Gå til innhold

Hvordan er det mulig å være 300kg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 23.3.2017 den 21.10, AnonymBruker skrev:

TV kanalen TLC send det hver torsdag et program om amerikanere på over 300 kg. Magne er godt over 300kg også.

hvordan er fysisk mulig å bli så stor? For det første,hjertet og slettet for eksempel er like stort uansett hvor stor de er.  burde ikke de vært død for lenge siden?

for det andre: er det ikke slik at jo mer du veier, jo flere kalorier må du spise for å opprettholde den vekten? Da skulle det ikke være mulig å bli så stor.

 

 mistenker at programmet er fake,  er umulig å bli så stor som menneske

Anonymkode: 0952b...b34

Mye mat, og stillesitting kan fort lede til det.
Jeg har selv drititi meg ut på mat-siden. Fried, ditten og fried datten. Det tok ikke så mange år før jeg var noe ala det du beskriver. Krem, smør, lite trening og sånt. Coca cola til alt. That works. :forvirret: 

Jeg har en del ryggplager og sånt, men jeg trives med mine kurver. Jeg holder på å skjerpe meg nå da. :) 

Endret av fuglekvitter__
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, fuglekvitter__ skrev:

Mye mat, og stillesitting kan fort lede til det.
Jeg har selv drititi meg ut på mat-siden. Fried, ditten og fried datten. Det tok ikke så mange år før jeg var noe ala det du beskriver. Krem, smør, lite trening og sånt. Coca cola til alt. That works. :forvirret: 

Jeg har en del ryggplager og sånt, men jeg trives med mine kurver. Jeg holder på å skjerpe meg nå da. :) 

Kurver?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, fuglekvitter__ skrev:

Ja? :) 

Du er overvektig, er det det samme som å ha kurver?    Når jeg tenker på en dame med kurver tenker jeg på f.eks Marilyn Monroe og hun var veldig slank. Man må ha visse porposjoner for å ha kurver. Syns overvekt oftere tar bort kurver enn å tilføre de. 

Nå blir jeg skutt. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Thursday, March 23, 2017 den 22.54, lokmeister2016 skrev:

Sjokolade mc Donalds og masse chips der har du det pluss brus .. går fint Ann det og ekstreme menger og store porsjoner . Men jeg selv kunne nokk ikke blitt så stor . Da måtte jeg spist søppel mat hele dagen

Hvem er Ann?

Anonymkode: 1ff6b...6d0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Boomonster skrev:

Du er overvektig, er det det samme som å ha kurver?    Når jeg tenker på en dame med kurver tenker jeg på f.eks Marilyn Monroe og hun var veldig slank. Man må ha visse porposjoner for å ha kurver. Syns overvekt oftere tar bort kurver enn å tilføre de. 

Nå blir jeg skutt. 

Jeg kaller det det. :fnise: 

Ja, 300 kg - det er vel ikke mye?

Mtp så mye kake, krem, saus, is og sånt så er det ikke mye i forhold til hva det kunne ha vært. Jeg trives med det, men samfunnet gjør ikke det. Jeg vil nok si at jeg har blitt påvirket av samfunnets normer mtp trump osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvem er Ann?

Anonymkode: 1ff6b...6d0

Dama til Magne lengre oppe i tråden.

Anonymkode: 1c1df...dbd

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Thursday, March 23, 2017 den 21.10, AnonymBruker skrev:

TV kanalen TLC send det hver torsdag et program om amerikanere på over 300 kg. Magne er godt over 300kg også.

hvordan er fysisk mulig å bli så stor? For det første,hjertet og slettet for eksempel er like stort uansett hvor stor de er.  burde ikke de vært død for lenge siden?

for det andre: er det ikke slik at jo mer du veier, jo flere kalorier må du spise for å opprettholde den vekten? Da skulle det ikke være mulig å bli så stor.

