Gå til innhold

Motiver meg til å trene, si hva som helst!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Cyrus
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat slike svar jeg trenger! Kanskje ikke greit å snakke slik til seg selv i lengden, men hva gjør man ikke for å tvinge seg selv til å være mer aktiv :D 

Om kroppsdysmorfien ikke kommer av seg selv, så må man tvinge den frem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den som gir seg er en forbanna dritt.

Anonymkode: 04033...27d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Svinpäls skrev:

Jeg kan si det samme jeg sier til meg selv når det skorter på motivasjon.

"Ta deg sammen og se til helvete og tren din fete faen! Har du tenkt til å se sånn ut for alltid eller?"

Dette. Med en kombinasjon av å se meg selv i speilet. :P

Anonymkode: 32e46...7ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriv ned en plan hva du skal gjøre. Kan være smart å sette opp når klokkeslett du må gå ut/sette igang med den treningen du har satt deg for. Fullfør!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke trent på over ett år nå og kjenner at formen ikke er som den pleide å være. Har også en periode hvor jeg føler meg nedfor, og jeg hvor mye det betyr for selvfølelsen å trene, det gir meg noe, så vil så gjerne begynne å trene igjen, men allikevel er det noe som hindrer meg, tenker alltid "imorgen", "neste uke", etc. Så hjelp meg gjerne å begynne igjen, fortell hva som motiverer dere! :) 

Anonymkode: 66de3...f16

Du har ikke sjans på DETTE hvis du ikke blir en råååålekker MILF:

af7a3aad2068e41cbbf279cb484f9b7b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke tenk så mye, bare gjør det. Ikke begynn å finn på unnskyldninger som at du er sliten, burde ha vaska huset osv. Idag skal jeg trene, ferdig med det. Å ha en treningsavtale med noen er veldig kjekt, da må man liksom holde den.

Anonymkode: 993a3...fb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Finn fram en liten shorts som satt som et smekk tidligre, ta bilde av deg selv i grellt vårlys, bleik og dvask i all din prakt. Print det ut og tape det opp på kjøleskapet. (Ja, har personlig erfaring med at det funker) :fnise:

Endret av Perle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På grunn av følelsen man får etterpå, og morgenen etterpå. 

Endorfiner. Føler meg aldri nedfor. 

Det å alltid føle seg sterk, våken og skjerpet, merker det på konsentrasjonen når jeg ikke trener. 

Det å aldri føle seg trøtt etter jobb, eller sliten etter å ha trasket rundt i en storby en hel dag. 

Og må være så politisk ukorrekt at jeg nevner - det å føle seg smashing i enhver kjole, aldri slite med at klær må skjule baken eller magen, kunne sprade rundt på stranden og være superfornøyd med kroppen, og at enhver shoppingtur er en fornøyelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca 2 måneder igjen til sommeren! Altså du rekker enda å se litt ekstra nice ut til bikinisesongen. Men da må du faen meg få ræva i gir og trene 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...