Gå til innhold

Jeg liker dyr mer enn mennesker:)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mennesker er ustabile skapninger som lyver, mobber og krangler. Du vet aldri hvor du har dem, og de kan virkelig gå inn for å ødelegge for deg og livet ditt.

De eneste jeg har rundt meg nå er min kjære mann, barnet vårt, katten og hunden:) Elsker dem:hjertesmil: Dyrene står opp til det samme humøret hver dag, og lar seg lite påvirke av regn og solværsdager. Håper flere likesinnede kan skrive i tråden og dele sine tanker. Dyr kan virkelig redde livene til ensomme mennesker. Hunden min er min turkamerat flere ganger daglig, og katten sitter ved min side hjemme og smiler/maler til meg😊

Mennesker bryr seg for mye og feier for andres dører. Det er også viktig for dem å trykke ned de dem ikke liker. 

Nå har jeg dumpet dem, og vil heller rydde plass til likesinnede. Tiden får vise hva som skjer, og om jeg får de virkelige venninnene som jeg fortjener.

Anonymkode: 756af...10c

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"The more i learn about humans, the more I love my dog ".Mark Twain 

Anonymkode: c0fe0...5cf

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, la oss alle dulle oss inn i en forestilling om hvor fantastiske disse dyrene er. Sånn at vi slipper å forholde oss til den virkelige verden. Dop!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Mons skrev:

Ja, la oss alle dulle oss inn i en forestilling om hvor fantastiske disse dyrene er. Sånn at vi slipper å forholde oss til den virkelige verden. Dop!

I realiteten ville både hunden og et annet menneske spist oss opp om det ikke fantes annen mat.

Anonymkode: 034e3...9d2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I realiteten ville både hunden og et annet menneske spist oss opp om det ikke fantes annen mat.

Anonymkode: 034e3...9d2

Hvorfor har dyerenes adferd i ekstremsituasjoner noe å si for mye de glede de gir i hverdagen?

Anonymkode: 69198...137

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Mons skrev:

Ja, la oss alle dulle oss inn i en forestilling om hvor fantastiske disse dyrene er. Sånn at vi slipper å forholde oss til den virkelige verden. Dop!

Trenger ikke dop jeg:) 

Anonymkode: 756af...10c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vokst opp med sauer og sliter fortsatt med mennesker. Sauer mobber ikke.

Anonymkode: 52f7f...034

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har vokst opp med sauer og sliter fortsatt med mennesker. Sauer mobber ikke.

Anonymkode: 52f7f...034

Har det gjort at du har blitt vegetarianer?

Anonymkode: 69198...137

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Dyr lyver ikke og er utro sånn som menn gjør. 

Anonymkode: ae5cf...eae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker hverken dyr eller mennesker. Til tider ikke meg selv heller. :laugh:

Anonymkode: 81781...662

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker best dyr og mennesker i skjønn forening :hjerte:

Endret av toothfairy
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid likt dyr mer enn mennesker. På generell basis liker jeg ikke folk. Mennesker er egoistiske og onde

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har det gjort at du har blitt vegetarianer?

Anonymkode: 69198...137

Nei, vi slaktet lammene hjemme og parterte dem på kjøkkenbordet, så er ganske vandt til å spise kjøtt som jeg vet hvor kommer fra. Velger kjøtt etter dyrevelferd, kjøper aldri uøkologisk gris, kylling, egg eller oppdrettsfisk. Vet at storfe, vilt og sau har det stort sett bedre, så velger heller det.

Anonymkode: 52f7f...034

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du spiser dyr er det bare piss at du "liker dem" mer enn mennesker.

Anonymkode: a6e2d...041

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du spiser dyr er det bare piss at du "liker dem" mer enn mennesker.

Anonymkode: a6e2d...041

Hvis jeg liker dem så godt at jeg spiser dem, så liker jeg dem vel bedre enn mennesker som jeg ikke kunne tenke meg å spise :P 

Anonymkode: 52f7f...034

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har en ekstra stor plass i hjertet mitt for dyr, men jeg prøver å være litt fleksibel i forhold til disse rare menneskene som jeg skjønner meg lite på. Det er viktig føler jeg, for det finnes en god del snille mennesker der ute også. :yvonne:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker dyr mye bedre enn mennesker. Skal ikke så mye til, jeg liker få mennesker. Men kunne klart meg med kun dyr rundt meg. :) 

Anonymkode: 3b674...7db

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis jeg liker dem så godt at jeg spiser dem, så liker jeg dem vel bedre enn mennesker som jeg ikke kunne tenke meg å spise :P 

Anonymkode: 52f7f...034

Så du bidrar gjerne med at dyr dør, men synes fremdeles de er bedre enn mennesker? Det gir ingen mening. Selvfølgelig foretrekker du, og alle de andre dyrespisende "dyreelskerne" her inne, mennesker.

Anonymkode: a6e2d...041

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...