 

 mistenker at programmet er fake,  er umulig å bli så stor som menneske

Anonymkode: 0952b...b34

Hvem er Magne? Er det han som er sammen med Ann?

Anonymkode: 1ff6b...6d0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvem er Magne? Er det han som er sammen med Ann?

Anonymkode: 1ff6b...6d0

Si det... Ha ha. :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvem er Magne? Er det han som er sammen med Ann?

Anonymkode: 1ff6b...6d0

Jeg sa jo det. Magne på over 300 kg

Anonymkode: 1c1df...dbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sa jo det. Magne på over 300 kg

Anonymkode: 1c1df...dbd

Hvor mye veier Ann?

Anonymkode: cbf14...40d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mye veier Ann?

Anonymkode: cbf14...40d

Det sies at tilsammen er de over 500...

Anonymkode: 1c1df...dbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som stempler disse menneskene som dumme, late og mindre verdt. Hvile adjektiver ville dere brukt for å beskrive en person med anoreksia?

Anonymkode: 58329...240

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 3/23/2017 den 21.37, AnonymBruker skrev:

Men 300kg er en enorm vekt å oppdrertholde, er det ikke nok timer i døgnet til å spise nok til å være 300 kg? Eller?

Jeg har aldri sett så store i Norge. Er det noe spesielt med mat i USA?

ts 

Anonymkode: 0952b...b34

Det er vel usannsynlig at de spiser hjemmelaget mat, så tror at fast fooden inneholder tilsetnigsstoffer som gjør at man ikke kan begrense seg, blant annet MSG.

Anonymkode: 3d63c...9e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere som stempler disse menneskene som dumme, late og mindre verdt. Hvile adjektiver ville dere brukt for å beskrive en person med anoreksia?

Anonymkode: 58329...240

Syk :( 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke. Kunne heltsikkert  spist meg feit selv om jeg gikk inn for saken, men tror genetikk spiller inn for hvor frt det er mulig å bli før vitale organer kollapser. 

Endret av Perle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Cyrus
På 23.3.2017 den 21.37, AnonymBruker skrev:

Men 300kg er en enorm vekt å oppdrertholde, er det ikke nok timer i døgnet til å spise nok til å være 300 kg? Eller?

Jeg har aldri sett så store i Norge. Er det noe spesielt med mat i USA?

ts 

Anonymkode: 0952b...b34

Det er fettfri masse som bestemmer hvor mye energi kroppen bruker på å holde seg igang.

En person med 70kg muskler og 230kg fett, vil ha like stor hvileforbrenning som en med 70kg muskler og 10kg fett.

Altså fett forbruker ikke energi. Det bare ligger lagret og venter på å bli brukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.3.2017 den 22.29, AnonymBruker skrev:

Du sier du aldri ser de i Norge, men du ser de nok ikke så mye i USA heller. En stor del av problemet dems er at de ikke beveger seg. Altså sitter de inne hele dagen og spiser mat som slektninger eller andre folk kommer med (og da er det snakk om store mengder mat, mat med myyye kalorier og ofte). Så det er nok fullt mulig ... dessverre. 

Anonymkode: 2fc7a...516

Veier de 300 kilo er de vel ofte mer eller mindre sengeliggende. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Perle skrev:

Vet ikke. Kunne heltsikkert  spist meg feit selv om jeg gikk inn for saken, men tror genetikk spiller inn for hvor frt det er mulig å bli før vitale organer kollapser. 

De fleste kan bli overvektige,  men alle kunne ikke blitt 300 kilo om de sp hadde gått inn for det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Perle skrev:

Vet ikke. Kunne heltsikkert  spist meg feit selv om jeg gikk inn for saken, men tror genetikk spiller inn for hvor frt det er mulig å bli før vitale organer kollapser. 

Det samme har jeg undret meg over. At det skal være mulig å overleve lenge nok til å bli så tung. Har ikke sett akkurat dette programmet, men har sett noe lignende tidligere. 

Anonymkode: 6ec1d...fb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...