Gå til innhold

Det menn vil ha!


Gjest Coolaid

Anbefalte innlegg

Gjest HarryDotter
1 time siden, Hermine Grang skrev:

Der kom du på ignorerte brukere. Jeg har ingen interesse av å bli sjikanert. 

Ja nå får jeg ikke sove inatt. Det var dumt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 timer siden, HarryDotter skrev:

Kan ikke du lage en tråd om hvordan disse usikre jentene skal lære å like seg selv bedre, istede for å kritisere noen som bare prøver å berolige disse fragile damene da?

Det er gjerne sånn at man diskuterer meningene til trådstarter på et diskusjonsforum i stedet for at alle lager hver sin egen tråd hvor de poster meningene de har og forventer at de skal stå uimotsagt. 

Anonymkode: 13c84...25a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aiai, ironien i en tråd som starter med "Lik deg sjøl, du er fin som du er, det er ikke bare én type utseende som gjelder og utseende er ikke viktig!" og ganske straks går over til "Menn liker pupper, rumpe, hofter og midje!", som jo er NØYAKTIG det en drøss kvinner er usikre på.

Godt gjort å klare å både skyte i stykker sitt eget budskap og sende avgårde litt ekstra næring til usikkerhet allerede på innlegg nummer to! 

For øvrig enig med @Sphere og majoriteten av damerne. 

Endret av kisskissbangbang
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

Aiai, ironien i en tråd som starter med "Lik deg sjøl, du er fin som du er, det er ikke bare én type utseende som gjelder og utseende er ikke viktig!" og ganske straks går over til "Menn liker pupper, rumpe, hofter og midje!", som jo er NØYAKTIG det en drøss kvinner er usikre på om de har nok/lite nok av.

Godt gjort å klare å både skyte i stykker sitt eget budskap og sende avgårde litt ekstra næring til usikkerhet allerede på innlegg nummer to! 

For øvrig enig med @Sphere og majoriteten av damerne. 

Helt enig med deg her. Jeg er heller ikke en kvinne som er utstyrt med flotte former som smal midje, store bryster og en stor flott rumpe...skjønner jo derfor at jeg ikke er særlig feminin og attraktiv for menn..  Men heldigvis så består ikke min lykke av at menn skal finne meg feminin og attraktiv.  Livet har så mye annet bra å by på enn menn som bare trakter etter kvinner med timeglass figur. Så for meg må menn bare like hvem de vil. Jeg bryr meg ikke, jeg har venninner jeg ! 

Anonymkode: ed2ae...327

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig med deg her. Jeg er heller ikke en kvinne som er utstyrt med flotte former som smal midje, store bryster og en stor flott rumpe...skjønner jo derfor at jeg ikke er særlig feminin og attraktiv for menn..  Men heldigvis så består ikke min lykke av at menn skal finne meg feminin og attraktiv.  Livet har så mye annet bra å by på enn menn som bare trakter etter kvinner med timeglass figur. Så for meg må menn bare like hvem de vil. Jeg bryr meg ikke, jeg har venninner jeg ! 

Anonymkode: ed2ae...327

Finnes da menn som ikke bryr seg om smal midje, store, bryster, osv. Men klart helt enig i at man bør leve for andre ting enn å være mest mulig attraktiv for det motsatte kjønn.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, slutt å bry dere om hva menn liker. Dere vil få bedre mental og fysisk helse av det. Fokuser på hva du liker med deg selv. Sett deg selv i sentrum!

Anonymkode: 7fe14...fa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HarryDotter
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er gjerne sånn at man diskuterer meningene til trådstarter på et diskusjonsforum i stedet for at alle lager hver sin egen tråd hvor de poster meningene de har og forventer at de skal stå uimotsagt. 

Anonymkode: 13c84...25a

Men når man kritiserer andre for å prøve å hjelpe, og ikke bidrar en dritt med å hjelpe selv, så kunne det kanskje vært på sin plass? Går man å irriterer seg blå over en post som er ment positivt, så bidra selv til å rette opp det man mener er galt fremstillt for så å øke selvtilliten til de det gjelder, eller så hold kjeft.

