Gå til innhold

Hva tror dere er grunnen til at noen er totalt ikke ønsker å være i forhold?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva tror dere er grunnen til at noen er totalt ikke ønsker å være i forhold?

 

De aller fleste mennesker ønsker forhold og leve sammen med noen. Men det finnes jo de som ikke gjør det. Hva tror dere grunnen til det er ?. Er det slik evolusjonen fjerner de svake slik at det er mindre sjanse at de sine gener forsvinner ?

Anonymkode: 186a2...85a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen er mer selvstendige enn andre. Og noen trives best i sitt eget selskap, kanskje fordi de er bedre selskap enn andre. 

Anonymkode: 25b16...f05

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet hvorfor jeg ikke vil være i noe forhold, been there done that.

Nå vil jeg leve og ta hensyn til bare meg og mitt barn, vil slippe å forholde meg til andres ønsker, krav og forventninger. For mye mas i et forhold.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trives ikke i forhold. Jeg er i et nå, men det er særdeles uforpliktende og ingen av oss tror vi har en fremtid sammen som et par. Mitt forrige forhold varte i over tre år, hvor jeg ble stemor og full pakke. Jeg mistrivdes noe så enormt på slutten. Det passet ikke for meg. Før det forholdet var jeg singel i nesten ti år. Jeg ønsker meg heller ingen samboer, jeg er særboer n¨. Kjæresten min har nøkler til leiligheten min av praktiske årsaker, men han kommer sjelden uanmeldt. 

Anonymkode: e98f2...b3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært singel i fire år. Utrolig deilig! Skal aldri ha samboer igjen. Kanskje en "venn" når jeg er 70? Synes det er veldig deilig og klarer seg selv og være i eget selskap. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen trives best alene. Andre har kanskje opplevd så mye dritt i forhold før, så de tørr ikke. Da er det tryggest å være alene.

Jeg har selv blitt såret så utrolig mange ganger. Og selv om jeg ønsker å være i forhold, så ser jeg at jeg er mye mer reservert, og finner fortere feil ved den andre. Så jeg skjønner jo de som gir opp og. Men jeg får bare fortsette å prøve.

Anonymkode: 7f125...74e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva tror dere er grunnen til at noen er totalt ikke ønsker å være i forhold?

 

De aller fleste mennesker ønsker forhold og leve sammen med noen. Men det finnes jo de som ikke gjør det. Hva tror dere grunnen til det er ?. Er det slik evolusjonen fjerner de svake slik at det er mindre sjanse at de sine gener forsvinner ?

Anonymkode: 186a2...85a

kan nevne meg selv. jeg har dame nå da, men hadde det ikke vært for at jeg traff henne tilfeldig så hadde jeg lett vært singel. 

- frihet

-egne penger, bedre kontroll på økonomi

- ingen mas og klaging

- ingen som prøver å kontrollere livet mitt ( kvinner elsker og kontrollere sine menn)

- ha sex med flere kvinner

-lite drama

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi vi trives single? Siden man ikke blir steril av å være singel, så er det ingen måte å luke ut de svakeste på. 

Når man ser hvordan mange i forhold tar vare på både partner og barn, så er det tydelig at det ikke er de sterkeste som produserer barn alltid... 

Anonymkode: 09aad...020

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva tror dere er grunnen til at noen er totalt ikke ønsker å være i forhold?

Anonymkode: 186a2...85a

Jeg har sterk allergi mot forhold og kjærlighet. Blir urolig og liker det ikke. Har en oppvekst hvor jeg ikke har hatt mulighet til å være lei meg, for jeg har passet på andre. Dette gjør at jeg sliter med forhold og kjærlighet i nåtid. Ordentlig nøtteallergi!

Anonymkode: e6e93...c62

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, O.G. skrev:

Såret og skuffet tidligere antageligvis.

Jeg trives rett og slett bedre som singel. Jeg vil ikke ha en samboer som roter rundt i min leilighet, jeg vil ikke ha en kjæreste som jeg må stå til rette for. Jeg liker tilfeldig sex innimellom og jeg liker å styre min egen tid, min egen musikk, min egen økonomi osv osv. Jeg vil ikke dele mitt hjem med noen og selv om jeg som nevnt har en slags kjæreste nå er det ikke slik at vi ser mot fremtiden og tror vi skal holde sammen særlig lenge. 

