Gå til innhold

Det menn vil ha!


Gjest Coolaid

Anbefalte innlegg

Gjest Coolaid

Inspirert av en annen tråd....

 

Det er mange jenter og kvinner her inne som lurer på om "et eller annet" med dem er "hot or not".

Nå trenger du ikke lurer mer om du gjør det, her er hva menn ser etter i kvinner:

En kvinne som smiler, som er noenlunde trygg på seg selv, både som person og gjerne også seksuelt på en god dag.  Det har seg sånn at de aller fleste gutter/menn er mer enn fornøyde dersom de blir møtt av en blid jente som vet å fremheve de beste sidene av seg selv. 

Kropp, mellomrom mellom lårene, puppestørrelse eller rumpebredde er mindre viktig. 

Sånn. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er det mange menn som skriver dritt om kvinner her på KG da. :( Tråder om enkelte kvinner er pulbare, og hetsing av kvinner som ikke har sprettrumpe. Dette er tråder jeg har sett på kvinneguiden i det siste. Er det da rart at vi får komplekser når menn har så mange krav til utseendet til kvinner?

Anonymkode: c50ad...5b9

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo også menn her inne som klager over småting som f.eks at dama har lyse kjønnshår, store areolaer og brunt rumpehull. :( 

Det er jo alltid noe galt med kvinnekroppen ifølge menn.

Anonymkode: c50ad...5b9

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, det er også kvinner her som ikke kunne brydd seg mindre om "hva menn vil ha fra kvinner". Det er ikke som om vi ble født for å tilfredsstille dere. Faktisk driter jeg til og med i å smile bare for at menn skal like meg. Herregud da.

Anonymkode: 098e6...c2d

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange umodne guttevalper her inne. Uansett er det ikke slik at de fleste mannfolk ute i verden er så detaljorienterte så tror de fleste kan slappe helt av uavhengig av hva som står på kg.

Anonymkode: 43729...f56

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det mange menn som skriver dritt om kvinner her på KG da. :( Tråder om enkelte kvinner er pulbare, og hetsing av kvinner som ikke har sprettrumpe. Dette er tråder jeg har sett på kvinneguiden i det siste. Er det da rart at vi får komplekser når menn har så mange krav til utseendet til kvinner?

Anonymkode: c50ad...5b9

...og derfor forstår jeg at dere naturligvis blir usikre. Derfor, tok jeg en for laget og tok på meg oppgaven å oppklare hva som egentlig gjelder. Så, ikke hør på den type gutter som du referere til, de er altså ikke mennene som fortjener å være i et forhold med dere. 

Det kroppsidealet om at kvinner skal være kjempetynne med store pupper kan ofte skyldes den interne konkurransen mellom jenter om å leve mest mulig opp til et ideal skapt av media og mote. Gutter flest er veldig fornøyde dersom jenta ser ut som hun tar vare på seg selv, uten at det er overdrevet. Derfor stiller slanke og fyldige kvinner likt. Det er først og fremst oppførselen og livsgleden som er avgjørende, ikke om du har lagt på deg noen kilo. Menn ønsker naturlige kvinner fordi de ofte er mer livsglade enn kvinner som konstant er på slanker’n eller på trening. 

 

Endret av Coolaid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Coolaid
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Mange umodne guttevalper her inne. Uansett er det ikke slik at de fleste mannfolk ute i verden er så detaljorienterte så tror de fleste kan slappe helt av uavhengig av hva som står på kg.

Anonymkode: 43729...f56

Dette. :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det mange menn som skriver dritt om kvinner her på KG da. :( Tråder om enkelte kvinner er pulbare, og hetsing av kvinner som ikke har sprettrumpe. Dette er tråder jeg har sett på kvinneguiden i det siste. Er det da rart at vi får komplekser når menn har så mange krav til utseendet til kvinner?

Anonymkode: c50ad...5b9

 

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er jo også menn her inne som klager over småting som f.eks at dama har lyse kjønnshår, store areolaer og brunt rumpehull. :( 

Det er jo alltid noe galt med kvinnekroppen ifølge menn.

Anonymkode: c50ad...5b9

Nå er det jo alltid noen som har fler preferanser enn andre og det er alltid de som roper høyest. Ser du på hva "vi" krever av menn i disse utseendetrådene er det ikke rent lite det heller. 

