Gå til innhold

Restylane under øyne.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Boomonster skrev:

Tydelig

Prominent (om personer): fremragende, fremstående, fremtredende.

Hvis man absolutt må jåle seg til med fremmedord, må man i det minste bruke dem riktig, ellers ser det bare latterlig ut.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe.. Disse prominente søkkene mine er hvertfall et stort problem. Men jeg tenker også litt på det en her sa om sprengte blodkar, så må nok forhøre meg med noen som har lang erfaring med dette. Ellers må jeg bare fortsette med teatersminke, som gir meg en litt freshere hore-look, men som ikke varer så lenge.

ts

Anonymkode: dff4a...496

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok hos Frøken Dings, det ligger før og etter-bilder på Facebooksiden deres. 

Gjorde det kun en gang, la på meg litt og da var det ikke noe å etterfylle, mente behandleren. Hun sa jeg måtte sove mer. Kjøpte meg en concealer for pengene jeg sparte 😜

Anonymkode: 7db33...d43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tok hos Frøken Dings, det ligger før og etter-bilder på Facebooksiden deres. 

Gjorde det kun en gang, la på meg litt og da var det ikke noe å etterfylle, mente behandleren. Hun sa jeg måtte sove mer. Kjøpte meg en concealer for pengene jeg sparte 😜

Anonymkode: 7db33...d43

Concealer til 3000? :fnise: 

Anonymkode: 56cc7...455

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Arabella skrev:

Prominent (om personer): fremragende, fremstående, fremtredende.

Hvis man absolutt må jåle seg til med fremmedord, må man i det minste bruke dem riktig, ellers ser det bare latterlig ut.

En kan bruke ordet i flere sammenhenger. Posene under øynene til TS kan være veldig fremtredende. 

Anonymkode: 51778...dc3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hehe.. Disse prominente søkkene mine er hvertfall et stort problem. Men jeg tenker også litt på det en her sa om sprengte blodkar, så må nok forhøre meg med noen som har lang erfaring med dette. Ellers må jeg bare fortsette med teatersminke, som gir meg en litt freshere hore-look, men som ikke varer så lenge.

ts

Anonymkode: dff4a...496

Hore-look? Hvor gammel er du egentlig?

Anonymkode: 51778...dc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En kan bruke ordet i flere sammenhenger. Posene under øynene til TS kan være veldig fremtredende. 

Anonymkode: 51778...dc3

Fremtredende kan de nok være, men ikke prominente. Bare mennesker kan være prominente. Du får lese deg opp og ikke bruke fremmedord ukritisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Arabella skrev:

Fremtredende kan de nok være, men ikke prominente. Bare mennesker kan være prominente. Du får lese deg opp og ikke bruke fremmedord ukritisk.

Hold kritikken på språkforumet.

Anonymkode: 56cc7...455

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hold kritikken på språkforumet.

Anonymkode: 56cc7...455

Det er ikke kritikk. Det er opplysning om korrekt bruk av et ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Arabella skrev:

Det er ikke kritikk. Det er opplysning om korrekt bruk av et ord.

"Hvis man absolutt må jåle seg til med fremmedord, må man i det minste bruke dem riktig, ellers ser det bare latterlig ut."

Det er kritikk. Hallo!

Anonymkode: 56cc7...455

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har juvederm under øynene. Det hjelper ikke på blåfargen, men det fyller inn søkket. Det gjør det enklere å sminke det bort, for da jeg hadde det søkket så laget det på en måte en skygge som gjorde at jeg så mørk ut under øynene uansett hvor mye sminke jeg brukte. Jeg kunne imidlertid vært mer fornøyd, for under det ene øyet har filleren lagt seg litt klumpete. Det synes ikke så godt, men jeg ser helt klart konturene av den. Dette til tross for at jeg gjorde det hos en flink plastikkirurg. Men jeg angrer ikke, og syns jeg ser mye mer våken og fresh ut nå. Om det var verdt pengene kommer an på hvor lenge det varer, så vi får se.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, 365vinter skrev:

Jeg har juvederm under øynene. Det hjelper ikke på blåfargen, men det fyller inn søkket. Det gjør det enklere å sminke det bort, for da jeg hadde det søkket så laget det på en måte en skygge som gjorde at jeg så mørk ut under øynene uansett hvor mye sminke jeg brukte. Jeg kunne imidlertid vært mer fornøyd, for under det ene øyet har filleren lagt seg litt klumpete. Det synes ikke så godt, men jeg ser helt klart konturene av den. Dette til tross for at jeg gjorde det hos en flink plastikkirurg. Men jeg angrer ikke, og syns jeg ser mye mer våken og fresh ut nå. Om det var verdt pengene kommer an på hvor lenge det varer, så vi får se.

Hvor fikk du gjort dette? Har prøvd å Google litt, men ser ut som det nesten bare er plastiske operasjoner som finnes for å bli kvitt søkket/ ringene under øynene. Men skulle gjerne prøvd juvederm først

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Siri_H skrev:

Hvor fikk du gjort dette? Har prøvd å Google litt, men ser ut som det nesten bare er plastiske operasjoner som finnes for å bli kvitt søkket/ ringene under øynene. Men skulle gjerne prøvd juvederm først

Hos Privatklinikken i Bergen. Er ganske sikker på at de har klinikker med samme tilbud i de andre store byene også :-) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, 365vinter skrev:

Hos Privatklinikken i Bergen. Er ganske sikker på at de har klinikker med samme tilbud i de andre store byene også :-) 

hva betalte du? Leser at det ofte varer 1-2 år under øynene. I såfall tenker jeg det er verdt det, nesten uansett pris :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Siri_H skrev:

hva betalte du? Leser at det ofte varer 1-2 år under øynene. I såfall tenker jeg det er verdt det, nesten uansett pris :)

Jeg vet ikke hvor mye det koster for filler under øynene hvis man tar bare det, for jeg tok det også i nesen for å rette den litt opp. Det kom på 7000,- totalt. Det var i nesen det ble brukt mest, så er ganske sikker på at det "bare" er halvparten av den prisen man må betale hvis man bare tar det under øynene. Fikk beskjed om at det kom til å vare i ca 2 år, så hvis den gjør det syns jeg prisen er verdt det :) Selv bruker jeg lite penger generelt, og spesielt på utseendet, så da blir det liksom ikke så ille uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Concealer til 3000? :fnise: 

Anonymkode: 56cc7...455

Haha nei, den kostet under 200 kr for en liten tube :P :D Men siden jeg vandret inn på et parfymeri og hylte "hjeeeeelp" var jeg forberedt på å bruke mer :D 

Anonymkode: 7db33...d43

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det det samme som botonox? Har aldri sett på noen at det er fint...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Hemmingroad skrev:

Er det det samme som botonox? Har aldri sett på noen at det er fint...

Hva er botonox??  Hvos det er botox du mener så nei, botox er muskellammende gift.  Restylane er hyaluronbasert fyllstoff. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Boomonster skrev:

Hva er botonox??  Hvos det er botox du mener så nei, botox er muskellammende gift.  Restylane er hyaluronbasert fyllstoff. 

Aha, likevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Hemmingroad skrev:

Aha, likevel...

Legger ved noen flotte eksempler.

IMAGE11.jpg

lip-injection-fails.jpg

Endret av Minitroll
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...