Gå til innhold

Får han ikke til å komme inni meg😒


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har møtt en kjempefin fyr. Han er 13 år eldre enn meg😊 Sexen er bra og jeg får stortsett orgasme. Uansett: han greier ikke komme inni meg. Må ligge oppå meg og runke for å få orgasme tilslutt. Størrelsen på penis er vel normal.. har aldri slitt med å få menn til å komme, så lurer på hva som feiler meg. Om han ikke synes jeg er like deilig som jeg synes han er. Har to barnefødsler bak meg, kanskje han synes jeg er for slapp?😞 

Anonymkode: bcb98...ffa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel heller han det er noe "galt" med. Er det et stort problem da om begge ellers er fornøyde?

Anonymkode: fe1f9...c5f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har neppe noe med deg å gjøre, men at han begynner å trekke på årene, er mindre følsom og har lavere testosteron..

Anonymkode: ed111...817

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er vel heller han det er noe "galt" med. Er det et stort problem da om begge ellers er fornøyde?

Anonymkode: fe1f9...c5f

Neida. Kjenner bare det gir et lite knekk i min selvtillitt...eksen min feks hadde aldri problemer med å få orgasme med meg. Har også sugd han, men ikke greid å gi han orgasme på den måten.  

 

Anonymkode: bcb98...ffa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose

Er det kun med deg han har slitt med å komme eller med andre også? 

Endret av Axl Rose
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har neppe noe med deg å gjøre, men at han begynner å trekke på årene, er mindre følsom og har lavere testosteron..

Anonymkode: ed111...817

Han er nettopp passert 40, kanskje det kan stemme. Vi dater jo bare, så har ikke turt å spørre enda. Han stønner jo under sex, så håper jo han nyter det 

Anonymkode: bcb98...ffa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Han er nettopp passert 40, kanskje det kan stemme. Vi dater jo bare, så har ikke turt å spørre enda. Han stønner jo under sex, så håper jo han nyter det 

Anonymkode: bcb98...ffa

De færreste sliter pga alder. Ihvertfall når han bare er 40. Hvorfor ellers elsker menn i 50-60 åra sex. Må være en annen grunn. Menn kan slite akkurat som damer uansett alder av en eller annen grunn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Bootyhunter skrev:

De færreste sliter pga alder. Ihvertfall når han bare er 40. Hvorfor ellers elsker menn i 50-60 åra sex. Må være en annen grunn. Menn kan slite akkurat som damer uansett alder av en eller annen grunn. 

Ja, jeg vet ikke altså. Føler det er for tidlig å spørre hvorfor han ikke får orgasme av meg. Trodde slik var et "kvinnelig problem"😊 Han kysser meg, tar på meg og vil ha meg til sengs, så vil jo anta han tenner på meg? Slikker han på ballene, på staken og gir blowjob. Rir han hardt og fort. Hjelper liksom ikke det.. 

Anonymkode: bcb98...ffa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg vet ikke altså. Føler det er for tidlig å spørre hvorfor han ikke får orgasme av meg. Trodde slik var et "kvinnelig problem"😊 Han kysser meg, tar på meg og vil ha meg til sengs, så vil jo anta han tenner på meg? Slikker han på ballene, på staken og gir blowjob. Rir han hardt og fort. Hjelper liksom ikke det.. 

Anonymkode: bcb98...ffa

Skjer nok noen menn også det. Det smarteste er jo å spørre, om han alltid har hatt det sånn. Siden dere er kjærester (hvis dere er det?) så bør dere kunne snakke om det meste uten at det blir for flaut.

Endret av Axl Rose
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Neida. Kjenner bare det gir et lite knekk i min selvtillitt...eksen min feks hadde aldri problemer med å få orgasme med meg. Har også sugd han, men ikke greid å gi han orgasme på den måten.  

 

Anonymkode: bcb98...ffa

Kan nok være at denne mannen ikke er lik exen din. Menn har forskjellig utholdenhet og forskjellige ting de trenger for å få orgasme, akkurat som noen kvinner får enkelt vaginalorgasme og andre ikke. Det er ikke noe galt med deg fordi han ikke kommer inni deg :) kanskje han bare er vandt med å måtte runke hardt selv for å komme? Da blir en aldri så trang vagina eller munn neppe stimulerende nok når han er vandt med et hardt grep med egne hender. Jeg tør vedde på at denne karen virkelig nyter sexen til fulle, selv om han trenger en hånd til utløsningen. Sexen er det beste med sexen....ikke de få sekundene med krampe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme utfordring her. Jeg har nervøs date i 30-årene, med lite seksuell erfaring bak seg, og mye nirunking i skjul i sitt forrige forhold (13år med kjip kjæreste) . Det er begynnt å bli bedre, etter mye snakking om sex genrelt for å få ned stresset hans, og ikke minst mange rare samleier-  nå holder han værtfall ereksjonen noen minutter inni meg, og han har klart ett par utløsninger, men enda er det langt igjen til ett heidundrende godt ligg...

