Gå til innhold

UKIP-lederen Nigel Farage etterforskes for å ha kalt Malmø voldtektshovedstad.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tro det eller ei, men han etterforskes for å ha sagt dette. En del PK eksperter mener han har tar feil. Det er uansett ikke lett for å ham å bevise siden man i Sverige hemmeligholder all statistikk sett i samenheng med innvandring. Derimot så kan han få støtte fra FN som har plassert Sverige som det land med flest voldtekter i verden.

https://www.svd.se/farage-utreds--kallade-malmo-valdtaktshuvudstad/om/varlden

 

Anonymkode: eb3cd...032

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For å sitere en smart mann:

In a time of deceit telling the truth is a revolutionary act

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.3.2017 den 0.10, AnonymBruker skrev:

Tro det eller ei, men han etterforskes for å ha sagt dette. En del PK eksperter mener han har tar feil. Det er uansett ikke lett for å ham å bevise siden man i Sverige hemmeligholder all statistikk sett i samenheng med innvandring. Derimot så kan han få støtte fra FN som har plassert Sverige som det land med flest voldtekter i verden.

https://www.svd.se/farage-utreds--kallade-malmo-valdtaktshuvudstad/om/varlden

 

Anonymkode: eb3cd...032

Nå er jeg ingen ekspert på Malmö og Sverige, men grunnen til at folk ofte kritiserer dette for å være feil, er fordi at definisjonen på straffesaker ang voldtekter har endret seg i Sverige. F eks dersom én person blir voldtatt gjentatte ganger, så innebærer det iflg svensk straffelov alle de antall voldtektene og ikke bare én tiltale/dom for voldtekt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Mari Y skrev:

Nå er jeg ingen ekspert på Malmö og Sverige, men grunnen til at folk ofte kritiserer dette for å være feil, er fordi at definisjonen på straffesaker ang voldtekter har endret seg i Sverige. F eks dersom én person blir voldtatt gjentatte ganger, så innebærer det iflg svensk straffelov alle de antall voldtektene og ikke bare én tiltale/dom for voldtekt. 

Det har vært mange overfallsvoldtekter og gruppevoldtekter i Malmø området, flere svømehaller har ansatt tafse vakter. Noen svømmehaller holder stengt. Her er en litt overraskende ærlig artikkel i DN :

http://www.dn.se/sthlm/vi-ar-nedringda-av-oroliga-foraldrar/

Problemet er svensk presse og ja hele samfunnet er så innstilt på å ikke snakke om dette, dyse det ned eller bortforklare. Personlig tror jeg Malmö har store problemer ikke bare når det gjelder voldtekt. Det er ganske merkelig at man går etter en person som sier det mange tenker.

Anonymkode: 6a702...0eb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har vært mange overfallsvoldtekter og gruppevoldtekter i Malmø området, flere svømehaller har ansatt tafse vakter. Noen svømmehaller holder stengt. Her er en litt overraskende ærlig artikkel i DN :

http://www.dn.se/sthlm/vi-ar-nedringda-av-oroliga-foraldrar/

Problemet er svensk presse og ja hele samfunnet er så innstilt på å ikke snakke om dette, dyse det ned eller bortforklare. Personlig tror jeg Malmö har store problemer ikke bare når det gjelder voldtekt. Det er ganske merkelig at man går etter en person som sier det mange tenker.

Anonymkode: 6a702...0eb

Det er irrelevant om hvorvidt mange tenker det eller ikke, det som teller er fakta. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har vært mange overfallsvoldtekter og gruppevoldtekter i Malmø området, flere svømehaller har ansatt tafse vakter. Noen svømmehaller holder stengt. Her er en litt overraskende ærlig artikkel i DN :

http://www.dn.se/sthlm/vi-ar-nedringda-av-oroliga-foraldrar/

Problemet er svensk presse og ja hele samfunnet er så innstilt på å ikke snakke om dette, dyse det ned eller bortforklare. Personlig tror jeg Malmö har store problemer ikke bare når det gjelder voldtekt. Det er ganske merkelig at man går etter en person som sier det mange tenker.

Anonymkode: 6a702...0eb

Nå var det også flere grunner til at folk ble gitt kort i svømmehaller. En var at folk ikke kunne svømme. En annen var at noen ikke visste hvordan man oppfører seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, Mari Y skrev:

Det er irrelevant om hvorvidt mange tenker det eller ikke, det som teller er fakta. 

Bytt ABs ''tenker'' med ''ser'' og ''opplever''. Å lukke øynene for det som skjer fører ikke til færre voldtekter, overfallsvoldtekter, gruppevoldtekter og andre handlinger i gruppen ''sexual harassment''.

Endret av Drizzt
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Drizzt skrev:

Bytt ABs ''tenker'' med ''ser'' og ''opplever''. Å lukke øynene for det som skjer fører ikke til færre voldtekter, overfallsvoldtekter, gruppevoldtekter og andre handlinger i gruppen ''sexual harassment''.

