Gå til innhold

Fuktighetskrem til mann, tips?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Heihei!

Mann her som trenger litt tips til fuktighetskrem som ikke er for fet! 

Har prøvd å se litt selv, men hudpleieverden er veldig ukjent for meg, så har ikke peiling på hva som er bra og ikke. Hudtypen min er ganske sensitiv og jeg sliter som regel ikke med for tørr eller for fet hud til vanlig. Har nok mer tørr hud enn fet hud da. 

Kan godt slenge med tips om en rens/scrub eller noe også hvis du vet om noe bra :)

Har ikke holdt på med slike produkter før, men merker at det kanskje ikke hadde vært så dumt da jeg av og til merker at huden føles ganske tørr (spesielt etter dusjing) og jeg har fått litt kviser. 

Takker for any and all tips!

Anonymkode: 126ab...262

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva skal du med krem når du hverken har veldig fet eller veldig tørr hud?

Anonymkode: f95f8...ea8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten har vært veldig fornøyd med EmergenC Phytocell cream. Svindyr, men er helt super på hans nokså sensitive og kombinert tørr-fet-hud :) Den er ganske drøy også, om det er en trøst. Den er på tilbud på blivakker t.o.m i morgen tror jeg. 

Anonymkode: 86165...d1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil anbefale deg å bestille en helt enkel og god dagkrem som ikke innholder noe snusk, fra iherb. Den er veldig billig og heter "CeraVe" https://no.iherb.com/c/cerave. Gjerne kjøp en rens i samme merke og, så kan du rense huden morgen og kveld :)

Lykke til!

Anonymkode: 0173c...f91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bulldog! :) Nå er jeg jente da, men kjøpte det til en fyr og tror han likte de godt. Usikker hvor stor fan han er av lukta, men jeg synes iallfall det lukter godt:fnise: Har selv brukt den som nattkrem, da jeg føler den er litt for fet til å ha under sminke(men ikke for fet til deg som ikke bruker sminke, tror jeg). Selger også rens i samme merke! Kan kjøpes på vita osv, men er nok billigst å kjøpe fra nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...