Gå til innhold

Dumpster diving


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var på DD-jomfru tur i kveld og ble ikke stoppa. Kom en Securitas vakt å sa ifra om at han hadde stengt bommen og at vi måtte kjøre rundt for å komme oss ut av området. Møtte han når vi satt i bilen på vei ut av området. Jeg har vært skeptisk til DD pga jeg skal gå politishøyskoøen om 1 år. 

Tror dere butikkene eller noen(?) sjekker kamera fra i kveld på mandag? Og at vi kan bli tatt for det? 

Hadde jakker med synlig logo av et idrettslag + logoer til sponsorer

Anonymkode: 24681...54f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei det går nok veldig fint du. Har gjort slik mange ganger selv uten å blitt kontakta i ettertid. Er du uønska kommer gjerde eller hengelås frem, samt beskjed om å forlate containeren om du møter på ansatte. Så gjerne gjenta turen, berre bruk nøytrale klær videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

Jeg var på en helt fantastisk jomfrutur i forrige uke, ser at jeg kan spare minst 1000 kr i mnd på dette.  Selv spiser jeg for det meste frukt og grønnsaker, så alt det bearbeidede de kaster, som bakervarer, ferdigretter, pølser og karbonader, snop og tørrvarer etc. kan jeg ikke bruke, men jeg fant mye appelsiner og epler, en del bananer, pærer, litt div grønnsaker som paprika, pastinakk, gulrøtter, poteter, persille, fennikkel. Noe av det var økologisk også!
Hunden min har mat for hele måneden nå, og kattene muligens hvis kjøttet er ferskt nok. Dette er helt utrolig, ante ikke at jeg kom til å finne så mye også med mitt noe sære kosthold :) 

Fant også mye brød som jeg la ut til rådyrene her og det var borte på null komma svisj.

Anonymkode: f675f...81a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...