Gå til innhold

Handle på "Zaful" - erfaringer?


Gjest farfalla

Anbefalte innlegg

Gjest farfalla

Hei, jeg er inne på en nettside som heter www.zaful.com og kikker på litt nytt og billig sommertøy. Men aner rett og slett ingenting om den siden, og lurer på om det er som Ebay og Wish? Ønsker ikke og betale flere 100kr for noe som kanskje ryker etter ei uke.

Tar imot tips til andre nettsider med billige tøy også. Om du har handlet der før så fortell gjerne hvordan størrelse og produktet var.

På forhånd, takk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke kjøp tøy derfra! De stjeler bilder fra bloggere og dyrere merker sine klessider, så klærne fine ut på bildene men helt anerledes i virkeligheten.

Anonymkode: 154e1...754

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest farfalla
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ikke kjøp tøy derfra! De stjeler bilder fra bloggere og dyrere merker sine klessider, så klærne fine ut på bildene men helt anerledes i virkeligheten.

Anonymkode: 154e1...754

Okei. Har du kjøpt derifra og erfart dette? Isåfall vil jeg ikke handle der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://no.trustpilot.com/review/zaful.com

Ser det er noen som er fornøyde her. men MANGE dårlige erfaringer. Du får det du betaler for, klær som er for billige til å være sant er nettopp det. Dette er bare billige kinesiske kopier...

Anonymkode: 154e1...754

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, farfalla skrev:

Okei. Har du kjøpt derifra og erfart dette? Isåfall vil jeg ikke handle der.

Ja, bestilte noen kjoler derfra. Det tok evigheter før jeg fikk de, og de var ikke slik som på bildene i det hele tatt. Kjøpte alt i strl M, noe var kjempestort, andre fikk jeg nesten ikke over hodet. Klærne var skikkelig ekle i stoffet og luktet veldig kjemisk(?)- ikke noe godt i hvertfall!

Anonymkode: 154e1...754

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

  • 1 år senere...

Ser dette er gammel tråd. Jeg har kjøpt et skjørt og en kjole. Begge Ganni look a like. Veldig fornøyd med begge plaggene, spesielt skjørte. Nå har jeg bestilt ny kjole og er veldig spente på den

Anonymkode: 01451...31c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Det er litt det samme opplegget som wish, men synes ZAFUL har mye bedre kvalitet. Litt sent svar, men det er bedre sent enn aldri:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...