Gå til innhold

Alle kvinner får ikke orgasme, hva er deilig med sex for dem?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg trodde først at nesten alle kvinner fikk orgasme. Så leser jeg at det er mange som ikke får det. Er det godt for kvinner å ha sex uten orgasme?? Ble veldig demotivert for å ha sex nå, hvis det kun er godt for meg er det turn off. Vil at kvinnen også syns det er deilig

Anonymkode: 86df7...808

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hannemor76

Jeg har hatt fantastisk sex uten orgasme, og helt ok sex med orgasme, så for meg har det i allefall ingenting å si for nytelsen. Orgasmen varer jo ikke så lenge uansett.

Endret av Hannemor76
skriveleif
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det kun selve orgasmen du synes er godt med sex selv?

Anonymkode: 632e8...63b

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det avhenger jo selvfølgelig av størrelsen på lemmet til mannen...

Anonymkode: eb864...00d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fantastisk sex uten orgasme! Bedre faktisk. :) Det er selve sexen som for meg er deilig og jeg får mye bedre følelser i kroppen når jeg ikke stresser med å å orgasme. For meg er det vanskelig å få orgasme, så jeg nyter sexen mye mer når jeg ikke føler at jeg komme. Får jeg orgasme - flott. Får jeg ikke orgasme - flott. Det er godt uansett for meg! 

Har aldri hatt bedre sex enn nå, når jeg ikke tenker at jeg SKAL komme. Det er ikke et mål, det er en "bonus". Ikke egentlig en bonus heller, for det er like godt uten.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

begynner å lure jeg også, er noen ganger jeg har hatt ONS med damer og hun ikke kommer, men vrir og vender på hele kroppen og stønner. nesten som hun skal komme hvert sekund, men så kommer hun ikke, men er fornøyd fordi. orgasmen hos menn er vertfall høydepunktet, uten den så blir det bare teasing om man skal holde på litt og så slutte , det gjør ting mye værre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Axl Rose

Kvinner nyter sex uansett. Samme for oss menn. Det er ikke bare orgasmen vi nyter, men hele sexen. Har aldri skjedd at jeg ikke kommer, da må det skje et under men det er ikke bare det jeg nyter. Sånn er det vel for kvinner også. De nyter selve sexen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det avhenger jo selvfølgelig av størrelsen på lemmet til mannen...

Anonymkode: eb864...00d

Ja absolutt. Alle mine damer har fått orgasme selv om de aldri fikk det før. Men jeg har så stor kuk at de kommer i bøttevis.:alice:

Endret av Axl Rose
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, brownbrown skrev:

begynner å lure jeg også, er noen ganger jeg har hatt ONS med damer og hun ikke kommer, men vrir og vender på hele kroppen og stønner. nesten som hun skal komme hvert sekund, men så kommer hun ikke, men er fornøyd fordi. orgasmen hos menn er vertfall høydepunktet, uten den så blir det bare teasing om man skal holde på litt og så slutte , det gjør ting mye værre

Det gjør jeg, og det er fordi det er veldig godt. :) For meg skjer det en kribling i hele kroppen, men er ikke alltid jeg får orgasme. Er godt uansett!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tamsi

Jeg har bare sex med folk jeg har følelser for, da er det er fantastisk uansett. Så er jeg veldig glad i kroppskontakt, det blir hardcore kos liksom :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, s0la skrev:

Det gjør jeg, og det er fordi det er veldig godt. :) For meg skjer det en kribling i hele kroppen, men er ikke alltid jeg får orgasme. Er godt uansett!

Det forklarer en viss person jeg onset med. Vi hadde sex med foreldrene på andre siden av rommet med syltynn vegg. Jeg slikket henne og hun klatte ikke å slutte å lage lyd....likavell kom hun ikke. Litt skuffende. Men hun var ganske glad etterpå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Bootyhunter skrev:

Ja absolutt. Alle mine damer har fått orgasme selv om de aldri fikk det før. Men jeg har så stor kuk at de kommer i bøttevis.:alice:

:hjerter:

Anonymkode: eb864...00d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Bootyhunter skrev:

Ja absolutt. Alle mine damer har fått orgasme selv om de aldri fikk det før. Men jeg har så stor kuk at de kommer i bøttevis.:alice:

Det har ikke bare med str å gjøre. Djiis...

