Gå til innhold

Feite kvinner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har lagt merke til at feite kvinner, ofte krever at mannen skal være tynn hvis du skal ha sjans på henne. Hvis man også legger til at fyren skal være 7-10. 

Er det ikke mer logisk å kreve det man kan tilby andre? Som oftest er de feite kvinnene mellom 1-5 og tinder er et prakteksempel på det. Ser ikke helt tankegangen

hva mener dere :)

Anonymkode: 9ca32...523

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har lagt merke til at feite kvinner, ofte krever at mannen skal være tynn hvis du skal ha sjans på henne. Hvis man også legger til at fyren skal være 7-10. 

Er det ikke mer logisk å kreve det man kan tilby andre? Som oftest er de feite kvinnene mellom 1-5 og tinder er et prakteksempel på det. Ser ikke helt tankegangen

hva mener dere :)

Anonymkode: 9ca32...523

Vi har alle en tendens til å ønske oss noe bedre enn oss selv. Det ser du jo på alle de her stygge gjennomsnittsmennene som ikke kan bli ilag med andre enn hotte babes og dermed avviser damer på eiga nivå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg hun feite kvinnen, men heldig med formene, store bryst, stor sprett rompe og slank midje. Er pen og. Min erfaring, er at feite, skalla mindre pene menn, skal ha de fine slanke damene. Det er ofte slanke til tynne menn, som vil ha meg. Også en del av de kjekke, veltrente.

Og jeg faller for personlighet, og ikke utseende. Så om han er tynn, feit, skalla osv. Spiller ingen rolle.

Anonymkode: c2df5...185

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De vil ha tynne menn så de kan skvise de:alice:

Anonymkode: cfd1e...f39

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da mye verre med en del menn, spesielt her inne på forumet. Virker ikke som om at alle har helt supergod selvinnsikt. 

2 minutter siden, O.G. skrev:

Vi har alle en tendens til å ønske oss noe bedre enn oss selv. Det ser du jo på alle de her stygge gjennomsnittsmennene som ikke kan bli ilag med andre enn hotte babes og dermed avviser damer på eiga nivå. 

Enig! 

 

Anonymkode: e925b...fcc

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er da mye verre med en del menn, spesielt her inne på forumet. Virker ikke som om at alle har helt supergod selvinnsikt. 

Enig! 

 

Anonymkode: e925b...fcc

Vi bør alle skjerpe oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, O.G. skrev:

Vi bør alle skjerpe oss.

Ironisk? Jeg legger ikke verdien i utseende, men personlighet. Jeg er overvektig, og foretrekker brede kraftige menn. De trenger heller ikke å være særlig veltrente, så lenge de er brede. Det som likevel er viktigst er personligheten. Skal man sammenligne noe bør det være personlighet: hvorfor tror idiotiske og overfladiske mennesker at de kan ha de med best personlighet? Eller noe annet tull.

Til ts: Det at man er overvektige betyr ikke at man er stygg, og det at man er tyn betyr ikke at man er fin. I stedet for å henge deg opp i dette så kan du heller jobbe litt mer med din egen personlighet, for kvinner finner ikke slik tankegang attraktivt.

Anonymkode: 76989...1d0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er jeg hun feite kvinnen, men heldig med formene, store bryst, stor sprett rompe og slank midje. Er pen og. Min erfaring, er at feite, skalla mindre pene menn, skal ha de fine slanke damene. Det er ofte slanke til tynne menn, som vil ha meg. Også en del av de kjekke, veltrente.

Og jeg faller for personlighet, og ikke utseende. Så om han er tynn, feit, skalla osv. Spiller ingen rolle.

Anonymkode: c2df5...185

Men hvis du faller for personlighet er det kanskje litt dumt å bli sammen med noen som bruker 4 timer på trening hver dag om du ikke finnes interessert i det samme og vil heller dra deg på sofaen enn å bli med (altså, dette er et eksempel. Jeg mener ikke at DU drar deg på sofaen og ikke blir med) og jeg merker selv at det er svært sjeldent at andre enn veltrente menn legger an på meg når jeg er veltrent selv. Virker som om at de fleste forstår at når jeg bruker såpass mye tid og energi på fysisk aktivitet og kosthold kan det bli kjedelig om de ikke deler den interessen. 

Jeg er ikke en sånn som ikke går etter utseende i det hele tatt altså, for synes det er viktig at mannen er fin å se på. 

