Gå til innhold

Vann i beina ETTER fødsel


Girl-Next-Door

Anbefalte innlegg

Jeg fødte for 5 dager siden, og på dag 2 etter fødselen fikk jeg masse vann i beina. Særlig i lår og rumpe er det mye vann. Jeg har hatt lite vann i kroppen under svangerskapet.

Forrige svangerskap var det helt motsatt. Fikk mye vann i kroppen under graviditeten, men etter fødselen mistet jeg alt vannet veldig raskt. 

Noen som har opplevd det samme? Hvor lang tid tar det før vannet forsvinner? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tok ca 1 uke for min del :) 

Anonymkode: 4d1ed...d3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde vel vann i beina i maks en uke etter fødselen og ingenting i graviditeten.  

Anonymkode: c3d6b...cbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være hormoner som samler opp vannet. Det vil nok forsvinne om kort tid igjen. :)

Anonymkode: 3ab3b...665

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hobbit-føtter og stubbe-ankler en ukes tid etter fødselen 😣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Da ble jeg litt lettet over at flere andre har opplevd det samme og at det har forsvunnet relativt raskt etterpå :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hummel34

Jeg opplevde desverre at det tok tid. Hadde ikke vann i kroppen før fødselen, men desverre masse etterpå. Var så ille at det var vanskelig å bøye fotbladene. Spurte pent om å få noe på sykehuset da vi var der i fem dager, men dette skulle vist naturen ordne enn så smertefullt og hemmende det var. Hos meg tok det minst en måned før det ble særlig bedre og hang i en god stund til men med mindre intensivitet. Håper du bedres raskt. Jeg vil neste gang prøve å holde meg unna karbohydrater, eneste jeg kan forebygge med - om det hjelper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...