Gå til innhold

Andre bevegelser/svakere? Uke 25


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De siste tre dagene kjennes bevegelsene annerledes ut. Kjenner de ca like ofte som før,men de er ikke like harde. Kan ikkr se utenpå mage på samme måte feks.

men jeg kjenner henne flere ganger i døgnet,bare svakere på en måte.  Grunn til bekymring eller kan hun bare ha flytta på seg? Skal til jm på tirsdag,usikker på om jeg kan vente til da med å gjøre noe?

Anonymkode: c5190...b8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er i uke 32 og har opplevd stor variasjon i bevegelsene frem til uke 30 egentlig. Nå har hun lagt seg med hodet ned og det føles likt fra dag til dag. 

Så lenge du føler godt med liv tror jeg du kan ta det helt med ro. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar! Ja,jeg tror ikke jeg kjenner mindre liv,men mindre styrke bare. Virker som hun reagerer likt på søtt/kaldt vann etc. Takk for beroligende svar,da venter jeg med å gjøre noe før jeg har prata med jm på tirsdag:)

Anonymkode: c5190...b8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bevegelsene endrer seg litt etterhvert når baby blir større :)

Anonymkode: 56805...cfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er like langt som deg, og har det helt likt. Det har vært sånn i et par uker. Var nettopp hos jordmor og hun sa det var helt vanlig. Men liv skal man kjenne daglig, så om det forsvinner så ta kontakt med føden :)

Anonymkode: f136c...020

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummel34
På 25. mars 2017 den 20.48, AnonymBruker skrev:

Jeg er like langt som deg, og har det helt likt. Det har vært sånn i et par uker. Var nettopp hos jordmor og hun sa det var helt vanlig. Men liv skal man kjenne daglig, så om det forsvinner så ta kontakt med føden :)

Anonymkode: f136c...020

Samme her, varierer, både hvordan magen kjennes og hvordan bevegelsene er. Har to tette svangerskap og opplever at bevegelsene forandrer seg hele veien. Og ulikt mellom svangeskapene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...