Anonymkode: e925b...fcc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er jeg hun feite kvinnen, men heldig med formene, store bryst, stor sprett rompe og slank midje. Er pen og. Min erfaring, er at feite, skalla mindre pene menn, skal ha de fine slanke damene. Det er ofte slanke til tynne menn, som vil ha meg. Også en del av de kjekke, veltrente.

Og jeg faller for personlighet, og ikke utseende. Så om han er tynn, feit, skalla osv. Spiller ingen rolle.

Anonymkode: c2df5...185

Jeg tviler sterkt. Feit med slank midje, spretten romme og store bryst. Du lurer ingen andre enn deg selv. 

Men jeg er enig! Alle menn uavhengig av hvordan dem ser ut, ønsker de pene kvinnene

Anonymkode: 9ca32...523

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ironisk? Jeg legger ikke verdien i utseende, men personlighet. Jeg er overvektig, og foretrekker brede kraftige menn. De trenger heller ikke å være særlig veltrente, så lenge de er brede. Det som likevel er viktigst er personligheten. Skal man sammenligne noe bør det være personlighet: hvorfor tror idiotiske og overfladiske mennesker at de kan ha de med best personlighet? Eller noe annet tull.

Til ts: Det at man er overvektige betyr ikke at man er stygg, og det at man er tyn betyr ikke at man er fin. I stedet for å henge deg opp i dette så kan du heller jobbe litt mer med din egen personlighet, for kvinner finner ikke slik tankegang attraktivt.

Anonymkode: 76989...1d0

Selvfølgelig har du rett. Vi var en større gruppe på skolen som diskuterte diverse ting, blant annet dette. Så noe av det jeg skrev kommer derfra- jeg står ikke for alt. 

Personligheten min er ok, takk som spør :)

Anonymkode: 9ca32...523

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ironisk? Jeg legger ikke verdien i utseende, men personlighet. Jeg er overvektig, og foretrekker brede kraftige menn. De trenger heller ikke å være særlig veltrente, så lenge de er brede. Det som likevel er viktigst er personligheten. Skal man sammenligne noe bør det være personlighet: hvorfor tror idiotiske og overfladiske mennesker at de kan ha de med best personlighet? Eller noe annet tull.

Til ts: Det at man er overvektige betyr ikke at man er stygg, og det at man er tyn betyr ikke at man er fin. I stedet for å henge deg opp i dette så kan du heller jobbe litt mer med din egen personlighet, for kvinner finner ikke slik tankegang attraktivt.

Anonymkode: 76989...1d0

Nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvis du faller for personlighet er det kanskje litt dumt å bli sammen med noen som bruker 4 timer på trening hver dag om du ikke finnes interessert i det samme og vil heller dra deg på sofaen enn å bli med (altså, dette er et eksempel. Jeg mener ikke at DU drar deg på sofaen og ikke blir med) og jeg merker selv at det er svært sjeldent at andre enn veltrente menn legger an på meg når jeg er veltrent selv. Virker som om at de fleste forstår at når jeg bruker såpass mye tid og energi på fysisk aktivitet og kosthold kan det bli kjedelig om de ikke deler den interessen. 

Jeg er ikke en sånn som ikke går etter utseende i det hele tatt altså, for synes det er viktig at mannen er fin å se på. 

Anonymkode: e925b...fcc

Nå har jeg aldri vært sammen med en mann, som trener 4 timer om dagen, hvor mange gjør det? Men jeg har vært sammen med han som trener 10 timer i uken. Og selv trener jeg 5 timer i uken. Og jeg er 10 kg overvektig, så ikke veldig feit. Og en mann som trener, kan da ha en flott personlighet. Samme som en som ikke trener. Og er jeg i forhold, så har jeg ikke noe behov, for å tilbringe all tid med mannen. Så det er veldig fint om han har en hobby, samme om det er trening, fotografering eller frimerker.

Anonymkode: c2df5...185

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tviler sterkt. Feit med slank midje, spretten romme og store bryst. Du lurer ingen andre enn deg selv. 

Men jeg er enig! Alle menn uavhengig av hvordan dem ser ut, ønsker de pene kvinnene

Anonymkode: 9ca32...523

Jeg veier 10 kg for mye, så jo det stemmer. Er vel kanskje ikke feit. Men er jo overvektig. Jeg har bare vært veldig heldig med hvordan min kropp er.

