Gå til innhold

London flere påkjørt av bil + flere knivstukket i London.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Druid skrev:

Og du skjønner ikke at ideologien islam er totalt frikoblet fra innvandring. Store mengder av innvandringen vi har er folk som flykter fra islam, og gruppen vi ser radikaliseres er grupper som ikke er 1. Generasjon innvandrere.

Det er i større grad 2. Og 3. Generasjon som gjør opprør mot foreldre og etniske europeere som gjør opprør mot det etablerte. Ideologien er farlig, men kun hvis den blir brukt som våpen og dette er velkjent hos oss og burde være noe vi kan behandle; vi har som samfunn gjort det før. Men slike som deg ignorerer virkeligheten og prøver stigmatisere innvandring uten å bry dere om betydningen. Hvilket var årsaken til 11/9.

Skal vi lide for det, jeg er ikke bekymret for våre barn som bare driver dank. Basert på dine argumenter ønsker jeg ikke å ta inn en enste til av muslimsk innvandring. Koranen, sharia og hadiffene kan ikke integreres i vesten.    

Endret av ElinX0Xpoliti
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Druid skrev:

Og du skjønner ikke at ideologien islam er totalt frikoblet fra innvandring. Store mengder av innvandringen vi har er folk som flykter fra islam, og gruppen vi ser radikaliseres er grupper som ikke er 1. Generasjon innvandrere.

Det er i større grad 2. Og 3. Generasjon som gjør opprør mot foreldre og etniske europeere som gjør opprør mot det etablerte. Ideologien er farlig, men kun hvis den blir brukt som våpen og dette er velkjent hos oss og burde være noe vi kan behandle; vi har som samfunn gjort det før. Men slike som deg ignorerer virkeligheten og prøver stigmatisere innvandring uten å bry dere om betydningen. Hvilket var årsaken til 11/9.

Dette er jo det reneste vanvidd. De aller fleste som "flykter" er fra islamske kulturer. Det er denne typen tankegang som har skapt problemene i utgangspunktet. Jeg har sagt det; ingen innvandring fra ikke-vestlige kulturer, så enkelt og tydeligvis vanskelig er det? Vil du leve på en annen måte kan jeg ikke hjelpe deg. Men vi må prøve å hjelpe oss selv. Hvis ikke blir det ikke noen annet alternativ enn egen nasjon. Hvor vanskelig er dette å forstå? Det er et absolutt krav og ikke diskuterbart.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet med islamsk innvandring, enten den kommer i form av asyl eller på annen måte, er at det skaper problemer i flere generasjoner fremover. 

De flyktingene som kom til Norge i fjor skaper litt rot i maskineriet hos nav. Irriterende men ikke det helt store problemet. De store problemene får vi når deres barn vokser opp. 

Vestlige land har hatt, og har, marginaliserte minoritetsgrupper fra alle verdenshjørner til stede i sitt samfunn. Men bare én gruppe skaper problemer., ikke bare i form av terrorisme, men på alle samfunnsområder.

Anonymkode: 24728...d46

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra bygda og colaen min, observerer jeg at land etter land går på trynet nå:) 

 

 

Anonymkode: 8fa57...82c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, ElinX0Xpoliti skrev:

Skal vi lide for det, jeg er ikke bekymret for våre barn som bare driver dank. Basert på dine argumenter ønsker jeg ikke å ta inn en enste til av muslimsk innvandring. Koranen, sharia og hadiffene kan ikke integreres i vesten.    

Bosett dere på bygda😊 Er ikke så mange av dem her, da de helst vil bo sentralt.. 

Sjansen for å overleve angrep er enda større der det er folk i mindretall. 

Anonymkode: 8fa57...82c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der jeg jobber ble jeg kjent med 27 år gammel mann hvor han kommer fra serbia. Dere vet at det har kommet enormt med mennesker fra syria og andre land til serbia, flyktningkrisen.

Det foregår reality show i serbia nesten som big brother, for ca 30 år siden flyttet han til serbia for å studere + at han giftet seg i serbia. Han er nå utdannet som lege i serbia og jobber frivillig som tolk for  flyktninger som har flyktet til serbia.

Han har forklart alt det som skjer i syria + irak angående disse idiotene terrorister. Når vi hører "alah akbar" så tror vi at det er muslim terrorist som sier det.  Mange kristne terrorister er i syria for å krige pga penger, veldig mange av de terrorister har på seg kors.

Det er mange religioner som er innblandet i ISIL og folk tror at det er bare muslimer der + alt av tullet hvor de går over til andre religion. Han har også sagt at disse mennesker er psykisk folk og alt det vi leser i media + tv er ikke 100% riktig. 

......................

Dette ble jeg forklart av serberen og jeg vet ikke om alt riktig..

