Gå til innhold

Alle kvinner får ikke orgasme, hva er deilig med sex for dem?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes det er litt sånn morsomt med sånne tråder, men synes det er veldig trist på vegne av de som ikke synes sex er godt om de ikke får orgasme. Da kan man aldri få et virkelig rikt og godt sexliv fordi alt handler om orgasmejag. 

Anonymkode: 49eb5...a38

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes det er litt sånn morsomt med sånne tråder, men synes det er veldig trist på vegne av de som ikke synes sex er godt om de ikke får orgasme. Da kan man aldri få et virkelig rikt og godt sexliv fordi alt handler om orgasmejag. 

Anonymkode: 49eb5...a38

Det er ikke et jag, men en fantastisk respons/avslutning på fantastisk god sex med en mann som kjenner meg og kroppen min og vet å gi meg nytelse på samme måte som jeg gir ham. Jeg ligger ikke å stresser over å komme, jeg kommer fordi det er godt. Selvsagt er orgasme også viktig for kvinner, selv om hele sexopplevelsen også er fantastisk. Når jeg onanerer, så slutter jeg jo ikke før jeg kommer selv om opptakten også føles godt. Det er et poeng å komme i mål. Og det er en vanvittig deilig og heftig opplevelse å komme med mannen inni meg, og vite at vi passer sammen og at bare han kan gi meg den opplevelsen der og da. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, SpankMe skrev:

Det er ikke et jag, men en fantastisk respons/avslutning på fantastisk god sex med en mann som kjenner meg og kroppen min og vet å gi meg nytelse på samme måte som jeg gir ham. Jeg ligger ikke å stresser over å komme, jeg kommer fordi det er godt. Selvsagt er orgasme også viktig for kvinner, selv om hele sexopplevelsen også er fantastisk. Når jeg onanerer, så slutter jeg jo ikke før jeg kommer selv om opptakten også føles godt. Det er et poeng å komme i mål. Og det er en vanvittig deilig og heftig opplevelse å komme med mannen inni meg, og vite at vi passer sammen og at bare han kan gi meg den opplevelsen der og da. 

Men det virker ikke som om at du har samme inntrykk av det som TS. TS forstår ikke poenget med sex hvis man ikke får orgasme. Jeg får ikke orgasme hver gang og synes det er trist at noen tror at det ikke er et poeng i sex for meg. Du skriver at orgasme er selvsagt viktig for kvinner, men da tror jeg heller du må skrive at det selvsagt er viktig for DEG. Vi er ikke alle like bare fordi vi har samme kjønn. For meg er ikke orgasme det viktigste ved sex. Det viktigste er nærheten og at sex i seg selv er godt. Jeg hadde aldri orker å være med en mann som ikke så et poeng med sex om han ikke fikk orgasme. 

Anonymkode: 49eb5...a38

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, SpankMe skrev:

Jeg vet hva jeg liker, hva jeg trenger for å komme,

Hva er det du liker da? Kan du angi i cm og omkrets?

Anonymkode: 2d065...cc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så sex er ikke godt for deg uten orgasme? Ikke litt godt engang. Litt kjedelig at noen kvinner faker orgasme

Anonymkode: 5b8fb...d18

På en skala fra 1 til 10 der 10 er orgasmen så vil ikke sexen uten en orgasme/r være like god nei. Kan jo likevel være ok, men på langt nær så godt som når jeg går hele veien og som sagt litt frustrerende.

Anonymkode: a982c...1ab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes det er litt sånn morsomt med sånne tråder, men synes det er veldig trist på vegne av de som ikke synes sex er godt om de ikke får orgasme. Da kan man aldri få et virkelig rikt og godt sexliv fordi alt handler om orgasmejag. 

Anonymkode: 49eb5...a38

Tror ikke noen i tråden har sagt at sex uten orgasme ikke er godt?? Det er bare så innmari mye bedre å oppnå ekstase.

Anonymkode: a982c...1ab

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men det virker ikke som om at du har samme inntrykk av det som TS. TS forstår ikke poenget med sex hvis man ikke får orgasme. Jeg får ikke orgasme hver gang og synes det er trist at noen tror at det ikke er et poeng i sex for meg. Du skriver at orgasme er selvsagt viktig for kvinner, men da tror jeg heller du må skrive at det selvsagt er viktig for DEG. Vi er ikke alle like bare fordi vi har samme kjønn. For meg er ikke orgasme det viktigste ved sex. Det viktigste er nærheten og at sex i seg selv er godt. Jeg hadde aldri orker å være med en mann som ikke så et poeng med sex om han ikke fikk orgasme. 

