Gå til innhold

Burde jeg fortelle samboeren hans om at han er på Sukker?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg møtte en mann på nett-datingsstedet Sukker som jeg falt hodestups for.  Nicket hans var blim ...dvs 'Bli med'

Etter måneder med heftige møter, luftige avtaler, mye impulsivitet og  perioder med stadig varmt og kaldt av/på var jeg fullstendig hektet og ville ha mer, jeg var opp over ørene forelsket og var åpen til ham om det, spurte om vi kunne være kjærester, noe han svarte at det var vanskelig slik situasjonen var for øyeblikket.
Jeg spurte om han bodde sammen med noe, noe han benektet. Men etterhvert skurret altfor mye så jeg dro hjem til ham........ og fant ut at jeg var den 2.kvinnen. Han hadde samboer.
Jeg var blitt løyet for og konfronterte ham med det.

Han og trakk seg da unna og begynte på en gradvis nedfasingen av forholdet. Han hadde ikke tenkt å endre på livssituasjonen sin og var heller ikke villig til å velge mellom henne eller meg.
Jeg slet med ensomhet og en ustabil arbeidssituasjon og ble tilslutt sykemeldt med depresjon (uten at han viste noe som helst empati med det), så jeg klarte ikke å bryte tvert....
Han kunne forsvinne i ukesvis for så plutselig komme hjem til meg på kort varsel, på vei til eller fra noe...
Så oppdaget jeg at han var aktiv på nett-dating igjen, på Møteplassen. Jeg fikk sjokk og våknet med et brak! 
Jeg innså endelig at dette var en "løs kanon på dekk". Og kuttet kontakten fullstendig.
Men  etter 1 mnd slet jeg så med sorg, savn, skam, sjalusi og samvittighetskvaler at jeg bestemte meg for å stå frem og fortelle samboeren hans om forholdet vårt. Det ble en lang SMS.
Jeg fortalte samtidig at jeg hadde sett en som lignet veldig på han på nett-dating igjen på Møteplassen.  Jeg tenkte vel kanskje hun ville legge sammen to og to selv da.

Så til mitt spørsmål: Han er i full gang med nett-datingen, ikke lenger på Møteplassen, men nå tilbake på Sukker med samme nick som før. Jeg føler meg fortsatt skamfull, men føler samtidig et ansvar fordi jeg ser jo helt tydelig at han er en skikkelig "løs kanon på dekk"
Burde jeg fortelle samboeren hans om at han er på Sukker igjen eller skal jeg holde meg unna?

Anonymkode: 17b22...685

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde satt pris på å få vite om det om det var min samboer, men det er ingen garanti for at jeg hverken hadde trodd deg eller at jeg ikke hadde blitt sint, og det kan bli skikkelig drama av det. 

Om hun ikke tror deg, kan det være det som gjør at alarmen går av en gang hun oppdager noe selv. Og før alle kommer med "kanskje de har åpent forhold" og blabla. Ja, HVIS de har åpent forhold så gjør et tips fra en fremmed overhodet ingen skade. Samtidig har jeg full forståelse for at noen ikke vil vite det, jeg svarer bare for hva jeg ville ønsket selv her. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Screenshot profilen hans og send bildet anonymt til samboeren med beskjed om at det er noen hun må møte..

Anonymkode: 094f2...0e0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ufattelig korttenkt at du har skrevet nicket hans her. :unsure:

Men ja, jeg ville sagt fra. 

Anonymkode: e30d9...fbe

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bergenrosa

Synes du er en fantastisk god person jeg :) Det burde virkelig finnes flere personer som deg der ute!. Jeg ville tatt screenshot å sendt til henne, forsto det son at hun ikke gjor det slutt sist gang..?. Jeg ville uansett ha sakt det til henne så kansje hun våkner å ikke tilbringer ett til sekund med han idioten :) Å til deg TS! Sonne idioter er det ikke vits å gråte over selv om det gjør vondt, du vil nok finne en mann som fortjener deg til slutt ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har allerede sagt det en gang. Da synes jeg du kan la være å blande deg mer. Da vet eller burde hun vite hvilken tosk han er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ta screenshot og send. Jeg hadde ikke blitt glad for det, men glad for å vite. 

Anonymkode: c6555...56b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.  Du vet ingenting om forholdet deres.  Hold deg unna, både ham og samboeren hans. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode tilbakemeldinger.
Jeg har bestemt meg for å ikke kontakte samboeren noe mer og komme meg videre med livet mitt.
Og har en klokketro på karma - What goes around comes around!

Anonymkode: 17b22...685

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3/26/2017 den 21.28, AnonymBruker skrev:
Jeg møtte en mann på nett-datingsstedet Sukker som jeg falt hodestups for.  Nicket hans var blim ...dvs 'Bli med'

Etter måneder med heftige møter, luftige avtaler, mye impulsivitet og  perioder med stadig varmt og kaldt av/på var jeg fullstendig hektet og ville ha mer, jeg var opp over ørene forelsket og var åpen til ham om det, spurte om vi kunne være kjærester, noe han svarte at det var vanskelig slik situasjonen var for øyeblikket.
Jeg spurte om han bodde sammen med noe, noe han benektet. Men etterhvert skurret altfor mye så jeg dro hjem til ham........ og fant ut at jeg var den 2.kvinnen. Han hadde samboer.
Jeg var blitt løyet for og konfronterte ham med det.

Han og trakk seg da unna og begynte på en gradvis nedfasingen av forholdet. Han hadde ikke tenkt å endre på livssituasjonen sin og var heller ikke villig til å velge mellom henne eller meg.
Jeg slet med ensomhet og en ustabil arbeidssituasjon og ble tilslutt sykemeldt med depresjon (uten at han viste noe som helst empati med det), så jeg klarte ikke å bryte tvert....
Han kunne forsvinne i ukesvis for så plutselig komme hjem til meg på kort varsel, på vei til eller fra noe...
Så oppdaget jeg at han var aktiv på nett-dating igjen, på Møteplassen. Jeg fikk sjokk og våknet med et brak! 
Jeg innså endelig at dette var en "løs kanon på dekk". Og kuttet kontakten fullstendig.
Men  etter 1 mnd slet jeg så med sorg, savn, skam, sjalusi og samvittighetskvaler at jeg bestemte meg for å stå frem og fortelle samboeren hans om forholdet vårt. Det ble en lang SMS.
Jeg fortalte samtidig at jeg hadde sett en som lignet veldig på han på nett-dating igjen på Møteplassen.  Jeg tenkte vel kanskje hun ville legge sammen to og to selv da.

Så til mitt spørsmål: Han er i full gang med nett-datingen, ikke lenger på Møteplassen, men nå tilbake på Sukker med samme nick som før. Jeg føler meg fortsatt skamfull, men føler samtidig et ansvar fordi jeg ser jo helt tydelig at han er en skikkelig "løs kanon på dekk"
Burde jeg fortelle samboeren hans om at han er på Sukker igjen eller skal jeg holde meg unna?

Anonymkode: 17b22...685

hvorfor er du med denne mannen? har han såpass lave verdier og lite selvrespekt så hadde han lett kunne gjort dette mot deg senere. skjønner ikke hvorfor kvinner og menn blir sammen med andre som forlater eller er utro mot partneren sin for deres fordel. de gjør jo det samme mot deg senere uansett.

jeg hadde sladret uten tvil og aldrig blitt sammen med en slik person

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...