Anonymkode: c2df5...185

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nå har jeg aldri vært sammen med en mann, som trener 4 timer om dagen, hvor mange gjør det? Men jeg har vært sammen med han som trener 10 timer i uken. Og selv trener jeg 5 timer i uken. Og jeg er 10 kg overvektig, så ikke veldig feit. Og en mann som trener, kan da ha en flott personlighet. Samme som en som ikke trener. Og er jeg i forhold, så har jeg ikke noe behov, for å tilbringe all tid med mannen. Så det er veldig fint om han har en hobby, samme om det er trening, fotografering eller frimerker.

Anonymkode: c2df5...185

Jeg trener 12 t/uke og han jeg dater trener 15 t/uke eller mer. 4 timer hver dag var for å sette det på spissen naturligvis. 

Det er dumt å være i et forhold med noen man ikke deler noen interesser med. 10 kilo overvektig er jo ganske mye. Hadde jeg vært 10 kilo overvektig hadde jeg hatt en BMI på 29, altså på grensen til fedme.

Altså, en person på grensen til fedme kan ha fin personlighet som alle andre, men personlighet spiller da vel ikke så stor rolle om man har null til felles. Og når noen tilbringer mye tid på trening er det viktig å ha noen man gjør det sammen med siden man har forskjellige jobber og trening blir den lille tiden man får tilbrakt sammen i hverdagen. 

Altså, fint for deg om det eneste du vil ha i en mann er at han er snill, men de færreste har så lite krav at jeg tviler egentlig på at det er sant. 

Anonymkode: e925b...fcc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har lagt merke til at feite kvinner, ofte krever at mannen skal være tynn hvis du skal ha sjans på henne. Hvis man også legger til at fyren skal være 7-10. 

Er det ikke mer logisk å kreve det man kan tilby andre? Som oftest er de feite kvinnene mellom 1-5 og tinder er et prakteksempel på det. Ser ikke helt tankegangen

hva mener dere :)

Anonymkode: 9ca32...523

Feite kvinner har ofte en overdreven oppfatning om sin evne til å tiltrekke det motsatte kjønn på grunn av den store pågangen av menn som ser på dem som enkel sex. Tinder har mye av skylda. Såklart de vil ha best mulig menn, og de tror de kan få best mulig menn, så hvorfor ikke gå for best mulig menn? Hvis den kjekke mannen ikke vil bli kjærester så er deres rasjonalisering at kjemien bare ikke helt var dereller at han ikke er ute etter kjæreste. Hver gang.

Det er en helt logisk at de tenker sånn. Det er ikke deres feil, det er de desperate kåte mennene som tilbyr penisen sin selv om de åpenbart har lagt mye mer tid i å ta vare på seg selv og er blant disse 7-10 mennene du snakker om. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trener 12 t/uke og han jeg dater trener 15 t/uke eller mer. 4 timer hver dag var for å sette det på spissen naturligvis. 

Det er dumt å være i et forhold med noen man ikke deler noen interesser med. 10 kilo overvektig er jo ganske mye. Hadde jeg vært 10 kilo overvektig hadde jeg hatt en BMI på 29, altså på grensen til fedme.

Altså, en person på grensen til fedme kan ha fin personlighet som alle andre, men personlighet spiller da vel ikke så stor rolle om man har null til felles. Og når noen tilbringer mye tid på trening er det viktig å ha noen man gjør det sammen med siden man har forskjellige jobber og trening blir den lille tiden man får tilbrakt sammen i hverdagen. 

Altså, fint for deg om det eneste du vil ha i en mann er at han er snill, men de færreste har så lite krav at jeg tviler egentlig på at det er sant. 

Anonymkode: e925b...fcc

Nå har de fleste menn som trener, andre interesser enn bare trening. Det er ganske normalt, at i et forhold, så har man noen felles interesser, og forskjellige interesser. Og nå trener jeg og, selv om ikke jeg trente like mye som han. Og jeg har tidligere holdt på med trening på høyt nivå. Så jeg kunne faktisk mer enn han, om trening. Livvidden min målt, der navlen er, er 75 cm. Altså er jeg ikke så tykk. Vi er alle bygd forskjellige, og bærer vekt forskjellig. Og jeg får lett muskler til å være kvinne. Sikkert og fordi jeg har trent aktiv fra jeg var et barn.

