Gå til innhold

Hvor gammel er du og hvordan bor du ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ingen som bor like trangt som meg ser det ut til :fnise: Jeg ligger i stuen mens sønnen min har soverommet. Trangt men det eneste jeg hadde råd til, alene som jeg er

Anonymkode: 39851...dd2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Haha. Viktig å få med dyr og biler

Anonymkode: bbaaa...607

Plager det deg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg hev vorte 95 år. Borna mine, som òg byrjer å bli gamle, vil at eg skal flytta på gamleheim, so dei kan vera trygge på at nokon held auge med meg heile tida. Men eg vil leva dei siste åra i mi eiga leilegheit. Eg har stove, to soverom, det eine er kombinert gjesterom og treningsrom. Eg må jo halda skroget ved like, hehe. So, eg satsar på å døy fredeleg i godstolen og bli boren ut med skorne på. 

Anonymkode: a9ad1...6bd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eg hev vorte 95 år. Borna mine, som òg byrjer å bli gamle, vil at eg skal flytta på gamleheim, so dei kan vera trygge på at nokon held auge med meg heile tida. Men eg vil leva dei siste åra i mi eiga leilegheit. Eg har stove, to soverom, det eine er kombinert gjesterom og treningsrom. Eg må jo halda skroget ved like, hehe. So, eg satsar på å døy fredeleg i godstolen og bli boren ut med skorne på. 

Anonymkode: a9ad1...6bd

Din ungfole! Jeg er 108 og bor alene i en topp moderne leilighet på urbane Grünerløkken! Går turer i tigerstadens gater hver eneste dag og prøver noen å robbe meg truer jeg dem med stokken min! Da løper de av sted med halen mellom benene. 

Anonymkode: d8a29...d8e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Din ungfole! Jeg er 108 og bor alene i en topp moderne leilighet på urbane Grünerløkken! Går turer i tigerstadens gater hver eneste dag og prøver noen å robbe meg truer jeg dem med stokken min! Da løper de av sted med halen mellom benene. 

Anonymkode: d8a29...d8e

Hahaha ja ungdomen no te dags! Eg har no bikka 110 og bur der ingen skulle tru nokon kunne bu.Eg bur te seters i ei lita hytte som er knytt te garden eg bygde opp. Garden har no forresten oldebodna teke øve. Eg har 3 bukkar som er så gamle at det visstnok er skreve eit eventyr om dei. Og dei går eg jevnlig på tur med over ei bru og attende. 2 km kvar dag. Ei seter, litt mosjon, ein smarttelefon og den friskaste lufta ein kan tenkje seg er alt ein treng for å leve eit langt og lukkeleg liv. Ikkje keisamt eit sekund,kan eg fortelja! :nordvesta:

Anonymkode: 1317d...359

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 år, enebolig siden 2010

Anonymkode: 8afd9...9ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 49, bor med barnet mitt på 17 i en tre-roms blokkleilighet i Oslo. Vi har hund også :-)

Flyttet hit i fjor etter at jeg skilte meg fra mannen.

 

Endret av Million
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20, bor med min bestevenninne i en leilighet vi leier sammen. 

Anonymkode: fc405...116

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 år. Gift. 3 barn med ektemannen min. Vi bor i en 350 kvm stor villa😀😀

Anonymkode: 6f956...0e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

25, ett barn, gravid med nummer to, har samboer. Bor i rekkehus 😊

Anonymkode: f1d93...a64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 år, singel, leier 40 kvm sentralt i Oslo.

Anonymkode: 57764...f85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Fru Uperfekt skrev:

Plager det deg?

Nei, det går fint. Det er som konkurransene på Facebook der man skal skrive ja takk for å vinne, mens noen bare må fortelle livshistorien sin. 

Plager meg overhodet ikke. 

Anonymkode: bbaaa...607

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...