Gi det tid ts, og snakk masse om sex! 

(jeg hadde aldri trodd jeg ville bruke så mye energi på noe så viktig så tidlig i ett forhold, men fyren er flott ellers! Håper det løsner helt snart...)  

Anonymkode: 50006...766

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo. Han kommer ikke inne i deg. Det kan være flere grunner til det. Han liker jo å møte deg. Han stønner under sex. Han synes du er dritdeiig. Han VIL ha deg!! Det er ingenting galt med deg. Slutt med det tullet. Det er ikke alltid menn kommer. I 99,9% av tilfelle har det ingenting med dama å gjøre. Folk må slutte å bebreide seg selv for at ikke andre kommer. Det gjelder både menn og kvinner. Kanskje han er litt lite følsom. Bruker dere kondom? Kanskje han kommer enklest i en spesiell stilling? Vil du få han til å komme når du suger han er tempo nøkkelen til suksess. Ikke stopp underveis. Tempo, tempo. Bruk hånden samtidig og runk. Fort. Ikke gi deg.
Hvis du vil at han skal komme når han knuller deg antar jeg at doggy er stillingen han lettest kommer i. Er du musestille så lager du litt lyd.

Sist: prat med han om det ikke løser seg. Han synes du er deilig, og dette har ingenting med deg å gjøre.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er litt der, at har man begynt å ha sex, så kjenner man hverandre såpass godt, at dette burde være ok å prate om. Selv om man "bare" dater! 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg vet ikke altså. Føler det er for tidlig å spørre hvorfor han ikke får orgasme av meg. Trodde slik var et "kvinnelig problem"😊 Han kysser meg, tar på meg og vil ha meg til sengs, så vil jo anta han tenner på meg? Slikker han på ballene, på staken og gir blowjob. Rir han hardt og fort. Hjelper liksom ikke det.. 

Anonymkode: bcb98...ffa

Du føler det er et ok tidspunkt å ha sex på og har avklart dette med kjønssykdommer og har tillitt nok til å anta at han ikke har andre partnere (i og med at du utelukker kondomet som problemet, noe det ikke sjelden er), men at det er for tidlig å snakke om denne sexen? :klo: 

Slår ikke det deg som en noe merkelig holdnign å ha?

Anonymkode: ff387...eef

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det være at han ikke vil gjøre deg gravid? Noen menn Kan jo være bekymret for dette ...

Snakk sammen:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Om han trenger et fastere "grep" kan du jo forsøke ha et par fingre rundt skaftet samtidig som han glir ut og inn. Da kan du stramme grepet litt for bedre friksjon. Og mens han glir ut, klemme litt ekstra på hodet.

Anonymkode: 5eaf3...a67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som han lider av deathgrip. Eller hva faen det kalles. Han har runket såpass hardt og med sin egen teknikk at det er sjanseløst for han å komme ved vanlig sex og f. eks av blowjob. 

Be han slutte å runke 2 ukers tid, ha sex, stopp før han kjenner at han kanskje kommer, ha sex fri en ukes tid (ingen runking nå heller) og ha sex igjen til han kommer. Også må han bygge opp en vanlig runketeknikk igjen (IKKE ny deathgrip fase...).

edit: en slik prosess kan ta lenger tid også. Det sitter ofte i hodet på menn som har deathgrip også. Nøkkelen er rett og slett å lære å nyte vær minste berøring igjen, og virkelig konsentrere seg om nytelsen.

Endret av FrøkenC
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min FF er på akkurat samme måte. Men han sa ifra før vi hadde sex første gang at han hadde det problemet, men at han nyter og elsker sex, at jeg ikke måtte tvile på det. Dette hjalp meg mye å vite for nå tenker jeg ikke på det engang. Har heller aldri tvilt på at han tenner på meg. Så jeg anbefaler deg å snakke med han. 

Anonymkode: a43db...9e1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig han kanskje ikke vil komme inni deg? Jeg holdt på med en en gang og han var KJEMPE stresset for akkurat det, fordi han var livredd for evt. graviditet selv om jeg gikk på p-piller og vi brukte kondom. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...