Gå til innhold

Hva tror dere er grunnen til at noen er totalt ikke ønsker å være i forhold?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva tror dere er grunnen til at noen er totalt ikke ønsker å være i forhold?

 

De aller fleste mennesker ønsker forhold og leve sammen med noen. Men det finnes jo de som ikke gjør det. Hva tror dere grunnen til det er ?. Er det slik evolusjonen fjerner de svake slik at det er mindre sjanse at de sine gener forsvinner ?

Anonymkode: 186a2...85a

Hvorfor spør du dem ikke selv? Hvorfor spør du andre?

Anonymkode: a93cb...cd9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ønsker jo å være i et forhold men jeg er dessverre for ødelagt til å kunne inngå et forhold. 

Hele livet mitt er på stell og alt er tipp topp. Jeg har veldig gode sosiale antenner også, men når noe lukter forhold så blir jeg panisk og får heftig angst. Jeg er så redd for å oppleve ting jeg har opplevd før. Selv om jeg så godt det lar seg gjøre unngår menn med lik personlighetstrekk så ender jeg fort opp med det samme. Så det går rett og slett ikke. Jeg kan ikke risikere å bli mer skadet. Synd at folk skal være så onde mot hverandre og ødelegge folk på sin vei. 

Anonymkode: ad611...6ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innerst inne vil jeg finne meg en mann, men det sitter langt inne. Ble såpass såret av eksen min at veggene er ubevisst lange. Jeg jobber fulltid i en krevende jobb og har et barn, og jeg liker å bestemme selv hva jeg ønsker å gjøre på fritiden min. I tillegg har jeg et behov for å være alene for å lade batteriene etter hektiske dager inn i mellom. En kjæreste blir derfor nedprioritert fordi jeg setter barnet mitt først, deretter meg selv. 

Jeg går på dater og holder meg aktiv, men jeg har rett og slett ikke funnet noen jeg liker godt nok eller har kjemi med som gjør at jeg vil ofre fritiden min. Vil tro at jeg ser på det anderledes om jeg finner en av de som er rett for meg.

Det finnes nok like mange ulike svar på dette som det gjør med så mye annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De mannfolka som på død og liv skal være sammen med meg er kontrollfriker. Ikke få en om noen skal få gjøre det mot meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min grunn er at jeg synes sex er ekkelt og orker ikke mas som det. Synes etterhvert at de jeg dater blir ekle og orker ikke å være rundt dem. Føler bare det slik etter at vi har hatt sex. Før vi har sex kan jeg like han, lukten av han, synet av han osv. Men etter at vi har hatt sex blir jeg kvalm av lukten hans, kvalm av å tenke på at jeg må kysse han osv. Derfor vil jeg ikke ha forhold, fordi jeg hadde aldri klart å leve med noen som ville hatt sex med meg. 

Jeg har egentlig lyst på forhold, derfor har jeg datet et par ganger, men jeg vil heller være singel enn å måtte ha sex har jeg funnet ut. Jeg har derfor aldri hatt et forhold før. Er 24 nå og regner med at jeg kommer til å være singel for alltid, haha.

Ingen andre vet min grunn, så de skjønner nok ikke hvorfor jeg er singel. Spør hele tiden om jeg har møtt noen. 

Anonymkode: 671a4...337

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 3/25/2017 den 21.21, AnonymBruker skrev:

Jeg trives ikke i forhold. Jeg er i et nå, men det er særdeles uforpliktende og ingen av oss tror vi har en fremtid sammen som et par. Mitt forrige forhold varte i over tre år, hvor jeg ble stemor og full pakke. Jeg mistrivdes noe så enormt på slutten. Det passet ikke for meg. Før det forholdet var jeg singel i nesten ti år. Jeg ønsker meg heller ingen samboer, jeg er særboer n¨. Kjæresten min har nøkler til leiligheten min av praktiske årsaker, men han kommer sjelden uanmeldt. 

Anonymkode: e98f2...b3d

Nettopp fordi dere ikke er forpliktet til noe, så er det jo mye mer et forhold enn ett der man må ta på lenker på hverandre. Det er bare det som er så sykt, definisjonen på forhold og kjærlighet i dag er jo helt galskap. Man skal jo nesten eie hverandre før man kan liksom kalle det et forhold. Jeg ville aldri vært i et forhold der noen prøvde å endre meg på noen som helst måte. Er man i forhold for sex sin del, så er det jo greit så lenge man er ærlig og 2 om det.