Anonymkode: e98f2...b3d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, brownbrown skrev:

kan nevne meg selv. jeg har dame nå da, men hadde det ikke vært for at jeg traff henne tilfeldig så hadde jeg lett vært singel. 

- frihet

-egne penger, bedre kontroll på økonomi

- ingen mas og klaging

- ingen som prøver å kontrollere livet mitt ( kvinner elsker og kontrollere sine menn)

- ha sex med flere kvinner

-lite drama

 

Har du en dame som gir deg dårlige kontroll på egen økonomi og som maser og klager?

Anonymkode: 92c39...a4a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en psykisk sykdom som mange bruker som eksempel på gærninger og fæle ekser og farlige mennesker. Og jeg har ikke lyst til å fortelle det til en potensiell kjæreste og jeg kan ikke akkurat lyve heller, så da dropper jeg hele kjæreste greia. Har vært i mange forhold før og syns egentlig det er helt greit å være alene, så jeg sier neitakk når jeg blir bedt på dater.

Anonymkode: deb91...f30

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du en dame som gir deg dårlige kontroll på egen økonomi og som maser og klager?

Anonymkode: 92c39...a4a

nei ikke hun jeg er sammen med nå. men de 2 tidligere var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, brownbrown skrev:

kan nevne meg selv. jeg har dame nå da, men hadde det ikke vært for at jeg traff henne tilfeldig så hadde jeg lett vært singel. 

- frihet

-egne penger, bedre kontroll på økonomi

- ingen mas og klaging

- ingen som prøver å kontrollere livet mitt ( kvinner elsker og kontrollere sine menn)

- ha sex med flere kvinner

-lite drama

 

Dette er så spot on:-)

Anonymkode: 85c96...2fc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har sterk allergi mot forhold og kjærlighet. Blir urolig og liker det ikke. Har en oppvekst hvor jeg ikke har hatt mulighet til å være lei meg, for jeg har passet på andre. Dette gjør at jeg sliter med forhold og kjærlighet i nåtid. Ordentlig nøtteallergi!

Anonymkode: e6e93...c62

:fnise: Samme her

Anonymkode: 3a8f5...8b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har ikke møtt en mann jeg ønsker å være i forhold med,setter krav til intigritet, moral og empati. Synes det virker som om mange mangler det.

Anonymkode: df566...280

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- er mindre attraktiv og har ikke sjanse på de jeg er interessert i.

- er itntrovert/stille og trenger mye alenetid - ingen krise om jeg bor og lever alene

- har blitt mye avvist, såret og skuffet ellers i livet - mennesker er ikke automatisk noen bonus

- få single menn å velge mellom (er selv i midten av 30årene)

- passer ikke inn i norsk datingkultur (er antageligvis høysensitiv også). Er dårlig på å forstå sosialt spill, orker ikke forbrukskultur mellom mennesker osv. Har antagelig et verdisett som få andre har.

- med mer..

Anonymkode: e747d...a60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av dere, som nevner frihet, økonomi osv. Dere må vel hatt uflaks med forholdet.

Beste forholdet jeg var i, var der vi levde hvert vårt liv, så møttes vi da det passet. Vi hadde hver vår økonomi, betalte for oss selv, hadde ingen umiddelbare planer om å bo sammen. Vi kunne begge reise på ferier uten den andre, dra på byen, trene, dyrke hobbyer, være med venner osv. Vi pratet jo med hverandre, og fortalte hva vi skulle. Men det er det, vi fortalte hverandre hva vi skulle, vi spurte ikke om lov. Og tiden vi da tilbrakte sammen, ble da mer verdifull. Selv om han var den som reiste mest, og hang mest med kompiser. Så var det han som avsluttet det, da han etter noen år, ville ha A4 livet, med villa, kone og barn. Og det ville ikke jeg.

Så dette ønsker jeg igjen, og jeg vil jo at vi en dag skal bo sammen, men det kan godt vente 10 år. Men jeg har inntrykk av at menn, enten bare vil pule, eller flytte sammen innen 1-2 år.

Anonymkode: 7f125...74e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke lyst til å være i et forhold fordi jeg syntes andre mennesker er slitsomme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...