Hander like mye om at dama må være avslappet, teknikk og trygghet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

39 minutter siden, Bootyhunter skrev:

Kvinner nyter sex uansett.

Nåja. Jeg har venninner som ikke har fått sin første orgasme før etter barnefødsel og godt oppi åra. Etter å ha opplevd orgasme og oppbyggingen til orgasmen føler de jo at nytelsen de kjente under sex før ikke kan sammenliknes med det å nå klimaks. For meg er i hvert fall sex uten en orgasmisk avslutning rimelig meh. Man blir jo ikke tilfredsstilt, bare frustrert.

Anonymkode: a982c...1ab

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det avhenger jo selvfølgelig av størrelsen på lemmet til mannen...

Anonymkode: eb864...00d

Alle skjønner at du er mann.. spørsmålet er hva i alle dager du får ut av alle disse stor-penis-er-løsningen-på-alt-trådene dine.. 

Anonymkode: ef597...87e

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, brownbrown skrev:

Det forklarer en viss person jeg onset med. Vi hadde sex med foreldrene på andre siden av rommet med syltynn vegg. Jeg slikket henne og hun klatte ikke å slutte å lage lyd....likavell kom hun ikke. Litt skuffende. Men hun var ganske glad etterpå

Du må lære deg tegnsetting. Her kan man like gjerne tolke det som om at dere hadde sex med foreldrene. 

Anonymkode: ef597...87e

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 minutter siden, lizzie88 skrev:

Det har ikke bare med str å gjøre. Djiis...

Hander like mye om at dama må være avslappet, teknikk og trygghet.

Det er jo viktig å være avslappet og trygg også. Større lem gjør bare opplevelsen bedre.

Anonymkode: eb864...00d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nåja. Jeg har venninner som ikke har fått sin første orgasme før etter barnefødsel og godt oppi åra. Etter å ha opplevd orgasme og oppbyggingen til orgasmen føler de jo at nytelsen de kjente under sex før ikke kan sammenliknes med det å nå klimaks. For meg er i hvert fall sex uten en orgasmisk avslutning rimelig meh. Man blir jo ikke tilfredsstilt, bare frustrert.

Anonymkode: a982c...1ab

Så sex er ikke godt for deg uten orgasme? Ikke litt godt engang. Litt kjedelig at noen kvinner faker orgasme

Anonymkode: 5b8fb...d18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg nyter alt ved sex, og synes alt både før og etter orgasme er utrolig deilig. Men jeg vil komme. Om vi avslutter før det, så vil jeg føle at noe mangler, og at jeg må gjøre meg ferdig selv. Ellers blir jeg jo helt gal! Først gjøre meg sprengkåt, og så plutselig bare ferdig uten at jeg får mitt? Nei, nei.

Men når det er sagt, så vet jeg godt at det er like mye mitt ansvar som hans. Jeg vet hva jeg liker, hva jeg trenger for å komme, og jeg vet å be om det eller bidra til det. Og det er jo bare gøy! Har ikke møtt en mann enda som har protestert i hvert fall. De er jo ikke tankelesere, og sex er samspill! Jeg digger når han forteller og viser meg hva han liker også :hjerter:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
23 minutter siden, lizzie88 skrev:

Det har ikke bare med str å gjøre. Djiis...

Hander like mye om at dama må være avslappet, teknikk og trygghet.

Jeg vet. Det var bare så dumt det ab'en jeg siterte skrev at jeg måtte svare tilbake. 

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nåja. Jeg har venninner som ikke har fått sin første orgasme før etter barnefødsel og godt oppi åra. Etter å ha opplevd orgasme og oppbyggingen til orgasmen føler de jo at nytelsen de kjente under sex før ikke kan sammenliknes med det å nå klimaks. For meg er i hvert fall sex uten en orgasmisk avslutning rimelig meh. Man blir jo ikke tilfredsstilt, bare frustrert.

Anonymkode: a982c...1ab

Ja noen føler det nok sånn, men ikke alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...