Gå til innhold

Ikke interessert eller bare sjenert?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var én uke på Tinder før jeg fikk noia og sletta hele greia. I løpet av denne uka fikk jeg kontakt med en fyr (han skrev først). Når jeg bestemte meg for å slette Tinder så spurte jeg om brukernavnet hans på snap. Vi har snappet hver dag i 2 måneder, og for et par uker siden møttes vi på kafé og tok en kaffe (på mitt initiativ). Han bor én times kjøretur unna, derfor tok vi en ettermiddag når han var i byen der jeg bor.  Det var veldig hyggelig, og vi pratet nærmest 3 timer.

Problemet er: jeg ba om snappen hans, også ba jeg han med ut på kafé. Jeg har også bedt han ut på kino, men han hadde planer. I min verden er det på en måte "hans tur" nå, eller? Jeg har ikke lagt han til hverken på face eller insta, selv om jeg vet at han er der. Vil ikke virke for desperat. Jeg har ikke opplevd dette før - som oftest er det gutta som er mest "på", og det er jeg som holder litt igjen. Jeg liker han veldig godt, men bekymrer meg over at han er så passiv! Så nå er ballen på hans halvdel og jeg tar ikke mer initiativ. 

Vi er rundt 30 begge to, han er ett år yngre enn meg. Hva sier dere? Han snapper meg hver dag, men nå har det gått over 2 måneder og vi har vært på én date. Skal jeg forberede meg på at han ikke er interessert?

Anonymkode: 6bf2c...e60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han er ikke bare sjenert, han er nok ikke interessert!

Anonymkode: 686b4...d95

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva snapper han? Er det typisk fellesskap?

Da han takket nei til daten, da han noe om at dere kan ta det igjen? (Mener menn dette, eller sier de "blir med en annen gang" bare for å være høflige?)

Anonymkode: cdf68...471

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ventet på hans initiativ nå, definitivt.

Anonymkode: dfd40...8fc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva snapper han? Er det typisk fellesskap?

Da han takket nei til daten, da han noe om at dere kan ta det igjen? (Mener menn dette, eller sier de "blir med en annen gang" bare for å være høflige?)

Anonymkode: cdf68...471

Det er både og, vi har ofte samtaler på snap. Og når han takket nei sa han at vi kunne ta det igjen ja. Han sender fremdeles snapper hver dag og spør om hva jeg driver med osv.

Men nå tar jeg ikke mer initiativ, så får det være opp til han. 

Anonymkode: 6bf2c...e60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har møtt menn som han som gjerne vil mer men som må sveives igang som ei gammal sliten og tung motor :P men de vil. De er bare veldig reserverte. Og de forblir gjerne slik i all evighet også. 

Anonymkode: 6b91d...0aa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 26.3.2017 den 21.14, AnonymBruker skrev:

Jeg har møtt menn som han som gjerne vil mer men som må sveives igang som ei gammal sliten og tung motor :P men de vil. De er bare veldig reserverte. Og de forblir gjerne slik i all evighet også. 

Anonymkode: 6b91d...0aa

Godt mulig han her er sånn, for nå ba han meg plutselig på kino 😅

Anonymkode: 6bf2c...e60

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Godt mulig han her er sånn, for nå ba han meg plutselig på kino 😅

Anonymkode: 6bf2c...e60

Yay! Dette gjorde meg glad ❤

Anonymkode: e33d7...6c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas
På 3/26/2017 den 21.14, AnonymBruker skrev:

Jeg har møtt menn som han som gjerne vil mer men som må sveives igang som ei gammal sliten og tung motor :P men de vil. De er bare veldig reserverte. Og de forblir gjerne slik i all evighet også. 

Anonymkode: 6b91d...0aa

 

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Godt mulig han her er sånn, for nå ba han meg plutselig på kino 😅

Anonymkode: 6bf2c...e60

Disse mennene finnes ja! Likte beskrivelsen om en gammel, sliten og tung motor :laugh:

Lykke til TS :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.3.2017 den 21.14, AnonymBruker skrev:

Jeg har møtt menn som han som gjerne vil mer men som må sveives igang som ei gammal sliten og tung motor :P men de vil. De er bare veldig reserverte. Og de forblir gjerne slik i all evighet også. 

Anonymkode: 6b91d...0aa

Hva annet kjennetegner denne typen menn??

Anonymkode: cdf68...471

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...