Gå til innhold

Hvor mange bøker har du ?


Gjest Aragorn II Elessar

Bøker  

34 stemmer

  1. 1. Bøker

    • 0-99
      3
    • 100-199
      7
    • 200-299
      5
    • 300-399
      2
    • 400-499
      1
    • 500-599
      3
    • 600-699
      1
    • 700-799
      0
    • 800-899
      5
    • 900-999
      0
    • 1000-2000
      2
    • Over 2000 bøker
      5


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hadde spørsmålet vært hvor mange bøker jeg har lest, så ville svaret vært mange tusen. Jeg løner bibliotkebøker og eier bare noen ytterst få bøker. Bra for plassbehov, bedre for økonomien og best for miljøet. 

Anonymkode: 24fc8...35c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg eier alt for mange. Låner litt på bibliotek og av venner og familie - men kjøper meg likevel alt for mange hver gang det er salg eller jeg skal ut å reise. Har ikke talt men det var fem banankasser + et par bæreposer ved siste flytting. 

Pluss et lite utvalg som er på utlån. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt for mange :) Her er det bokhyller på begge soverommene, i stuen , gangen og i boden i kjelleren. Hvor mange jeg har ,vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner virkelig ikke hvor mange jeg har.

Dere som har opp mot tusen bøker - er dere godt etablert på et sted, eller flytter dere bøkene med dere etter hvert som dere flytter? Ser ikke for meg å bosette meg fast på et sted på lenge, og liker ikke tanken på å måtte flytte alle tingene mine igjen og igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ingen anelse, for det er mange år siden jeg gav opp å telle, men vil gjette på mellom 700 og 800 papirbøker og så har jeg vel ca 100 ebøker. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har litt over 800 papirbøker, men har planer om å kvitte med meg omtrent halvparten. På Kindle ligger det bortimot 80 bøker.

Anonymkode: c8877...35c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke, men for 15 år siden passerte jeg 100 meter, husker jeg. Og så 30 000 e-bøker, da. Men av dem har jeg ikke lest alle.

Anonymkode: 897bc...a9d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke talt, men mange hyllemeter. Har eget bibiotek/ stue viet til bokhyller. Tar vare på klassikere, faktabøker og faglitteratur, men slumpmessige underholdningsbøker, hvis jeg aldri kommertil  å lese igjen gir jeg bort eller selger i "bokpakker". 

Nå har jeg nok engang gått "bananas" på Mammutsalg, og min samboer er mildt sagt oppgitt.  :handle::ac::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke. Har flere hyllemeter med bøker både i stue, kjellerstue og vårt soverom, og så har barna også flere hyller med bøker på rommene sine. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Margit Spat

Jeg har ikke eksakt tall, men utfra et overslag vil jeg tro at jeg/vi har i overkant av 500 stk.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altfor mange etter mange år i bokhandel.
Det desidert tyngste og mest avskekkende i flytteprosesser :trene:

Anonymkode: 83aa9...d0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ble mange bananesker sist jeg flyttet. tipper det er langt over 2000 bøker iallefall. har et bibliotek med plassbygde hyller nå. 

90% av dem er kjøpt brukt, arvet, posesalg på loppemarked etc. og de fleste er lest både to og tre ganger, så føler meg ikke som en grusom miljøsynder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omtrent 850 bøker og 500 tegneseriebøker

Anonymkode: a9452...8d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 bok. Liverpoolhjerter. Hva fotball gjør med fansen. Kommer aldri til å lese den, bare ha den. YNWA!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...