Gå til innhold

Nakkepute til flyturen


MorTil2

Anbefalte innlegg

Skal snart ut og reise, og tenkte å kjøpe en nakkepute. IKEA har en rimelig en, til kr 49,-. Noen som har prøvd den ? Andre å anbefale ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Linaria

Jeg bruker en oppblåsbar en jeg fant på Tiger. Kosta 40 kroner, tar liten plass, og fulgte med sovemaske også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er veldig like alle sammen. Hadde ikek orket en tur på IKEA bare for å kjøpe en slik, men om du skal dit likevel....

Ellers synes jeg at de med trekk på er best. De tar litt mer plass, men ikke mye og de er veldig mye bedre å ha på. Ofte er det slike stive limekanter rundt kanten på puta og de liker jeg ikke så godt. Men jeg hadde en med et mykt mikrofiber-trekk som løste problemet. Husker ikek merke eller pris eller hvor jeg kjøpte den, men tviler på at den kostet mer enn en hundrelapp. Godt mulig den ble kjøpt enten i en sånn koffert- og veskebutikk eller på en flyplass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nakkepute selges i kioskene på Gardermoen. Sikkert i kioskene på andre flyplasser også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en stund siden var det test av nakkeputer, og da var det de myke med sånne små kuler inni som kom best ut. De selger sånne på flyplassen, og da slipper du å dra den med gjennom sikkerhetskontrollen. Har selv en oppblåsbar, og den er fullstendig ubrukelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Rosaprosa20 skrev:

For en stund siden var det test av nakkeputer, og da var det de myke med sånne små kuler inni som kom best ut. De selger sånne på flyplassen, og da slipper du å dra den med gjennom sikkerhetskontrollen. Har selv en oppblåsbar, og den er fullstendig ubrukelig

Flyplassen er vel dog det dyreste stedet som finnes for å kjøpe sånne ting. Og hvis man ikke skal "dra den med gjennom sikkerhetskontrollen", så må man jo kjøpe to stk på hver eneste reise?

Anonymkode: 6d3b0...64f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...