Gå til innhold

Trening av armer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Bedre med Fitnessbloggen som kilde, enn anabole steroider.

Anonymkode: 1ed05...9db

Lol. Du lærer definitivt mer av sistnevnte

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Uffda skrev:

Det er likevel et greit poeng hun har. Ja, jenter kan øke den realtive styrken sin  å stramme opp kroppen omtrent raskt som det menn kan, selv om mange jenter liker å unnskylde det at de ikke jobber hardt og yter hardt på trening med at de er kvinner og ikke bygd for det. Men ja, maken til idiotisk og misforstått påstand skal man lete lenge etter

Hva mener du med stramme opp. Alle kan ha bra forbrenning og bygge litt muskler. Men menn reparer seg fortere og bygger muskler i mye større grad en kvinner. Og da mener jeg mye større grad. Jeg har selv brukt testosteron og det er helt sinnsykt hvor stor boost man får av høyt testosteron. På alle måter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, brownbrown skrev:

Altså hæææ? Det er testosteron som er det hormonet som man er avhengi av for å få store muskler. At du har blitt 1 cm bredere i skuldrene dine er ikke et argument. Kvinner får ikke store muskler eller blir sterk . Kvinner som bruker testisteron derimot kan bli sterk. 

Du sier du er sterk. Da vil jeg se 150 i benkpress av deg. Du hadde aldrig i hele ditt liv greid å rikke stangen opp av uansett om du hadde trent i 20 år.  En mann derimot kunne greit det på et par år med trening.Kvinner kan ikke bli sterk pga manglende testosteron nivåer. Er sikkert noen sterke damer i styrkeløft med grei knebøy og mark. Men muskler i overkroppen er styrt av testosteron og en kvinne har ingen sjangs mot en mann styrkemessig

Menn er sterkere fysisk det har vi alltid vært. Testosteron er det som gjør oss overlegen. Du kan ikke engang benekte det

Du dummer deg ut her. Du klarer ikke forstå muskelvekst i forhold til utgangspunkt og at menn får større muskler pga at de har et utgangspunkt med mer muskler. Det er merkelig at du ikke klarer å forstå at en mann på samme vekt som meg naturligvis vil klare å løfte mer enn meg om han har trent like lenge som meg, fordi han fra naturens side har større muskelmasse i utganspunktet. 

Når det er sagt er det ganske mange gutter som ser bort på vektene mine på treningssenteret fordi jeg løfter like mye som dem når det er tydelig at jeg er vel 30-40 kilo lettere enn dem. ;) Skjønner du prøver med personangrep, men du traff dessverre ikke så godt altså. 

Anonymkode: 141a9...89c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, brownbrown skrev:

Hva mener du med stramme opp. Alle kan ha bra forbrenning og bygge litt muskler. Men menn reparer seg fortere og bygger muskler i mye større grad en kvinner. Og da mener jeg mye større grad. Jeg har selv brukt testosteron og det er helt sinnsykt hvor stor boost man får av høyt testosteron. På alle måter

Nei, kvinner har raskere restitusjon. At det går an.. 

Anonymkode: 141a9...89c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Uffda skrev:

Lol. Du lærer definitivt mer av sistnevnte

10 år med styrketrening. 3 år som proff i min idrett. Jobbet som PT i noen år til jeg ble lei og har erfaring fra det meste med trening og vært dypt nede i de tyngste miljøene. Testosteron er nøkkelen til muskler garantert. Jeg har sett hvordan folk og meg selv ble bare på noen uker med høye nivåer. Forandrer kroppen totallt. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du dummer deg ut her. Du klarer ikke forstå muskelvekst i forhold til utgangspunkt og at menn får større muskler pga at de har et utgangspunkt med mer muskler. Det er merkelig at du ikke klarer å forstå at en mann på samme vekt som meg naturligvis vil klare å løfte mer enn meg om han har trent like lenge som meg, fordi han fra naturens side har større muskelmasse i utganspunktet. 

Når det er sagt er det ganske mange gutter som ser bort på vektene mine på treningssenteret fordi jeg løfter like mye som dem når det er tydelig at jeg er vel 30-40 kilo lettere enn dem. ;) Skjønner du prøver med personangrep, men du traff dessverre ikke så godt altså. 

Anonymkode: 141a9...89c

Hahah. Nevn noen løft? Vær så snill. Få høre om du tørr og nevne et eneste løft her. 

