Gå til innhold

Hvilke yrker er ikke bra nok på menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Personlig syns jeg at vanlig butikkansatt er ganske turn-off på menn. Hvis man er 40 år og har nådd karrieretoppen som vanlig butikkansatt er det bare kjipt og trist. Har også sett menn på nærmere 50 som jobber som assistenter i småskolen, "under" kvinnelige lærere i 20-åra, og det virker bare rart.. De er kanskje utdannet fagarbeidere, men uansett.

Hva mener dere andre?

Anonymkode: 46565...379

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det viktigste er at de er i arbeid og gjør noe for at samfunnshjulene skal gå rundt.

(Nei det er ikke dissing av uføretrygdede)

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Fru Uperfekt skrev:

Det viktigste er at de er i arbeid og gjør noe for at samfunnshjulene skal gå rundt.

(Nei det er ikke dissing av uføretrygdede)

Uføretrygdede bidrar da til at samfunnet går rundt hva skulle de som satt i skranken hos NAV gjort uten oss?

Anonymkode: e5246...1de

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke så godt menn som jobber med "utseende-ting", type negledesigner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rørlegger. Jeg foretrekker menn med høyere utdannelse, men rørlegger må vel være mest turn-off.

Anonymkode: 321c1...915

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle yrker som ikke krever høyere utdannelse.

Anonymkode: 18827...636

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Personlig syns jeg at vanlig butikkansatt er ganske turn-off på menn. Hvis man er 40 år og har nådd karrieretoppen som vanlig butikkansatt er det bare kjipt og trist. Har også sett menn på nærmere 50 som jobber som assistenter i småskolen, "under" kvinnelige lærere i 20-åra, og det virker bare rart.. De er kanskje utdannet fagarbeidere, men uansett.

Hva mener dere andre?

Anonymkode: 46565...379

:roll: