Gå til innhold

Fibromyalgi og vondt i nyreparti og urinledere


Hera2

Anbefalte innlegg

Jeg har Fibromyalgi ,og kan få til tider kraftige anfall med vondt foran i magen og tar tak bak mot nyrer ,kors rygg er vondt til tider og.

Jeg har tatt UL røntgen og CT uten kontrast pga alergier,de så ikke noe.

Jeg har også IBS som mange andre med FM og laktose intoleranse .

Fler med dissa smerter ? Vondt til og med når drikker vann til tider strammer i urinveiene. 

Kan være av FM og muskulatur ,men smertene et jo sinnsyn vonde..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også tidvis sterke smerter i nedre del av magen ned mot underlivet, Har tatt røntgen men ikek funnet noe fiunn. Har også fibromyalgi. Har også ibs

Anonymkode: 198c5...04b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan umulig kjenne og lokalisere deg frem til at smertene sitter i urinlederne. 

Mange med IBS er feildiagnostisert og har endometriose. Denne sykdommen kan og gi leddplager. Du får ta opp den problemstillingen med legen. 

Anonymkode: f5e1f...a5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ingen som har fibromyalgi. Du er psykisk syk, ingenting annet. Og da innbiller du deg sikkert at du har vondt både her og der.

Anonymkode: eafad...6de

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har også tidvis sterke smerter i nedre del av magen ned mot underlivet, Har tatt røntgen men ikek funnet noe fiunn. Har også fibromyalgi. Har også ibs

Anonymkode: 198c5...04b

Har IBS og laktoseintoleranse tatt røntgen og ul her 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du kan umulig kjenne og lokalisere deg frem til at smertene sitter i urinlederne. 

Mange med IBS er feildiagnostisert og har endometriose. Denne sykdommen kan og gi leddplager. Du får ta opp den problemstillingen med legen. 

Anonymkode: f5e1f...a5b

Da jeg nevnte for lege og viste hvor jeg hadde vondt sa han at ja urinveier. 

Men ja kan være Endomeotriose. Så skal ta opp med legen er visst mange som har det .. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...