Gå til innhold

Ektemannen og en kompis skal på gutttur til Amsterdam


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han fortalte det for 2 uker siden. Jeg forbinder Amsterdam med hasj og horer. Jeg kjenner også at jeg ikke liker at han drar. Kan legge til at forholdet vårt ikke er så bra... 

Anonymkode: 2c25c...b63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Amsterdam er nok ikke en tilfeldig destinasjon nei. Dessverre.

Anonymkode: 5a75c...93b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forbinder også Amsterdam med hasj og Red Light District.

Anonymkode: d745f...637

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vær så fordomsfulle, da. 

Ønsk han god tur, bestill  noe fra tax free og kos deg som gressenke. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han fortalte det for 2 uker siden. Jeg forbinder Amsterdam med hasj og horer. Jeg kjenner også at jeg ikke liker at han drar. Kan legge til at forholdet vårt ikke er så bra... 

Anonymkode: 2c25c...b63

Har dere barn?

Hva har dere gjort for å prøve å forbedre forholdet? Har dere vært hos samlivsterapeut/ familierådgiver?

Anonymkode: a38cf...f72

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er gift, og du stoler såpass lite på ham.? Høres  ikke ut som noe optimalt ekteskap. At han bare uten spørre deg. Bestiller og  på "guttetur" er også respekløst.  Hvan om du gjorde det samme? Hadde han tolerert det? 

 

Edit: endret innlegget da jeg lest HI nærmere)

Endret av Perle
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Rosalie skrev:

Ikke vær så fordomsfulle, da. 

Ønsk han god tur, bestill  noe fra tax free og kos deg som gressenke. 

:fart2:

Anonymkode: 8da4f...e13

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antakelig er han svært kulturinteressert og vil på VanGogh museet og Anne Franks hus...

Anonymkode: d7b81...8b3

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Rosalie skrev:

Ikke vær så fordomsfulle, da. 

Ønsk han god tur, bestill  noe fra tax free og kos deg som gressenke. 

Og så får slutte å være så naiv og uten empati for andre har det virkelig vondt.

 

Anonymkode: 3611f...c12

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amsterdam er en av Europas fineste byer. Man må jo ikke hore rundt. Kanskje han røyker hasj, kanskje bare drikker øl og koser seg. Kommer jo an på hvordan han er som person ellers. Jeg hadde ikke automatisk tenkt horer. Med mindre mannen er "en sånn type".

Anonymkode: b639f...6ed

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Og så får slutte å være så naiv og uten empati for andre har det virkelig vondt.

 

Anonymkode: 3611f...c12

Ja, jeg er kjempenaiv... :ironi: Dersom man får det virkelig vondt bare fordi partner skal på kompistur, bør man se litt nærmere på seg selv, samt revurdere om dette er et forhold man vil være i. 

For øvrig har jeg akkurat kjørt gubben på flybussen for en langhelg med guttemennene. Det er hans tredje guttetur i år. Selv har jrg vært på to jenteturer. Vi har felles kalender, og er det ikke lagt inn noe felles i den for et gitt tidspunkt, er det fritt frem for å booke tur med venner, kjøpe billetter til konsert med venner etc. Og ja, vi reiser også en god del på tur som par, også. Bl.a. til Amsterdam. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Antakelig er han svært kulturinteressert og vil på VanGogh museet og Anne Franks hus...

Anonymkode: d7b81...8b3

VanGogh er faktisk et veldig bra museum. 

TS: Få med deg en venninne på jentetur? Eller dra alene til en frisinnet by?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Antakelig er han svært kulturinteressert og vil på VanGogh museet og Anne Franks hus...

Anonymkode: d7b81...8b3

Ikke glem Rijksmuseum, muligens det beste museumer jeg har sett. Likte bedre enn Louvre. Kanskje de også er veldig opptatt av tulipaner.

Men over til alvor, TS det du opplever nå er vondt. 

Det er ikke OK når dere har problemer i forholdet at vennene hans arrangerer slike turer. Det er dessverre alt for mange mennesker av den typen som elsker å forverre en allerede vanskelig situasjon.

Anonymkode: 3611f...c12

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville du tenkt det samme om dere ikke hadde hatt problemer i forholdet? 

Og enig, Amsterdam er kjempefin! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk er forskjellige. For noen par er det helt vanlig, og helt greit, å reise på turer hver for seg. Jeg ser ikke poenget med det, jeg og samboern er enige der. Hvis vi skal oppleve ting, vil vi gjøre det sammen. Men andre hadde kanskje følt seg "kvalt" i vårt forhold, for noen er det viktig å ha friheten til å finne på ting hver for seg.

 

Det jeg mener er at dere kanskje er fundamentalt litt forskjellige? Det finnes jo ikke noe rett og galt her, jeg tenker at det handler om å være sammen med en man passer sammen med, også på dette området. Det er vel lite du kan gjøre når han er en sånn person, annet enn hvordan du forholder deg til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Nordavind

Har vært i Amsterdam kanskje 6-7 ganger, både som singel og i forhold. Ikke en eneste joint røykt, ikke en eneste hore pult. Amsterdam er en fin by og en av europas kuleste, og har litt ufortjent dårlig rykte i den forstand at folk forbinder den ofte kun med dop og red light..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès

De skal nok bare plukke tulipaner og se Ajax spille kamp.....

Men vet han at du ikke liker at han skal dra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare send han til legen når han kommer hjem for å få ordnet opp i kjønnsykdommene

Endret av makkapakka
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...