Gå til innhold

Ektemannen og en kompis skal på gutttur til Amsterdam


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han fortalte det for 2 uker siden. Jeg forbinder Amsterdam med hasj og horer. Jeg kjenner også at jeg ikke liker at han drar. Kan legge til at forholdet vårt ikke er så bra... 

 

hmm.. du sier jo at forholdet er ikke så bra. Betyr det at dere er på separate veier eller prøver å redde forholdet?

Jeg hørte at de er blitt strengere i salg av hasj til turister men vet ikke noe mere enn det. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Aragorn II Elessar
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han fortalte det for 2 uker siden. Jeg forbinder Amsterdam med hasj og horer. Jeg kjenner også at jeg ikke liker at han drar. Kan legge til at forholdet vårt ikke er så bra... 

Anonymkode: 2c25c...b63

 

Du er klar over at Amsterdam er mye mer en hasj og horer ikke sant ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ektemenn lever som barn. De får ikke lov til noe, og dersom de får lov må de spørre ukevis i forveien. At dere koner ikke skjemmes...

Anonymkode: 501ac...4ce

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ektemenn lever som barn. De får ikke lov til noe, og dersom de får lov må de spørre ukevis i forveien. At dere koner ikke skjemmes...

Anonymkode: 501ac...4ce

Det er fordi menn er som barn. 

Anonymkode: 31e18...d46

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på guttetur til Amsterdam flere ganger. Det går i øl ved kanalene og litt kultur og litt slæppe åff. Pluss den tradisjonelle turen innom torturmuseet. Ingen hasj så langt selv om jeg ikke ville hatt noe imot det (kompisene som ikke vil). Sexkjøp er for oss like uaktuelt i Amsterdam som i Norge.

Anonymkode: 6feef...84a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette må ha mer med det problematiske forholdet deres å gjøre, enn selve byen. Horer finner man over alt! Mannen min er med en guttegjeng på tur et par ganger i året. En av kameratene hans kjøper (sannsynligvis) alltid hore. Han har sagt til mannen min at han har gjort der over 100 ganger. Hjemme sitter kone og barn. De to siste turene gikk til henholdsvis Riga og København. Og utpå kvelden ble kameraten borte ett par timer. Jeg er helt sikker på at mannen min ikke gjør det samme, rett og slett fordi vi har et godt og nært forhold. Kameraten har et dårlig forhold til sin kone.

Jeg har vært i Amsterdam noen ganger, og det er en flott by! Og nei, jeg røyket ikke hasj, og kjøpte ikke horer... :wink:

Anonymkode: df840...e12

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags Sodoma og Gomorra er det egentlig du tror Amsterdam er? Ja, prostitusjon er lovlig og hasj er legalisert, men byen er faktisk ikke et eneste stort tjall- og horebonanza.

Amsterdam har også masse flotte kanaler, smågater, store gater, kafeer, skobutikker, billige blomster, museer, dyrepark, fotballag, historie, øl, mat - og er jevnt over en både fin og hyggelig by.

Tror du har andre ting å bekymre deg for enn at det er akkurat Amsterdam han reiser til.

Anonymkode: ccb3a...4fc

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er fordi menn er som barn. 

Anonymkode: 31e18...d46

Nuvel. Kommer an på hvilke kvaliteter man ser etter hos en mann, det, da. En mann som ikke gidder ta ansvar er bare så uattraktiv i mine øyne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist jeg var i Oslo, og gikk ned Karl Johan rundt klokken 00.00 på en hverdag, var det flere afrikanske prostituerte som regelrett maste på mennene som gikk alene... Jeg ble tilbudt hasj utenfor Oslo Plaza når jeg tok en sigg midt på dagen, og så en død mann (av overdose) cirka 50 meter til høyre for hotellet. Dritt er det overalt.

Når det er sagt, er denne mannen en fyr som har tullet mye før så ville ikke jeg heller likt noe sånn.

Hilsen kvinne.

Anonymkode: 49101...0eb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette må ha mer med det problematiske forholdet deres å gjøre, enn selve byen. Horer finner man over alt! Mannen min er med en guttegjeng på tur et par ganger i året. En av kameratene hans kjøper (sannsynligvis) alltid hore. Han har sagt til mannen min at han har gjort der over 100 ganger. Hjemme sitter kone og barn. De to siste turene gikk til henholdsvis Riga og København. Og utpå kvelden ble kameraten borte ett par timer. Jeg er helt sikker på at mannen min ikke gjør det samme, rett og slett fordi vi har et godt og nært forhold. Kameraten har et dårlig forhold til sin kone.

Jeg har vært i Amsterdam noen ganger, og det er en flott by! Og nei, jeg røyket ikke hasj, og kjøpte ikke horer... :wink:

Anonymkode: df840...e12

Jeg tror ikke bare det har å gjøre med om man har et godt og nært forhold. Enkelte menn er menn som kjøper horer, mange ikke. Og man blir vel plutselig ikke det selv om man eventuelt skulle ha problemer i forholdet...

Anonymkode: b639f...6ed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest wildfig

Lar du han dra på guttetur til Oslo? For det er om mulig mer dop og horer der. Amsterdam er en flott by! Mye god øl og opplevelser :)

Ta dere en prat før han drar, så får dere det nok bedre begge to :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen min var i Amsterdam da han var singel. Han rørte verken horer eller hasj, men han opplevde partylivet som han anser som svært bra. I sommer skal vi dit sammen.

Anonymkode: cbf60...efc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er problemet ditt ts at du ikke stoler på han. Det har lite med å gjøre at han skal til Amsterdam. Du burde finne ut hva som gjør at du ikke stoler på han. Du skriver i innlegget at dere har et dårlig forhold fra før.. det har vel sine grunner det også. 

Men generelt sett så reiser de fleste til Amsterdam for andre grunner enn hasj og horer. Noen går også bare innom Red light distrikt uten å kjøpe noe, men ser. Og vet du at horene står bak glassruter i undertøy. Det er som om omtrent se folk i bikini på stranden.. ikke verre enn det. Men de fleste drar til Amsterdam altså pga feks øl,. Kultur,. Museumer etc. 

Når alt det er sagt så burde mannen din fortalt deg om turen før han bestilte den. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legebesøk og 6 ukers karantene!

Anonymkode: bacac...f18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...