Anonymkode: 49eb5...a38

Jeg sier ikke at orgasme er selve poenget med sex og at alle må få det for å like sex. Men jeg synes ofte at det er en slags hvilepute at for kvinner er sex like godt uavhengig av om de kommer i mål eller ei, mens for menn er det en selvfølge at man skal jobbe på til de kommer. Om dette er for å skåne skjøre ego eller hva vet ikke jeg. Uansett mener jeg det er feilslått. Orgasme for begge parter er et samarbeid. Jeg forventer ikke at en mann skal kunne "gi" meg det. Det er noe jeg må jobbe for selv. Noe jeg gjør fordi jeg synes det er deilig. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det du liker da? Kan du angi i cm og omkrets?

Anonymkode: 2d065...cc2

Det handler ikke om størrelse på penis.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får alltid orgasme jeg. Hadde ikke giddet sex uten. Fullt mulig for deg å gi ei kvinne orgasme hvis du faktisk gidder.

Anonymkode: e1aa7...05b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.3.2017 den 15.14, AnonymBruker skrev:

Synes det er litt sånn morsomt med sånne tråder, men synes det er veldig trist på vegne av de som ikke synes sex er godt om de ikke får orgasme. Da kan man aldri få et virkelig rikt og godt sexliv fordi alt handler om orgasmejag. 

Anonymkode: 49eb5...a38

Trist på vegne av oss som er fornøyd med eget sexliv fordi vi får orgasme hver gang vi har sex??? Finn deg noe annet å være trist over. Jeg koser meg!!

Anonymkode: e1aa7...05b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26/03/2017 den 14.47, s0la skrev:

Jeg har fantastisk sex uten orgasme! Bedre faktisk. :) Det er selve sexen som for meg er deilig og jeg får mye bedre følelser i kroppen når jeg ikke stresser med å å orgasme. For meg er det vanskelig å få orgasme, så jeg nyter sexen mye mer når jeg ikke føler at jeg komme. Får jeg orgasme - flott. Får jeg ikke orgasme - flott. Det er godt uansett for meg! 

Har aldri hatt bedre sex enn nå, når jeg ikke tenker at jeg SKAL komme. Det er ikke et mål, det er en "bonus". Ikke egentlig en bonus heller, for det er like godt uten.

Kanskje problemet med at du ikke får orgasme ligger i det at du stresser med å få det? Prøv å unngå jaget etter orgasme og la det komme naturlig, vurder også å bruke vibrator : )

Anonymkode: 83570...56d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje problemet med at du ikke får orgasme ligger i det at du stresser med å få det? Prøv å unngå jaget etter orgasme og la det komme naturlig, vurder også å bruke vibrator : )

Anonymkode: 83570...56d

Det er akkurat det vet du, at jeg stresset med å få orgasme. Gjør ikke det nå lenger og nyter sexen mye mer! Har ti ganger bedre sex. Har innsett at jeg ikke trenger orgasme for at sexen skal bli god. Så jeg tenker ikke over det. Har ingen mål om å få orgasme eller ikke få orgasme, jeg vil bare nyte sexen. Så om jeg får orgasme eller ikke er jeg fornøyd! 

Brukte vibrator før, men ble stresset fordi jeg brukte den for å få orgasme. Har ikke behov for det nå egentlig, sexen er så god. :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare lurer veldig på: Hvorfor har dere så vanskelig for å komme dere som aldri eller nesten aldri får orgasme? Hva gjør dere for å få det alene? Hva gjør dere for å få det sammen med mannen? 

Anonymkode: 9d6f0...f35

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Den Lille Heksa
På 3/26/2017 den 14.30, Hannemor76 skrev:

Jeg har hatt fantastisk sex uten orgasme, og helt ok sex med orgasme, så for meg har det i allefall ingenting å si for nytelsen. Orgasmen var jo ikke så lenge uansett.

Ditto.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trygdekontoret
På 26.3.2017 den 14.30, Hannemor76 skrev:

Jeg har hatt fantastisk sex uten orgasme, og helt ok sex med orgasme, så for meg har det i allefall ingenting å si for nytelsen. Orgasmen var jo ikke så lenge uansett.

Har du prøvd å gå over lang tid uten å oppnå orgasme ved all slags sex? Med lang tid mener jeg måneder og år hvor du faktisk har prøvd å få orgasme sammen med partner uten å noensinne klare det?

Eventuelt har du kanskje såpass svake orgasmer at det ikke utgjør forskjell? Det sistnevnte her var ikke ment som spydig - men bare at jeg stusset over utsagnet.

