Gå til innhold

Lesing er kjedelig


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Å lese bøker forbinder jeg med kjedelige ting og unyttig tidsfordriv.
Jeg troer mange bare leser tjukke bøker barer for at de tror det er kult liksom. Men det er det jo ikke, bare idiotisk.

Anonymkode: d30ff...684

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var et skikkelig kult innlegg! Greit å si at du synes lesing er kjedelig. Men å si at det er idiotisk er jo bare idiotisk. Ta dæ en bolle.

Endret av Hemmingroad
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stemmer for et godt gammeldags bokbål! La oss kvitte oss med dritten å bare game alle sammen! 

:mynona:

Endret av Perle
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Leser du aldri bøker?

Anonymkode: 84a0e...626

Nei

Anonymkode: d30ff...684

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gidder ikke lese det HI. Alt for kjedelig.

Anonymkode: c172b...45f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, veldig mange leser tykke bøker fordi de tror det er kult, der traff du nok spikeren på hodet. Ingen er jo så kule som norsklærere og andre boknerder.

Anonymkode: c4f7c...531

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès

Greit at du syns det er kjedelig, men det betyr ikke at det er idiotisk å lese av den grunn..:scorpis:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser til og med disse tusensidersbøkene på engelsk, ikke norsk, jeg kan jo bare hoppe fra en bro først som sist, tenker jeg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, veldig mange leser tykke bøker fordi de tror det er kult, der traff du nok spikeren på hodet. Ingen er jo så kule som norsklærere og andre boknerder.

Anonymkode: c4f7c...531

:skratte:

Anonymkode: c36f8...ec8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei

Anonymkode: d30ff...684

Ok. Går det an å spørre om hvor gammel du er?

Anonymkode: 84a0e...626

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ok. Går det an å spørre om hvor gammel du er?

Anonymkode: 84a0e...626

24

Anonymkode: d30ff...684

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man kan lese mye forskjellig, og innen mange sjangere. Det gjelder bare å finne noe man interesserer seg for.  Jeg elsker å lese,  og tror ærlig talt at du går glipp av noe!  :ac:

Anonymkode: c36f8...ec8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du selv mangler konsentrasjon og fantasi nok til å lese en bok betyr ikke at andre gjør det. :) 

Anonymkode: dbbde...9a6

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er uenig. Så langt i år har jeg lest 22 bøker, og ennå er det ikke april! 😁

Anonymkode: 18165...8c0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å lese er som å spille filmer i hodet. Ingenting er bedre enn å krype inn i ei god bok! Men det må sjølsagt fenge og føles interessant. Har lært mye av å lese, blant annet at det finnes en del problemstillinger som er almenngyldige og gjelder alle mennesker til alle tider. Da føler man seg ikke så alene og vet at andre strever med det samme. Jeg vil påstå at ei god bok er som en god venn som utvider horisonten din.

Er du student, kan du ha utbytte av å lese f.eks Bondestudentar av Arne Garborg. Studenter på den tida sleit med omtrent det samme som studenter i dag. Konstant mangel på penger, følelse av utilstrekkelighet osv.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, hjertesukka skrev:

Å lese er som å spille filmer i hodet. Ingenting er bedre enn å krype inn i ei god bok! Men det må sjølsagt fenge og føles interessant. Har lært mye av å lese, blant annet at det finnes en del problemstillinger som er almenngyldige og gjelder alle mennesker til alle tider. Da føler man seg ikke så alene og vet at andre strever med det samme. Jeg vil påstå at ei god bok er som en god venn som utvider horisonten din.

 

astonishing-books.jpg.bf453614e4aad213dc71eada9c9a954b.jpg

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, der sa du det. 

Bruker tusenvis av kroner på bøker i året - bare for at andre skal se meg kjøpe dem og tenke at jeg er smart og intellektuell. Og sitter alene hjemme og leser i timesvis hver uke, bare for å kunne fortelle andre om det. 

Høydepunktet er når jeg kan dra frem en bok på bussen, eller på stranden, for da ser ALLE hvor kul jeg er. 

:sarkasme:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...