Har aldri følt uttrykket "å ville missforstå med vilje" mer treffende enn denne tråden. Overanalyserende idioti!

Når man er så butthurt at man ikke lenger tåler at det eksisterer individuelle preferanser og at folk er åpne om dem....da bør man ta seg et mestringskurs i hvordan takle hverdagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.3.2017 den 17.24, Coolaid skrev:

Inspirert av en annen tråd....

 

Det er mange jenter og kvinner her inne som lurer på om "et eller annet" med dem er "hot or not".

Nå trenger du ikke lurer mer om du gjør det, her er hva menn ser etter i kvinner:

En kvinne som smiler, som er noenlunde trygg på seg selv, både som person og gjerne også seksuelt på en god dag.  Det har seg sånn at de aller fleste gutter/menn er mer enn fornøyde dersom de blir møtt av en blid jente som vet å fremheve de beste sidene av seg selv. 

Kropp, mellomrom mellom lårene, puppestørrelse eller rumpebredde er mindre viktig. 

Sånn. 

 

I hovedsak så snakker kvinnene om klær og om hva som er fint og ikke - seg i mellom, men jeg antar at mannfolk må få bli med diskusjonen? Når det er sagt så er nesten aldri menn interessert i klær, sminke, sko som det jenter er. Kvinner har ofte en større interesse for klær, hår og sminke men du må gjerne bli med i kles-snakkingen.
 

Anonymkode: cc462...5db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig med deg her. Jeg er heller ikke en kvinne som er utstyrt med flotte former som smal midje, store bryster og en stor flott rumpe...skjønner jo derfor at jeg ikke er særlig feminin og attraktiv for menn..  Men heldigvis så består ikke min lykke av at menn skal finne meg feminin og attraktiv.  Livet har så mye annet bra å by på enn menn som bare trakter etter kvinner med timeglass figur. Så for meg må menn bare like hvem de vil. Jeg bryr meg ikke, jeg har venninner jeg ! 

Anonymkode: ed2ae...327

Men du har ikke skylapper for øynene når du er ute av døren? Ser dere ikke at alle slags typer og former av menn, oftest går å leier på alle forskjellig typer kvinner? Eller tror dere at alle kvinner med smale hofter eller små pupper lever single i en bunkers og at ingen menn vil ha dem?? Hva krever dere egentlig? At alle menn på planeten skal like absolutt alle typer kropper?!?

Det er plass og rom for alle sammen, forstår dere ikke det? Istede for å gjøre seg selv til offer, burde flere kvinner ta tak i sine egne komplekser. 

At man har en preferanse betyr ikke at man syntes alternativene er stygge! Jeg foretrekker små pupper, men jeg oppfatter også store pupper som attraktivt og flott. Jeg foretrekker kanskje mørkhårede jenter, men betyr det virkelig at jeg syntes blondiner og rødhårede er fæle? Nei nei nei.

Menn må jo også tåle å høre at kvinner har sine preferanser. Der skal vi helst vært høye og mørke, ha sixpack og brede skuldre. Vi graver oss ikke ned av den grunn. Såpass må vi tåle av hverandre. Men jeg støtter det du sier om å slutte å leve i å skulle være tiltrekkende for andre. Være seg selv og fornøyd med hvordan man er istede, så kommer nok en bra person inn i livet ens til slutt. Og slik oppfattet jeg hovedbudskapet i HI.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas

Helt utrolig hvor forsmådde enkelte blir her inne altså. Får litt sånn "Do you hear the people sing? Singing the song of angry men" - vibber. HØR NÅ HER KJERRING; JEG TALER DIN SAK SÅ NÅ SKAL DU FOR FAAN VÆRE TAKKNEMLIG!

Gjesp!

 

 :tekola:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, canacas skrev:

Helt utrolig hvor forsmådde enkelte blir her inne altså. Får litt sånn "Do you hear the people sing? Singing the song of angry men" - vibber. HØR NÅ HER KJERRING; JEG TALER DIN SAK SÅ NÅ SKAL DU FOR FAAN VÆRE TAKKNEMLIG!