Menn bygger mer og raskere muskelvekst . Få det inn i hodet ditt. Menn har 10x høyere testosteron nivåer. Vi er overlegne på alle måter fysisk. Vi reparer musklene fortere og ergo bygger muskler fortere. Kroppen tåler også mye mer juling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, brownbrown skrev:

Hva mener du med stramme opp. Alle kan ha bra forbrenning og bygge litt muskler. Men menn reparer seg fortere og bygger muskler i mye større grad en kvinner. Og da mener jeg mye større grad. Jeg har selv brukt testosteron og det er helt sinnsykt hvor stor boost man får av høyt testosteron. På alle måter

La oss si det sånn at både menn og kvinner kan bli atletiske innen et vist tidsrom gitt riktig trening og kost. Men menn kan selvføgelig legge på seg betydelig mer muskler, løpe lengre, springe raksere osv. Men kvinner kan få "idealfysikken" på omtrent like mange treningstimer som det menn kan for å nå sitt "ideal" Det tar ikke lenger tid for kvinner å bli sin atletiske versjon enn det tar for menn, selv om menn har mye høyere potensiale og kan utvikle seg mye mer fysisk enn det kvinner kan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Uffda skrev:

Lol. Du lærer definitivt mer av sistnevnte

Personelig erfaring er gull verdt. Med 210 i benk 280 i bøy og 330 i mark Raw så sier det sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, kvinner har raskere restitusjon. At det går an.. 

Anonymkode: 141a9...89c

Nei. For faen, kvinenr har ikke raskere restitusjon. De ligger på et nivå som de raskere kan restituere fra. Det er noe helt annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Uffda skrev:

La oss si det sånn at både menn og kvinner kan bli atletiske innen et vist tidsrom gitt riktig trening og kost. Men menn kan selvføgelig legge på seg betydelig mer muskler, løpe lengre, springe raksere osv. Men kvinner kan få "idealfysikken" på omtrent like mange treningstimer som det menn kan for å nå sitt "ideal" Det tar ikke lenger tid for kvinner å bli sin atletiske versjon enn det tar for menn, selv om menn har mye høyere potensiale og kan utvikle seg mye mer fysisk enn det kvinner kan

Idealfysikken til kvinner er jo bare slank og stram ræv. Menn har mye mer å jobbe med for å få idealfysikken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, brownbrown skrev:

Idealfysikken til kvinner er jo bare slank og stram ræv. Menn har mye mer å jobbe med for å få idealfysikken

Ikke snakk for alle kvinner, plz.

Anonymkode: 1ed05...9db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ikke snakk for alle kvinner, plz.

Anonymkode: 1ed05...9db

Ja. Men du skjønnte vell poenget mitt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter på at ts skal nevne løftene sine. Hun er så sterk og bredskuldret joo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, brownbrown skrev:

Ja. Men du skjønnte vell poenget mitt

Nei.

Anonymkode: 1ed05...9db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, brownbrown skrev:

Idealfysikken til kvinner er jo bare slank og stram ræv. Menn har mye mer å jobbe med for å få idealfysikken

Vi snakker om forskjellige ting. Det tar ikke lenger tid for en kvinne å bli slik 6eb2aaa9b9d4408aa6675af7245be86b.jpgenn det tar for en mann å bli noe ala brad pitt i troya eller fight club

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei.

Anonymkode: 1ed05...9db

For at kvinner skal ha en attraktiv kropp så trenger de bare å være slank og ha stram rumpe. Det kan alle greie på et par mnd. Å bygge en muskuløs fysikk for en mann tar mye lengre tid. Store muskler får man ikke etter flere år med sammenhengende tung trening og kosthold

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Uffda skrev:

Vi snakker om forskjellige ting. Det tar ikke lenger tid for en kvinne å bli slik 6eb2aaa9b9d4408aa6675af7245be86b.jpgenn det tar for en mann å bli noe ala brad pitt i troya eller fight club

Mange kvinner er slik uten trening i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja. Vi trenger ikke la denne diskjusjonen gå for langt. Ts se det første jeg skrev. Det er fakta. Ikke vær redd for å få brede eller store skuldre. Det får du nok ikke uansett hvor hardt du prøver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, brownbrown skrev:

For at kvinner skal ha en attraktiv kropp så trenger de bare å være slank og ha stram rumpe. Det kan alle greie på et par mnd. Å bygge en muskuløs fysikk for en mann tar mye lengre tid. Store muskler får man ikke etter flere år med sammenhengende tung trening og kosthold

Du har ikke fasiten på hva som er en attraktiv kvinnekropp. Jeg ønsker meg en muskuløs kropp, og den jobber jeg hardt for. Den ideelle kroppen for meg er en sterk kropp, og at jeg f.eks. kan bøye tresifret. 

Anonymkode: 1ed05...9db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du har ikke fasiten på hva som er en attraktiv kvinnekropp. Jeg ønsker meg en muskuløs kropp, og den jobber jeg hardt for. Den ideelle kroppen for meg er en sterk kropp, og at jeg f.eks. kan bøye tresifret. 

Anonymkode: 1ed05...9db

Ja nettopp. Det å bøye tresifret blir et mål for deg. For menn så bør det å benke tresifret være et klart mål etter et år. Detr blir et helt annet nivå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...