Anonymkode: 52335...0aa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Politiet mistenker islamistisk terror:

På pressekonferansen opplyser imidlertid Rowley at politiet tror angriperen var inspirert av internasjonal islamistisk terrorisme.

 

VG

Anonymkode: 52335...0aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Politiet mistenker islamistisk terror:

På pressekonferansen opplyser imidlertid Rowley at politiet tror angriperen var inspirert av internasjonal islamistisk terrorisme.

 

VG

Anonymkode: 52335...0aa

Tror! han har vært i søke lyset i flere år nå hos politiet. Jeg har nå sett flere av hans videoer og å si at var inspirert er feil han prøver å rekruttere i Mosken til Jihad i Syria og Afrika herregud.

Om folk tror at dette er ikke like ille som i Norge ønsker jeg at derre ser IRN konferanse der de snakker om å steine kvinner og homofili er pykisk syke som bør bli ulovlig og det beste for alle er at de blir tatt ut for sitt eget beste på youtube i Oslo norge.            

Endret av ElinX0Xpoliti
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bilen terroristen kjørte var visst en nesten splitter ny SUV. Registrert på en adresse i et velbemidlet omårdet. Ingenting tyder på at den er stjålet.

Nok en indikasjon på at det ikke nødvendigvis hjelper å kaste jobber, utdanning, villa og penger etter terroristene. Noe å tenke på for norske myndigheter når de tar i mot hjemvendte Syriafarere.

Anonymkode: 24728...d46

Enig! Jeg kjøper ikke den forklaringen (eller bortforklaringen) heller. Det er mange buddhister, hinduister etc som også sliter økonomisk (og psykisk) i vesten, og de er sjeldent gjerningspersonene bak slike angrep. En av terroristene som var involvert i Glasgow flyplass angrepet i 2007 var lege, og den andre ingeniør..

Dessuten, hvis det var slik at muslimer ble radikalisert kun fordi de var fattige og ikke har en så lys fremtid, HVORFOR I ALLE DAGER slippe inn flyktninger fra de landene til å begynne med? Det er jo ikke realistisk at alle vil få en god økonomi..

Nå skal jeg ikke si 100% sikkert noe om hva som har skjedd i akkurat dette tilfellet i dag, men har fått med meg at Dagbladet allerede latterliggjør de som påsto det var en eller annen kjent radikal muslim som noen spekulerte i. 

"Ja Dagbladet, det er jo heeeelt rart at man mistenker en som har truet vesten med terror før liksom, som faktisk så prikk lik ut som han som lå på bakken.." Sukk.

Nå venter jeg bare på at folk skal bytte bakgrunnsbilde på facebooksiden sin til et engelsk flagg, så kan vi atter en gang gå rundt grøten og legge dette bak oss. Helt til det skjer igjen, og igjen, og igjen....:nei:

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Callisto83 skrev:

Enig! Jeg kjøper ikke den forklaringen (eller bortforklaringen) heller. Det er mange buddhister, hinduister etc som også sliter økonomisk (og psykisk) i vesten, og de er sjeldent gjerningspersonene bak slike angrep. En av terroristene som var involvert i Glasgow flyplass angrepet i 2007 var lege, og den andre ingeniør..

Dessuten, hvis det var slik at muslimer ble radikalisert kun fordi de var fattige og ikke har en så lys fremtid, HVORFOR I ALLE DAGER slippe inn flyktninger fra de landene til å begynne med? Det er jo ikke realistisk at alle vil få en god økonomi..

Nå skal jeg ikke si 100% sikkert noe om hva som har skjedd i akkurat dette tilfellet i dag, men har fått med meg at Dagbladet allerede latterliggjør de som påsto det var en eller annen kjent radikal muslim som noen spekulerte i. 

"Ja Dagbladet, det er jo heeeelt rart at man mistenker en som har truet vesten med terror før liksom, som faktisk så prikk lik ut som han som lå på bakken.." Sukk.

Nå venter jeg bare på at folk skal bytte bakgrunnsbilde på facebooksiden sin til et engelsk flagg, så kan vi atter en gang gå rundt grøten og legge dette bak oss. Helt til det skjer igjen, og igjen, og igjen....:nei:

 

Har helt ærlig sluttet å bry meg:) Folk løper i hamsterhjul, om du skjønner..

Bruk tiden fornuftig og fokuser på ditt liv:) Ikke vær en hamster, men en smart katt.

 

 

 

Anonymkode: 8fa57...82c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har helt ærlig sluttet å bry meg:) Folk løper i hamsterhjul, om du skjønner..

Bruk tiden fornuftig og fokuser på ditt liv:) Ikke vær en hamster, men en smart katt.

 

 

 

Anonymkode: 8fa57...82c

Det er ikke så lett når man ble oppdratt til å bry seg om folk, og vil at etterkommere skal få vokse opp like godt og fritt som jeg gjorde.

