan slenge henne rundt under samleie hehehehe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordelen med å være to meter og høvelig sterk er at jeg stort sett kan kaste rundt på alle jenter, uavhengig høyde! :nigo:

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pene jenter er pene jenter, uansett høyde. Selv om jeg var 3 meter ville jeg nok ikke kastet rundt med dem, min erfaring, fra virkeligheten (viktig å ikke glemme den), er at de varer lengre dersom en ikke kaster for mye, og for ofte på dem.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...