Anonymkode: c2df5...185

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror de fleste kvinner ønsker en mann som er større enn henne. Man føler seg jo mye større sammen med en spinkel mann enn en som er kraftig. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig
45 minutter siden, Sykkelkopp skrev:Feite kvinner har ofte en overdreven oppfatning om sin evne til å tiltrekke det motsatte kjønn på grunn av den store pågangen av menn som ser på dem som enkel sex. Tinder har mye av skylda. Såklart de vil ha best mulig menn, og de tror de kan få best mulig menn, så hvorfor ikke gå for best mulig menn? Hvis den kjekke mannen ikke vil bli kjærester så er deres rasjonalisering at kjemien bare ikke helt var dereller at han ikke er ute etter kjæreste. Hver gang.

Det er en helt logisk at de tenker sånn. Det er ikke deres feil, det er de desperate kåte mennene som tilbyr penisen sin selv om de åpenbart har lagt mye mer tid i å ta vare på seg selv og er blant disse 7-10 mennene du snakker om. 

Så, en mann som har sex med en overvektig kvinne, er desperat ? Skjønner du hvor dum du fremstår med slike utsagn? JA; HELE KG har fått med seg at du basicly HATER overvektige damer. Men at andre menn har sex med "feite kvinner" (var det rase dette var snakk om ville alle sett at du var rasist. Siden det er fedme, er mange blinde for hatet og nedlatenheten du spyr ut) - så må de altså være "desperate" ..? Du snakker faktisk om overvekt slik ku klux klan snakket om å være neger: et undermenneske, mindre verdt. Som kun en "desperat" person kan finne på å ha seg med. Faktum er at overvektige mennesker kan være like søte, sjarmerende og deilige som normalvektige. Den stygge her er du. Du trenger en seriøs titt i speilet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

Så, en mann som har sex med en overvektig kvinne, er desperat ? Skjønner du hvor dum du fremstår med slike utsagn? JA; HELE KG har fått med seg at du basicly HATER overvektige damer. Men at andre menn har sex med "feite kvinner" (var det rase dette var snakk om ville alle sett at du var rasist. Siden det er fedme, er mange blinde for hatet og nedlatenheten du spyr ut) - så må de altså være "desperate" ..? Du snakker faktisk om overvekt slik ku klux klan snakket om å være neger: et undermenneske, mindre verdt. Som kun en "desperat" person kan finne på å ha seg med. Faktum er at overvektige mennesker kan være like søte, sjarmerende og deilige som normalvektige. Den stygge her er du. Du trenger en seriøs titt i speilet. 

Feite personer* fikset den for deg

Og nei ikke undermennesker. Bare mindre etterspurt som partnere. Men du er ikke definert av antall menn etter deg er du? Det er du som definerer jenters verdi basert på det ikke jeg. Kanskje vi trenger feminisme likevel

Vel dette er tilfellet for veldig mange uansett hvor stygg personlighet du mener jeg har. Jeg skjønner du tar det her personlig.men,  hvis ikke menn som velger dame de finner mindre tiltrekkende for å få seg noe kan defineres som desperat så vet ikke jeg

Så klart ikke å være med en feit dame automatisk betyr du er desperat, men det er ofte tilfellet

Nei overvektige er ikke like sjarmerende som overvektige. Se på markedet hva som selger og hvem som fremheves. Det er tilbud vs etterspørsel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig
6 minutter siden, Hermine Grang skrev:

Tror de fleste kvinner ønsker en mann som er større enn henne. Man føler seg jo mye større sammen med en spinkel mann enn en som er kraftig. 

Dette er også stigmatisering ovenfor menn som ikke er bredskuldrede og høye fra naturens side. Jeg er forsåvidt også uenig; Har vært i selskap og kjæreste med fysisk "store menn": (les: høy og bredskuldrede) og vært i selskap med lavere og smalere menn, hvor sistnevnte har vært intuitivt "Alfa" (misliker egentlig å bruke det begrepet, men, men..) - altså; dominerende på en positiv måte, hatt selvtillit og stålkontroll i settinger hvor andre ville krakelert/gitt opp. Menn som har vært solide og "staute" i væremåte.  Ergo; vedkommende har vært veldig "stor" som menneske; slik at ande rundt har ansett vedkommende som en klippe, et anker, en livline, - selv om han ikke har vært så Kroppslig stor. Slikt sett har fysikk lite å si. Som kvinne synes jeg også dette er ufattelig mye mer sexy og attraktivt, enn høyde og brede skuldre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...