Gå til innhold

Kjempebra årshoroskop!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

https://www.astrology.com/

Har brukt denne siden i to år nå og er imponert over hvor bra side det er. Er årshoroskop, ukeshoroskop og dagshoroskop! Anbefales til de som er interessert i sånt :) 

Anonymkode: 2c2a7...6f0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurer på om det gikk an å være medlem på den siden før? Det var hvert fall imponerende treffsikkert om det er den samme siden

Anonymkode: 43455...12b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha for noe vår. Jeg leste gårdsdagen, bare tåkeprat. Jeg leste dagens, bare tåkeprat. Ikke at det forundrer meg, men det forundrer meg at folk kan tjene penger på slike ting.

Anonymkode: 87a9e...62e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet det at horoskop er bokstavelig talt bare cold reading i tekstformat?
Folk som tror på dette fra før, eller har et mentalt anlegg for å begynne å tro på det, har lett for å bli overbevist av det som stemmer overens med det de oppfatter som sant, mens de ignorer det som ikke stemmer.

Dette er det man kaller confimation bias. 

Beklager, men alt dette er lureri, og med nok kunnskap om cold reading kan hvem som helst bli "spåmenn".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hahaha for noe vår. Jeg leste gårdsdagen, bare tåkeprat. Jeg leste dagens, bare tåkeprat. Ikke at det forundrer meg, men det forundrer meg at folk kan tjene penger på slike ting.

Anonymkode: 87a9e...62e

 

4 timer siden, Skrotnes skrev:

Du vet det at horoskop er bokstavelig talt bare cold reading i tekstformat?
Folk som tror på dette fra før, eller har et mentalt anlegg for å begynne å tro på det, har lett for å bli overbevist av det som stemmer overens med det de oppfatter som sant, mens de ignorer det som ikke stemmer.

Dette er det man kaller confimation bias. 

Beklager, men alt dette er lureri, og med nok kunnskap om cold reading kan hvem som helst bli "spåmenn".

Veldig mye tåkeprat på dere også. Hva med å komme med ordentlig informasjon selv? Hvis man finner noe rett i et horoskop, så er det fordi man kan lære av det ikke fordi horoskop er spådommer. Litt psykologi, kan man si. 

Anonymkode: 59e87...be0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Den Lille Heksa

Dette er ikke astrologi, men her er en annen side for de som er ute etter gratis readinger, hennes Angel Oracle Messages er fantastiske: https://www.sealedwithlove.com/pages/free-readings

Åh, hun har faktisk en astrologisk video i måneden også, men den er for alle da: https://www.sealedwithlove.com/blogs/crystal-color-astrology/january-2017

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...