Gå til innhold

Tenner på jeans


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så det ble startet en kjole tråd her, så da prøver jeg en om jeans.

Min største tenning er damer i jeans, jo trangere jo bedre. Finnes ikke noe mer fint og sexy en i damerumpe i trange jeans:alice:

Kjole/skjørt tenker jeg nesten ikke over når en dame har på, selv om hun er kjempe fin! Trange jeans gjør en dame ennå finere

Er det flere her som føler det samme (både menn og kvinner)? og dere damer: kjenner noen av dere her mer sexy og fin i jeans en kjole/skjørt?

En stor takk til de som svarer:-)

Anonymkode: 91847...783

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så det ble startet en kjole tråd her, så da prøver jeg en om jeans.

Min største tenning er damer i jeans, jo trangere jo bedre. Finnes ikke noe mer fint og sexy en i damerumpe i trange jeans:alice:

Kjole/skjørt tenker jeg nesten ikke over når en dame har på, selv om hun er kjempe fin! Trange jeans gjør en dame ennå finere

Er det flere her som føler det samme (både menn og kvinner)? og dere damer: kjenner noen av dere her mer sexy og fin i jeans en kjole/skjørt?

En stor takk til de som svarer:-)

Anonymkode: 91847...783

Ja, jeg gjør. Syns det både er sexy å tiltrekkende med helt pinetrange jeans på både jenter og gutter. 😊

Anonymkode: d7670...025

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er grunnen til at jeg ikke går i stramme etter sittende bukser/klær som viser eller fremhever alt ved underlivet....er klar over at slikt et blikkfang.

Anonymkode: e2b99...788

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er grunnen til at jeg ikke går i stramme etter sittende bukser/klær som viser eller fremhever alt ved underlivet....er klar over at slikt et blikkfang.

Anonymkode: e2b99...788

Men mindre du har tidenes bollemus med lange kjønnslepper fremhever vel ikke jeans alt ved underlivet!?

Anonymkode: a35e6...b04

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men mindre du har tidenes bollemus med lange kjønnslepper fremhever vel ikke jeans alt ved underlivet!?

Anonymkode: a35e6...b04

Ikke vanlig jeans. Men stramt ettersittende jeans gjør det på de fleste kvinner.

Anonymkode: e2b99...788

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke vanlig jeans. Men stramt ettersittende jeans gjør det på de fleste kvinner.

Anonymkode: e2b99...788

Hva med gutter? Ellers er det mange jenter som går i trange jeans da😊

Anonymkode: d7670...025

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med gutter? Ellers er det mange jenter som går i trange jeans da😊

Anonymkode: d7670...025

Det samme gjelder for gutter. Selv om kvinner vanligvis ikke stirrer så blir det registrert...

Anonymkode: e2b99...788

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damer i Jeans er helt klart "eyecandy" for min del, men det er selvsagt ikke noe fint om jeansen er så trang at det blir kamel-tå, da blir det bare vulgært. Men jeans (spesielt lyseblå) som sitter godt og ikke henger er nam. :)

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så det ble startet en kjole tråd her, så da prøver jeg en om jeans.

Min største tenning er damer i jeans, jo trangere jo bedre. Finnes ikke noe mer fint og sexy en i damerumpe i trange jeans:alice:

Kjole/skjørt tenker jeg nesten ikke over når en dame har på, selv om hun er kjempe fin! Trange jeans gjør en dame ennå finere

Er det flere her som føler det samme (både menn og kvinner)? og dere damer: kjenner noen av dere her mer sexy og fin i jeans en kjole/skjørt?

En stor takk til de som svarer:-)

Anonymkode: 91847...783

 

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så det ble startet en kjole tråd her, så da prøver jeg en om jeans.

Min største tenning er damer i jeans, jo trangere jo bedre. Finnes ikke noe mer fint og sexy en i damerumpe i trange jeans:alice:

Kjole/skjørt tenker jeg nesten ikke over når en dame har på, selv om hun er kjempe fin! Trange jeans gjør en dame ennå finere

Er det flere her som føler det samme (både menn og kvinner)? og dere damer: kjenner noen av dere her mer sexy og fin i jeans en kjole/skjørt?

En stor takk til de som svarer:-)

Anonymkode: 91847...783

Så du logger deg inn på kvinneguiden for sjekke damer? Det er ikke et sjekke-forum. Det er et diskusjonsforum for kvinner.
 

Anonymkode: e855d...01c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

Syntes selv jeg er finest i jeans og ikke skjørt, føler meg så rar i det:fnise:

Heldigvis liker typen meg best i jeans også:nori:

Anonymkode: 91847...783

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har en fetisj for damer i jeans. Generelt trange bukser/tights men tenner mest på den gode gamle blue jeansen.

82CDF1FB-5CAD-4F59-892C-F7F9AB600542.jpeg

Anonymkode: 52f84...4dc

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.3.2017 den 9.06, AnonymBruker skrev:

Det samme gjelder for gutter. Selv om kvinner vanligvis ikke stirrer så blir det registrert...

Anonymkode: e2b99...788

Søk på bulge på youtube. Folk som har festet kamera på beltespennen. Du skulle bare visst hvor mange damer som glor, sikkler og drømmer seg bort mens de ser på bulen i buksa på gutter:fnise:

Anonymkode: f0529...2a2

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Søk på bulge på youtube. Folk som har festet kamera på beltespennen. Du skulle bare visst hvor mange damer som glor, sikkler og drømmer seg bort mens de ser på bulen i buksa på gutter:fnise:

Anonymkode: f0529...2a2

Hvis jeg ser på skrittet til en mann, så er det fordi noe der fanger blikket mitt. Litt som når man kjører forbi en ulykke. Man vil ikke se, men man bare må. 

Anonymkode: f0c8d...10b

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvis jeg ser på skrittet til en mann, så er det fordi noe der fanger blikket mitt. Litt som når man kjører forbi en ulykke. Man vil ikke se, men man bare må. 

Anonymkode: f0c8d...10b

Som f.eks. en våt flekk. :P

 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja jeg har en fetisj for damer i jeans. Generelt trange bukser/tights men tenner mest på den gode gamle blue jeansen.

82CDF1FB-5CAD-4F59-892C-F7F9AB600542.jpeg

Anonymkode: 52f84...4dc

Ganske så perfekt. Det frister bare enormt. Få av jeansen så tar jeg en rumpeball i hver hånd og knuller henne vilt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den rumpa der er ikke bra for mannfolk. Tenk hvor trafikkfarlig det er hvis hun går langs en trafikkert vei. Kan jo ende med kjedekollisjon:fnise:

Anonymkode: f0529...2a2

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hørtes jo litt deilig ut altså

Anonymkode: 71963...161

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KrissG

Det er ganske deilig å lese at dere synes det er så deilig. Jeg liker veldig godt å kle meg i trange jeans. Gjerne noe som fremhever rumpen min. Jeg føler meg sexy når jeg gjør det. Jeg vet at det er mange menn som liker det. Men ikke at noen tenner så voldsomt så dette på det. Kult å lese :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeans er kanskje det minst sexy plagget jeg vet om. 

Anonymkode: e36c0...d95

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...