Gå til innhold

Chickenwings´dagbok! (IVF) 🌸


Chickenwings85

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 timer siden, blomst12 skrev:

Lykke til!!!🤞🤞

Takk 🤞🏼🤞🏼

52 minutter siden, LoveTrain skrev:

Masse lykke til!! Eskimobaby i magen her, så jeg har kjempetroen på fryseforsøk😊🤞

Åh, jeg bare elsker å høre om eskimobabyer. Så herlig! Det kribler i magen fordi jeg gleder meg sånn til i morgen! Takk for at du har tro 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh, er den svært spente telefonen til Riksen tatt. Det gikk heldigvis bra og det single egget tålte opptining. Da har jeg fortsatt ett forsøk igjen (to egg fryst i par) til forhåpentligvis et søskenforsøk. Hehe, ingen skal si at jeg ikke er positiv innstillt denne gangen her i hvert fall :) 

Men, det betyr hittil at alle eggene som har vært nedfryst har tålt opptining. Jeg begynte å tenke på det nå, er ikke det veldig bra? Mon tro om det betyr at de er av god kvalitet eller hva. Hva er forskjell på egg som ikke tåler/tåler nedfrysing- og opptining egentlig? Hm, det må googles! 

Jeg er ved godt mot, og jeg er sikker på at sommerfuglene i magen kommer godt med. La det bli en liten eskimobaby av det her!!!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Chickenwings85 skrev:

Oh, er den svært spente telefonen til Riksen tatt. Det gikk heldigvis bra og det single egget tålte opptining. Da har jeg fortsatt ett forsøk igjen (to egg fryst i par) til forhåpentligvis et søskenforsøk. Hehe, ingen skal si at jeg ikke er positiv innstillt denne gangen her i hvert fall :) 

Men, det betyr hittil at alle eggene som har vært nedfryst har tålt opptining. Jeg begynte å tenke på det nå, er ikke det veldig bra? Mon tro om det betyr at de er av god kvalitet eller hva. Hva er forskjell på egg som ikke tåler/tåler nedfrysing- og opptining egentlig? Hm, det må googles! 

Jeg er ved godt mot, og jeg er sikker på at sommerfuglene i magen kommer godt med. La det bli en liten eskimobaby av det her!!!!

Jippi👏🏼 Så bra! Da blir det liten eskimobaby nå og eskimosøsken senere🙏❤️ Denne gangen må det gå😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29 minutter siden, tuppelene skrev:

Jippi👏🏼 Så bra! Da blir det liten eskimobaby nå og eskimosøsken senere🙏❤️ Denne gangen må det gå😊

:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for eskimoen! Den og småsøsknene i fryseren blir på en måte trillinger, selv om de ikke blir født samtidig :fnise: Jeg tror det må være et godt tegn at alle tåler opptining. Først er de frysekvalitet, og så takler de frysingen bra, jo det er gode egg :) Da har det bare vært et spørsmål om tid, og nå skal den tida ha kommet! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Illy skrev:

Hurra for eskimoen! Den og småsøsknene i fryseren blir på en måte trillinger, selv om de ikke blir født samtidig :fnise: Jeg tror det må være et godt tegn at alle tåler opptining. Først er de frysekvalitet, og så takler de frysingen bra, jo det er gode egg :) Da har det bare vært et spørsmål om tid, og nå skal den tida ha kommet! 

Haha, trillinger! Jepp, her er det bare å håpe og tro!!! 🙏🏼🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, LillyBe skrev:

Åssen går det med deg? Når starter testingen? 😄❤

Huff, nei det går ikke sånn dritbra! Testingen har vel mildt sagt vært overdreven. Har snart brukt opp alle de 10testene som jeg bestilte. Ahhh, håpløst. Men ja, 11dpo, 5 dager siden innsett og kun én strek å skimte. Faen altså!!! 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, LillyBe skrev:

Så utrolig kjedelig :( jeg fortsetter å krysse fingre 🙏🙏🙏

Ja, DRITKJEDELIG! Å jeg som trodde at det skulle hjelpe å være positiv den gangen her. Hadde virkelig troa. Hjalp visst ikke det heller... Men uansett, takk for fingerkryssing. Får håpe embryoet bare har gått i dvale og at det våkner til livet så fort som mulig. Det er fortsatt en bitteliten mulighet. Løpet er ikke kjørt heeelt enda, selvom magefølelsen er ganske dårlig akkurat nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

32 minutter siden, Chickenwings85 skrev:

Ja, DRITKJEDELIG! Å jeg som trodde at det skulle hjelpe å være positiv den gangen her. Hadde virkelig troa. Hjalp visst ikke det heller... Men uansett, takk for fingerkryssing. Får håpe embryoet bare har gått i dvale og at det våkner til livet så fort som mulig. Det er fortsatt en bitteliten mulighet. Løpet er ikke kjørt heeelt enda, selvom magefølelsen er ganske dårlig akkurat nå. 

Håper virkelig magefølelsen tar feil og at du får to streker🤞❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, LoveTrain skrev:

Håper virkelig magefølelsen tar feil og at du får to streker🤞❤️ 

Åh, håper jeg å :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for at embryo har gått i dvale ja🤞 Nå synes jeg det er din tur til å få to blå❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, Chickenwings85 skrev:

Ja, DRITKJEDELIG! Å jeg som trodde at det skulle hjelpe å være positiv den gangen her. Hadde virkelig troa. Hjalp visst ikke det heller... Men uansett, takk for fingerkryssing. Får håpe embryoet bare har gått i dvale og at det våkner til livet så fort som mulig. Det er fortsatt en bitteliten mulighet. Løpet er ikke kjørt heeelt enda, selvom magefølelsen er ganske dårlig akkurat nå. 

Jeg håper lille embryo bare er litt tregt ja. Krysser det jeg har 🙏❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig kjedelig med negative tester. Krysser fingrene jeg og, og håper det bare skyldes at det er fryseegg som trenger litt mer tid på seg :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...