Anonymkode: 5aa79...8ef

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den eneste grunnen for meg til å ønske forhold er for å få barn. Hadde jeg hatt barn, hadde jeg lett blitt singel resten av livet. Barna vil alltid elske deg for resten av livet; din livspartner gjør det neppe.. Problemet med dette er jo at man helst vil ha 100 % av tiden sin med barna. Men nei, jeg tror simpelthen ikke på den store kjærligheten her i livet, bortsett fra den man kjærligheten man gir/får av sine kjødelige familie.

Hilsen mann.

Anonymkode: 6bb36...8b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Regn skrev:

Friheten? :)

Frihetens regn?:fnise:

Anonymkode: 6bb36...8b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er aromatisk. Det de fleste ser på som pluss i forhold, ser jeg på som kjempeminus.  Jeg ønsker ikke å bruke så mye tid på en person, og jeg ønsker heller ikke at en enkeltperson skal bruke så mye tid med meg.

Anonymkode: cd019...d06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er aromatisk. Det de fleste ser på som pluss i forhold, ser jeg på som kjempeminus.  Jeg ønsker ikke å bruke så mye tid på en person, og jeg ønsker heller ikke at en enkeltperson skal bruke så mye tid med meg.

Anonymkode: cd019...d06

AromaNtisk skulle det selvsagt være. Helvettes autocorrect.

Anonymkode: cd019...d06

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orker ikke bli såret flere ganger eller forlatt flere ganger og har en så voldsom aggresjon og ingen respekt for menn etterhvert pga mange dårlige opplevelser. 

Anonymkode: 3bccb...112

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forhold kommer det som regel ikke noe godt ut av på sikt.

Anonymkode: 08808...833

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan vel være utallige grunner til det. Jeg for min del trives veldig godt i eget selskap. Jeg liker å flørte, men knytter meg ikke sterkt nok til noen til at jeg vil være med dem over tid. Jeg har barn så mine "svake" gener føres nok videre tross alt. :)

Anonymkode: eddc3...b5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi menn bare sårer og konstant vurderer deg som en tingest hvis verdi er utelukkende avhengig av ditt utseende.

Anonymkode: e8a9b...e91

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.3.2017 den 21.20, FrøkenMånestråle skrev:

Jeg vet hvorfor jeg ikke vil være i noe forhold, been there done that.

Nå vil jeg leve og ta hensyn til bare meg og mitt barn, vil slippe å forholde meg til andres ønsker, krav og forventninger. For mye mas i et forhold.

Amen, sister 👏 Samme her. + trives veldig gidt i eget selskap + har verken tid eller overskudd. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Ramona skrev:

Amen, sister 👏 Samme her. + trives veldig gidt i eget selskap + har verken tid eller overskudd. 

:5:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del så er det flere grunner

1. Er for glad i eget selskap

2. Redd for å bli sviktet (opplevd utroskap)

3. Redd for å få like hard kjærlighetssorg som sist (mistet all matlyst i 2 år, og er fortsatt deppa... 3 år etterpå)

4. Har ikke truffet noen som liker meg (jeg har møtt noen jeg liker men uten at det er gjensidig)

Altså, jeg vet ikke helt. Har begynt å akseptere at jeg vil ende opp alene.. :( Kanskje det alene gjør at jeg ikke vil være i et forhold?

Anonymkode: f14f9...1ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes menn krever mer enn de gir, så det interesserer meg ikke lengre. Alle probleme venninner eller kvinner her inne klager over slipper jeg for jeg driter i menn. Det er ganske befriende. Jeg gjør hva jeg vil, når jeg vil.

Anonymkode: a0fa1...d5e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er slitsomt nok å omgås mennesker dagen lang på jobb, skulle det ikke være fred å få når en kom hjem engang, ville jeg ikke holdt det ut. 
Det andre viktige punktet er at jeg vil bestemme. Endog vaskedama mi har lyst til å bestemme hvor ting skal stå, men hun gir seg tross alt når jeg gir en ordre. En samboer tar ikke slike hensyn. Farvel selvstendighet!

Anonymkode: 532c6...0e4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...