Gå til innhold

Kattekos og kattestreker


Gjest Dacini

Anbefalte innlegg

Gjest Dacini

Katter er morsomme dyr og, spør du meg, svært undervurdert. Mange tror at katter ikke er personlige, men vi kattemennesker vet selvsagt bedre 😊 

Min katt elsker å ligge med snuta og fjeset inn i halsgropen min, da føler han seg trygg og vi kan ligge helt stille kjempelenge. Min katt vet godt at det ikke er lov til å gå på stuebordet, men så er det fristende da, å ta snarveien fra sofaen til godstolen, så plutselig bare fyker han over før jeg har sjanse til å si nei! Min katt sover aldri i senga, men om jeg er syk kommer han og ligger tett på meg. Jeg elsker min katt, han er en fining ❤

Noen andre som vil dele kosete, morsomme eller rampete ting pusen gjør?

-dacini-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde en katt en gang som var veldig intens på alle måter, blant annet intenst kosete (gikk opp på meg og gned seg mot meg). Det mest spesielle var at han kunne få "anfall" av en slags hyperaktivitet: Han vasket seg plutselig veldig raskt, fikk et villt uttrykk i blikket og raste rundt i stua. Opp på bordet, ned fra bordet, bak sofaen etc. Så roet han seg sånn brukbart etterpå. Han var ikke aggressiv, det virka bare som mye energi måtte ut. Det var ustyrtelig morsomt å se på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg var opptatt på PC-en kom katten min og la seg opp mot nakken og skulderen min for å få klem. Jeg klarte aldri overse han da uansett hvor opptatt jeg var.

Når han ville noe satt han seg i synsvinkelen min på gulvet og bare så på meg til jeg gikk og sjekket hva han ville.

Anonymkode: 7f4ef...172

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Den Lille Heksa

Mine katter kommer mannsterke og skal ligge på fanget to og tre om gangen. Og en av dem skal på død og liv bite meg i ansiktet når han koser :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver gang hun prøver å hoppe opp på møbler uten å få det til.. hun blir så flau stakkar:fnise: ler man da blir hun faktisk sur 

En gang hadde vi en lang pute til utemøblemang stående mot veggen, pus skulle da kvesse klørne sine på den og når hun var ferdig og snudde ryggen til falt selvsagt den lange puten over hele henne:ler: 

Ellers er det alltid superkoselig å våkne om natten av at man ligger mot en kald vegg uten dyne og pute fordi pus har lagt seg halvveis på puta og halvveis på dyna

 

 

Anonymkode: 617ef...0a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...