Men jeg er enig, mjau mjau :catmilk::fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Callisto83 skrev:

Det er ikke så lett når man ble oppdratt til å bry seg om folk, og vil at etterkommere skal få vokse opp like godt og fritt som jeg gjorde.

Men jeg er enig, mjau mjau :catmilk::fnise:

Ja dere får virkelig igjen for det, må jeg si:) *Humre!* 

Det begynner virkelig å betale seg nå..

 

Anonymkode: 8fa57...82c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det begynner å bli forferdelig forutsigbart:

Eliten iscenesetter et angrep begått av en "rabiat islamist". MSM og "alternativmediene" (controlled opposition) gir oss et fiktivt narrativ om hva som skjedde.

Omtrent halve befolkningen reagerer med sinne mot muslimer, og mener vi må kaste ut (eller sekularisere) muslimene, og sende soldater til den tredje verden for å innføre "fred og demokrati" i landet den påståtte terroristen angivelig kom fra.

Den andre halvparten (som også tror på det offisielle narrativet), mener vi må åpne grensene, slippe inn flere innvandrere -- men også denne halvparten er enig i at vi må sende soldater til den tredje verden for å innføre "fred og demokrati". (Helst ved å væpne og trene opp "moderate opprørere".)

Så har man "sinnssyke konspinisser" som undertegnede, som utgjør kanskje en halv promille av befolkningen, som gjennomskuer spillet -- og blir stemplet som, ja, nettopp ... sinnssyke.

Også har man selve eliten (militærindustrialistene og banksterne), som iscenesetter det hele, profitterer på splittelsen, og ikke minst på alle olje-, våpen-, gass- og gjenoppbyggingskontraktene, samt på bankvirksomheten knyttet til krigføringen. I tillegg profitterer de på masseinnvandringen, siden den fører til stigende boligpriser, lavere arbeiderlønninger og en splittet arbeiderklasse som er opptatt med innbyrdes strid -- slik at den ikke legger merke til hva eliten egentlig driver med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Disse terroristene er falske muslimer og misbruker religionen Islam.

 

Anonymkode: 78587...dfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Disse terroristene er falske muslimer og misbruker religionen Islam.

 

Anonymkode: 78587...dfb

De er vel ikke falske muslimer pga de utøver terrorisme? De er ekstremister og utøver troen sin på en annen måte enn andre muslimer, men muslimer det er de uansett om noen ønsker å frata dem tittelen. 

Anonymkode: 3b5ce...cfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, Psilocybe skrev:

Hva tror du det kommer av at DU vet hva som er riktig og feil i slike situasjoner? Beklager å si det, men verden er ikke så spennende som konspirasjonsteoretikere vil ha det til. Jeg kunne også ønske at det var Harry Potter som sto bak 9/11, men det er jo ikke det liksom..

Tenker du det samme med terror som er litt nærere geografisk også? Det finnes folk i andre land som tror at Mossad og CIA står bak terroren den 22.juli, men akkurat den versjonen hører man ikke så ofte fra konspirasjonsteoretikere i Norge. Fordi vi VET at det var Anders Behring Breivik. Og nå VET vi at terroristen i London het Khalid Masood. 

Hva er det du egentlig vil med å spre disse teoriene? :vetikke:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Callisto83 skrev:

Hva tror du det kommer av at DU vet hva som er riktig og feil i slike situasjoner? Beklager å si det, men verden er ikke så spennende som konspirasjonsteoretikere vil ha det til. Jeg kunne også ønske at det var Harry Potter som sto bak 9/11, men det er jo ikke det liksom..

Tenker du det samme med terror som er litt nærere geografisk også? Det finnes folk i andre land som tror at Mossad og CIA står bak terroren den 22.juli, men akkurat den versjonen hører man ikke så ofte fra konspirasjonsteoretikere i Norge. Fordi vi VET at det var Anders Behring Breivik. Og nå VET vi at terroristen i London het Khalid Masood. 

Hva er det du egentlig vil med å spre disse teoriene? :vetikke:

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Problemet med islamsk innvandring, enten den kommer i form av asyl eller på annen måte, er at det skaper problemer i flere generasjoner fremover. 

De flyktingene som kom til Norge i fjor skaper litt rot i maskineriet hos nav. Irriterende men ikke det helt store problemet. De store problemene får vi når deres barn vokser opp. 

Vestlige land har hatt, og har, marginaliserte minoritetsgrupper fra alle verdenshjørner til stede i sitt samfunn. Men bare én gruppe skaper problemer., ikke bare i form av terrorisme, men på alle samfunnsområder.

Anonymkode: 24728...d46

Enig. Det er kun et spørsmål om tid før vi vil oppleve lignende terroraksjoner også i eget land.

Anonymkode: a4101...84c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...