Gå til innhold

Lesing er kjedelig


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 2017-03-22 den 13.52, AnonymBruker skrev:

Ok. Går det an å spørre om hvor gammel du er?

Anonymkode: 84a0e...626

 

På 2017-03-22 den 13.53, AnonymBruker skrev:

24

Anonymkode: d30ff...684

Auda.. :troest:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det at du kommenterer skrivefeil. Beviser bare at du ikke har noe argumenter å komme med.

Anonymkode: d30ff...684

Argumenter? Hvilke argumenter? Du påstod at du ikke hadde skrivefeil, og jeg viste deg skrivefeilene. Jeg stilte deg spørsmål om  din barndom, fordi jeg ble nysgjerrig på den kan være grunnen til at du ikke liker å lese. Jeg har ikke argumentert for noe som helst. Har du problemer med å skjønne innholdet i det du leser? I så fall er det ikke rart at du ikke liker å lese bøker. 

Selv  er jeg veldig glad i å lese og vet hvor uendelig mye glede bøker kan gi. Jeg har ikke barn selv, men om jeg kan gjøre noe for å hjelpe tantebarna mine til å få leseglede, så vil jeg gjøre det. Dette er bakgrunnen for at jeg lurer på om det var noe i barndommen din som hindret deg i å bli glad i bøker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.3.2017 den 13.42, AnonymBruker skrev:

Å lese bøker forbinder jeg med kjedelige ting og unyttig tidsfordriv.
Jeg troer mange bare leser tjukke bøker barer for at de tror det er kult liksom. Men det er det jo ikke, bare idiotisk.

Anonymkode: d30ff...684

Du minner meg om litt seks-åringen min som ikke forstår at mamma foretrekker å lese fremfor å se på tv, men igjen, selv om han mangler forståelsen så er han aldri så uhøflig og behandler menneske rundt seg med respekt. 

Anonymkode: 38351...2d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.3.2017 den 21.14, AnonymBruker skrev:

Det at du kommenterer skrivefeil. Beviser bare at du ikke har noe argumenter å komme med.

Anonymkode: d30ff...684

At du har skrivefeil, dårlig setningsoppbygning og er ekstremt uhøflig er jo et strålende argument.

Anonymkode: 38351...2d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...