Gjesp!

 

 :tekola:

Tatt på kornet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Froning

Er det noen som egentlig er uenig i at en kropp innenfor det sunne spekteret er mer attraktivt for det motsatte kjønn sånn generelt? Her snakker jeg ikke om perfekte hofter, ikke en fettprosent under 15%, six pack og slike overfladiske og spesifikke preferanser....Trodde dette mer eller mindre var en universell sannhet for begge kjønn?

Problemet oppstår når begrepet blir dratt ut av proposjoner og at enkelte, åpent for alle hever standarden til det uoppnåelige. Det er ikke bare menn/ kvinner som gjør dette. Reklameindustrien har stor gevinst på å plante usikkerhet og idealer i hodene våre og mange blir faktisk påvirket av dette. Det er her definisjonene oppstår. Dette er trist fordi flotte kvinnekropper (etter mine preferanser) kommer i mange ulike former og personligheten er en viktigere faktor for at jeg syntes en kvinne er sexy. Kropp har noe og si, men ikke i den grad som enkelte tror. Tror de fleste mennesker vil ha en partner med en fin personlighet og en kropp som ligger innenfor det sunne spekterer (som igjen ikke betyr "perfekt" eller at noen burde hate seg selv fordi de ser ut som supermodeller)

Dette er greit å ha preferanser og de som sier at kropp ikke har noe å si (whatsoever) lyver. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, canacas skrev:

Helt utrolig hvor forsmådde enkelte blir her inne altså. Får litt sånn "Do you hear the people sing? Singing the song of angry men" - vibber. HØR NÅ HER KJERRING; JEG TALER DIN SAK SÅ NÅ SKAL DU FOR FAAN VÆRE TAKKNEMLIG!

Gjesp!

 

 :tekola:

Forsmådde menn? Var jo du og Hermine som ble forsmådde i denne tråden. Hvor lite innsiktsfull er det mulig å bli? Er jo du og henne som bare måtte sneipe dere inn i tråden og lage kvalme. For en gjeng med triste kvinnfolk.

Gjør noe med holdningene dere har mot menn. Det stinker av det. Er det noe usikkerhet som ligger i bunn der, siden noe så smått som dette vipper dere over i sterk irritasjon?

Anonymkode: dd70b...4e9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forsmådde menn? Var jo du og Hermine som ble forsmådde i denne tråden. Hvor lite innsiktsfull er det mulig å bli? Er jo du og henne som bare måtte sneipe dere inn i tråden og lage kvalme. For en gjeng med triste kvinnfolk.

Gjør noe med holdningene dere har mot menn. Det stinker av det. Er det noe usikkerhet som ligger i bunn der, siden noe så smått som dette vipper dere over i sterk irritasjon?

Anonymkode: dd70b...4e9

Du fortsetter jo bare med det samme som Canacas kritiserte en del menn for.

6 timer siden, canacas skrev:

. HØR NÅ HER KJERRING; JEG TALER DIN SAK SÅ NÅ SKAL DU FOR FAAN VÆRE TAKKNEMLIG!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjedde med intigritet, selvrespekt, selvtillit og god moral?

Anonymkode: 711dd...177

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig med deg her. Jeg er heller ikke en kvinne som er utstyrt med flotte former som smal midje, store bryster og en stor flott rumpe...skjønner jo derfor at jeg ikke er særlig feminin og attraktiv for menn..  Men heldigvis så består ikke min lykke av at menn skal finne meg feminin og attraktiv.  Livet har så mye annet bra å by på enn menn som bare trakter etter kvinner med timeglass figur. Så for meg må menn bare like hvem de vil. Jeg bryr meg ikke, jeg har venninner jeg ! 

Anonymkode: ed2ae...327

Dette innlegget kårer jeg til det beste, og mest feminine innlegget i debatten. Denne hverdagslogikken hever deg over ubetydelige og forstyrrende detaljer i det virkelige livet, også innenfor et parforhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...