Jeg kan selvsagt ha bra sex uten at det resulterte i noe akkurat den gangen, men det er selvsagt ikke dermed sagt at opplevelsen ikke blir langt bedre om man oppnår orgasme i tillegg - hvilket ikke nødvendigvis varer så kort om man tar oppbygning i betraktning og at all sex man har etterpå(særskilt samleie) er så sjukt fantastisk atte hjelp

Men til TS: de fleste kvinner kan faktisk få orgasme, men de fleste kvinner må ha kontinuerlig stimuli av klitoris i omlag 10-20 minutter(på den måten de trenger det) for å oppnå det. Sånn i henhold til statistikk. Så totalt manglende evne gjelder et bittelite fåtall, og selv inni den prosentandelen er jeg helt sikker på at man med rett jobb og innsats over tid kan klare å få det til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trygdekontoret
3 timer siden, SpankMe skrev:

Jeg sier ikke at orgasme er selve poenget med sex og at alle må få det for å like sex. Men jeg synes ofte at det er en slags hvilepute at for kvinner er sex like godt uavhengig av om de kommer i mål eller ei, mens for menn er det en selvfølge at man skal jobbe på til de kommer. Om dette er for å skåne skjøre ego eller hva vet ikke jeg. Uansett mener jeg det er feilslått. Orgasme for begge parter er et samarbeid. Jeg forventer ikke at en mann skal kunne "gi" meg det. Det er noe jeg må jobbe for selv. Noe jeg gjør fordi jeg synes det er deilig. 

Jeg er så enig med deg, det er akkurat sånn det er og det begge kjønn blir lært opp til: kvinner liker alt uansett, og det er helt OK at mannen kan gjøre middels innsats så lenge han er fornøyd selv. 

FUCK that shit. Kvinner og jenter har faktisk rett på et bra sexliv. Det betyr ikke orgasme eller ikke, men at man faktisk utnytter det potensialet som ligger i bra sex og gidde å bli kjent med seg selv og den andre.

Men jeg er uenig i punktet om at en mann ikke skal gi meg orgasme - SELVSAGT skal han det(som et utgangspunkt, jeg myrder jo ingen om det ikke skjer akkurat den gangen), ellers kan vi droppe sex alltogether. Jeg tar imot p***** til gullmedaljen og stiller meg til disposisjon for hans(og min egen) nytelse, selvsagt skal han gjøre tilsvarende for meg. Gjensidig innsats, takk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, Trygdekontoret skrev:

Jeg er så enig med deg, det er akkurat sånn det er og det begge kjønn blir lært opp til: kvinner liker alt uansett, og det er helt OK at mannen kan gjøre middels innsats så lenge han er fornøyd selv. 

FUCK that shit. Kvinner og jenter har faktisk rett på et bra sexliv. Det betyr ikke orgasme eller ikke, men at man faktisk utnytter det potensialet som ligger i bra sex og gidde å bli kjent med seg selv og den andre.

Men jeg er uenig i punktet om at en mann ikke skal gi meg orgasme - SELVSAGT skal han det(som et utgangspunkt, jeg myrder jo ingen om det ikke skjer akkurat den gangen), ellers kan vi droppe sex alltogether. Jeg tar imot p***** til gullmedaljen og stiller meg til disposisjon for hans(og min egen) nytelse, selvsagt skal han gjøre tilsvarende for meg. Gjensidig innsats, takk. 

Ser at det var litt klønete formulert av meg. Det jeg mente med at jeg ikke forventer at en mann skal gi meg orgasme var at jeg ikke forventer at han skal være tankeleser og et naturtalent på min kropp, men at jeg også må kommunisere hva jeg vil ha og liker for at han skal kunne treffe riktig. Er selvsagt veldig sexy når mannen ser at jeg kommer fordi han har gjort en god jobb :hjerter:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne her. Sex uten å få orgasme er unødvendig for min del. Hvis jeg av en eller annen grunn ikke får orgasme under sex, blir jeg i dårlig humør. Det er jo orgasmen som er det det beste med sexen.

Anonymkode: fc109...46c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinne her. Sex uten å få orgasme er unødvendig for min del. Hvis jeg av en eller annen grunn ikke får orgasme under sex, blir jeg i dårlig humør. Det er jo orgasmen som er det det beste med sexen.

Anonymkode: fc109...46c

Er så demotiverende å ha sex når kvinnen ikke syns det er godt

Anonymkode: 5b8fb...d18

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.3.2017 den 14.15, AnonymBruker skrev:

Jeg trodde først at nesten alle kvinner fikk orgasme. Så leser jeg at det er mange som ikke får det. Er det godt for kvinner å ha sex uten orgasme?? Ble veldig demotivert for å ha sex nå, hvis det kun er godt for meg er det turn off. Vil at kvinnen også syns det er deilig

Anonymkode: 86df7...808

Det beste med sex er å vite at man har gjort sin plikt og at det er en stund til neste gang

Anonymkode: a1f5a...62e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...