Det er forskjell på å 'se' og 'oppleve', og å faktisk forholde seg til fakta. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Mari Y skrev:

Det er forskjell på å 'se' og 'oppleve', og å faktisk forholde seg til fakta. 

I Sverige er det forbudt å føre eller lage statistikk på etnisitet opp i mot kriminalitet på den måten greier de å skjule fakta, men om man leser svenske aviser er det skremmende hvor ofte det skjer voldtekter, overfallsvoldtekter eller gruppevoldtekter i Malmø, Gøteborg eller Stockholm.  De største avisene derimot i Sverige prøver å skjule eller tone ned det som skjer.

For eksempel så jakter politiet i Sverige på en serie antaster, og har valgt å gå utmed et bilde av gjerningsmannen, eneste problemet er at de største avisene i Sverige har valgt å skjule ansiktet til mannen, stikk i strid med politiets ønsker, her er dette omtalt i Danmark:

http://ekstrabladet.dk/112/sexgal-mand-gaar-amok-i-svenske-busser-faar-beskyttelse-af-svensk-presse/6588291

Slik omtaler de største svenske avisene og Dagbladet denne spesielle saken :

http://www.dagbladet.no/nyheter/sendte-gruppevoldtekt-direkte-pa-facebook-svensk-politi---ikke-spre-filmen/66899340 

Se her artikkelen om hvordan svensk presse hemmeligholder :

https://www.document.no/2017/01/23/vitne-tre-innvandrere-voldtok-svensk-jente-sanandaji-mediene-hemmligholder/

Derfor kan man ikke min mening si at man ikke forholder seg til fakta når et land jobber for å skjule den.

 

Anonymkode: eb3cd...032

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.3.2017 den 13.38, Mari Y skrev:

Det er forskjell på å 'se' og 'oppleve', og å faktisk forholde seg til fakta. 

Fakta ... I et land som helt bevisst nekter å føre statistikk med hensikt å fornekte det som skjer ute på gata? Så må politimenn og andre tjenestemenn som jobber med dette problemet til daglig komme ut i det offentlige og avsløre fakta, de fakta som bastant ignoreres av makteliten? Vi fører ikke statistikk, da skjer det ikke, så fakta ikke finnes og vi kan lukke øynene og fortsette med å synge kumbaya.

Selvfølgelig kan man ikke stole på sånt og bør helst ty til ''se'' og ''oppleve'' som de mest troverdige kildene til fakta i Sverige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Drizzt skrev:

Fakta ... I et land som helt bevisst nekter å føre statistikk med hensikt å fornekte det som skjer ute på gata? Så må politimenn og andre tjenestemenn som jobber med dette problemet til daglig komme ut i det offentlige og avsløre fakta, de fakta som bastant ignoreres av makteliten? Vi fører ikke statistikk, da skjer det ikke, så fakta ikke finnes og vi kan lukke øynene og fortsette med å synge kumbaya.

Selvfølgelig kan man ikke stole på sånt og bør helst ty til ''se'' og ''oppleve'' som de mest troverdige kildene til fakta i Sverige.

Og hvordan vet du dette? 

Ehh...nei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mari Y skrev:

Og hvordan vet du dette? 

Ehh...nei. 

Jeg leser og informerer meg. Jeg snakker med svensker. Jeg følger med utviklingen i Sverige og følger med desinformasjonen som spres fra svensk pk-media. Men skjønner at dette ikke er bra nok for deg. De som tørr si sannheten blir fort stemplet som rasister for de er jo rasister som bare svartmaler, ikke sant? En god person vil aldri i verden si noe negativt offentlig om de nye svenskene, eller hva? ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Drizzt skrev:

Jeg leser og informerer meg. Jeg snakker med svensker. Jeg følger med utviklingen i Sverige og følger med desinformasjonen som spres fra svensk pk-media. Men skjønner at dette ikke er bra nok for deg. De som tørr si sannheten blir fort stemplet som rasister for de er jo rasister som bare svartmaler, ikke sant? En god person vil aldri i verden si noe negativt offentlig om de nye svenskene, eller hva? ;) 

Ja, for all del, alle våre nye landsmenn er voldtektsmenn, snyltere, osv, og all annet du hører er bare politisk korrekt media....oh lord. Hvorfor gidder jeg dette? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Mari Y skrev:

Ja, for all del, alle våre nye landsmenn er voldtektsmenn, snyltere, osv, og all annet du hører er bare politisk korrekt media....oh lord. Hvorfor gidder jeg dette? 

Wow, er alle det? Jeg visste ikke dette. Kan du komme med norsk statistikk for påstandene dine? :)  Ja, du gidder ikke følge med og du gidder ikke forholde deg til fakta. Ingen har sagt at alle et eller annet. Bortsett fra deg nå nettopp, men du kan ikke bedre. Nei, jeg gidder ikke kaste bort mer tid med deg heller i denne tråden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...