Det som er sikkert er at veldig mange av disse kravene forsvinner så fort man faller for noen. Samboeren min feks har alltid hatt disse bitte små blonde damene og dama hans skulle iallefall ikke være høyere enn han. Jeg er ikke petit (kraftig bygd), har litt ekstra på magen og er 6 cm høyere enn han. Han har fler ganger sagt at jeg er veldig langt fra hva han trodde han kunne falle for utseendemessig, alikevel mener han jeg er sykt sexy. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det mange menn som skriver dritt om kvinner her på KG da. :( Tråder om enkelte kvinner er pulbare, og hetsing av kvinner som ikke har sprettrumpe. Dette er tråder jeg har sett på kvinneguiden i det siste. Er det da rart at vi får komplekser når menn har så mange krav til utseendet til kvinner?

Anonymkode: c50ad...5b9

Jo enig med deg,men tenk etter: tror du alle disse mannfolka er perfekte guder med en kropp som en atlet? Tror du virkelig alle menn som skriver slikt er sexy hunker? Er det ikke litt mer sannsynlig at de er middelmådige?kanskje en god del under gjennomsnittet?

Når jeg ser menn som skriver teite ting så ser jeg ikke akkurat for meg en kloning av en gresk gud😊

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest impressa
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det mange menn som skriver dritt om kvinner her på KG da. :( Tråder om enkelte kvinner er pulbare, og hetsing av kvinner som ikke har sprettrumpe. Dette er tråder jeg har sett på kvinneguiden i det siste. Er det da rart at vi får komplekser når menn har så mange krav til utseendet til kvinner?

Anonymkode: c50ad...5b9

Dette er jo helt åpenbart folk som skriver kun for å provosere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Coolaid skrev:

 

Nå trenger du ikke lurer mer om du gjør det, her er hva menn Coolaid ser etter i kvinner:

 

 

Sånn. Alle har forskjellige preferanser og du taler ikke for alle menn.

Endret av Hermine Grang
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
26 minutter siden, SunnivaOslo skrev:

Jo enig med deg,men tenk etter: tror du alle disse mannfolka er perfekte guder med en kropp som en atlet? Tror du virkelig alle menn som skriver slikt er sexy hunker? Er det ikke litt mer sannsynlig at de er middelmådige?kanskje en god del under gjennomsnittet?

Når jeg ser menn som skriver teite ting så ser jeg ikke akkurat for meg en kloning av en gresk gud😊

Jeg tipper de er ganske usikker på seg selv og prøver å hevde seg ved å rakke ned på andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det mange menn som skriver dritt om kvinner her på KG da. :( Tråder om enkelte kvinner er pulbare, og hetsing av kvinner som ikke har sprettrumpe. Dette er tråder jeg har sett på kvinneguiden i det siste. Er det da rart at vi får komplekser når menn har så mange krav til utseendet til kvinner?

Anonymkode: c50ad...5b9

 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er jo også menn her inne som klager over småting som f.eks at dama har lyse kjønnshår, store areolaer og brunt rumpehull. :( 

Det er jo alltid noe galt med kvinnekroppen ifølge menn.

Anonymkode: c50ad...5b9

Nei, det er ikke rart at mange kvinner har komplekser, men man kan ikke ta seg nær av alle preferansene enkelte måtte ha heller. Synes selv det du lister opp av menns preferanser er helt tullete og nettopp derfor bør man forstå at man kan få seg kjæreste selv om man har lyst kjønnshår. 

Man kan ikke la hele ens virkelighetsoppfatning bygge på hva enkelte måtte skrive på KG. 

Og har en mann lyst på en kvinne med bleket rumpehull så må han få lov til det også. Det er jo hans problem som må finne en slik kvinne, ikke din oppgave å bleke rumpehullet ditt for å gjøre deg fin for en tilfeldig mann på KG!

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Coolaid
40 minutter siden, Hermine Grang skrev:

Sånn. Alle har forskjellige preferanser og du taler ikke for alle menn.

 Alle har selvfølgelig forskjellig smak, men det er gjennomgående at kvinner med former er attraktivt - det kommer til uttrykk i ulike undersøkelser. Det menn liker best ved kvinnekroppen er sannsynligvis de delene som er forskjellig fra mannekroppen, det vil si pupper, rumpe og midje – det feminine. Og da er vi mer over på den "normale" kvinnekroppen, ikke "idealkroppen" som er urealistisk og unaturlig. Og skal vi være spesifikk så er det naturlig å komme inne på forholdet mellom midje og hofte hos kvinnen. Studie viser at forholdet mellom midje og hofte blir av mannens hjerne oppfattet som at kvinnen er egnet til å føde barn og dermed er hun biologisk attraktiv. 

Endret av Coolaid
Trykkleif
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det mange menn som skriver dritt om kvinner her på KG da. :( Tråder om enkelte kvinner er pulbare, og hetsing av kvinner som ikke har sprettrumpe. Dette er tråder jeg har sett på kvinneguiden i det siste. Er det da rart at vi får komplekser når menn har så mange krav til utseendet til kvinner?

Anonymkode: c50ad...5b9

kvinner snakker da akkurat slikt om oss også, snakker om å legge mye vekt på menn som er pulbare og gode i sengen. dere er like overfladisk som gutta. så ikke sett deg selv i offerrollen, vi er like gale begge skjønn

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, SunnivaOslo skrev:

Jo enig med deg,men tenk etter: tror du alle disse mannfolka er perfekte guder med en kropp som en atlet? Tror du virkelig alle menn som skriver slikt er sexy hunker? Er det ikke litt mer sannsynlig at de er middelmådige?kanskje en god del under gjennomsnittet?

Når jeg ser menn som skriver teite ting så ser jeg ikke akkurat for meg en kloning av en gresk gud😊

ja meg, jeg er langt over gjennomsnittelig pen, kan godt hende mange andre menn her er det også, så ikke ta det som selvfølge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Inwe skrev:

 

Nå er det jo alltid noen som har fler preferanser enn andre og det er alltid de som roper høyest. Ser du på hva "vi" krever av menn i disse utseendetrådene er det ikke rent lite det heller. 

Det som er sikkert er at veldig mange av disse kravene forsvinner så fort man faller for noen. Samboeren min feks har alltid hatt disse bitte små blonde damene og dama hans skulle iallefall ikke være høyere enn han. Jeg er ikke petit (kraftig bygd), har litt ekstra på magen og er 6 cm høyere enn han. Han har fler ganger sagt at jeg er veldig langt fra hva han trodde han kunne falle for utseendemessig, alikevel mener han jeg er sykt sexy. 

Bingo!

flott at du faktisk ser litt fra menn sitt synspunk også og ikke bare sitt eget. når man blir forelsket forsvinner mye av de overfladiske tingene man liker og man liker den personen rett og slett for den han/hun er. utseende hjelper veldig med å lokke partneren i begynnelsen og gjøre han/hun interessert i første omgang

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, brownbrown skrev:

ja meg, jeg er langt over gjennomsnittelig pen, kan godt hende mange andre menn her er det også, så ikke ta det som selvfølge

:ler:

Anonymkode: 6b96c...640

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Coolaid skrev:

 Alle har selvfølgelig forskjellig smak, men det er gjennomgående at kvinner med former er attraktivt - det kommer til uttrykk i ulike undersøkelser. Det menn liker best ved kvinnekroppen er sannsynligvis de delene som er forskjellig fra mannekroppen, det vil si pupper, rumpe og midje – det feminine. Og da er vi mer over på den "normale" kvinnekroppen, ikke "idealkroppen" som er urealistisk og unaturlig. Og skal vi være spesifikk så er det naturlig å komme inne på forholdet mellom midje og hofte hos kvinnen. Studie viser at forholdet mellom midje og hofte blir av mannens hjerne oppfattet som at kvinnen er egnet til å føde barn og dermed er hun biologisk attraktiv. 

I åpningsinnlegget avskriver du alle kroppspreferanser og nå begynner du å snakke om at menn ønsker kvinnelige former hvor det avgjørende er pupper, rumpe og midje.  

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas
1 minutt siden, Hermine Grang skrev:

I åpningsinnlegget avskriver du alle kroppspreferanser og nå begynner du å snakke om at menn ønsker kvinnelige former hvor det avgjørende er pupper, rumpe og midje.  

 

Takk! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...